10-05-2007, 08:18 PM
0-1 castelen
The great old Ludwig von...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
groningen - feyenoord
|
10-05-2007, 08:24 PM
DeGuzman,Jonathan 3 (zat er nog over te twijfelen )
Utrecht, it's vocking delicious
10-05-2007, 08:25 PM
geel Theo zie ik wel staan... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
10-05-2007, 08:52 PM
Guzman rood, Lucius geel. Die heb ik beide :lol:
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
10-05-2007, 09:06 PM
goa Wrote:Guzman rood, Lucius geel. Die heb ik beide :lol: Kan dat niet in het gloryhunt-topic?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
10-05-2007, 09:52 PM
Guzman rood kan er ook nog wel bij, wat een kolerescore ga ik behalen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
10-05-2007, 10:46 PM
gittermaster Wrote:2-1 Sankoh.... =D> Hij lostte het schot en Nevland begon al te juichen... schitterend
10-05-2007, 10:59 PM
kutzooi, hebbie een keer een lekker begin, moet je vanaf de 21ste minuut met 10 man spelen......
valt nog niet tegen dan dat resultaat. zonder guzman zondag, maar als het goed is wel weer met z'n 11ven. c'mon fainoid!
11-05-2007, 06:40 AM
Aan de inzet van de spelers heeft het niet gelegen, want volgens Timmer gisteren in Langs de Lijn gingen ze ''door tot op hun tandvlees''. Nee, ik denk dat de scheidrechter omgekocht is door Ajax.
May The Schwartz Be With You
11-05-2007, 09:29 AM
Berend Botje Wrote:Aan de inzet van de spelers heeft het niet gelegen, want volgens Timmer gisteren in Langs de Lijn gingen ze ''door tot op hun tandvlees''. Nee, ik denk dat de scheidrechter omgekocht is door Ajax. ajakkes had geen geld meer, die hebben net al hun spaarcentjes naar excelsior overgemaakt. ik heb vink weinig fouten zien maken (in de samenvatting), hoewel hij soewares wel 2x geel had mogen geven voor de vallende vinkentering.
11-05-2007, 10:24 AM
Irritante kutgrijns heeft die Suares ook zeg. Een ontzettende duikelaar is het maar wel een goede speler.
Volgende wedstrijd met Hofs in de basis moet Feyenoord dit recht kunnen trekken.
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
11-05-2007, 10:26 AM
Is Hofs weer fit voor een hele wedstrijd?
We can't, can not get, we can not get enough!!
11-05-2007, 10:31 AM
Dat mag ik wel hopen anders staat Opa Schreuder er weer in vrees ik
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
11-05-2007, 10:33 AM
of wijnaldum. of lensky. of derijck. mogelijkheden zat! :wink:
11-05-2007, 11:49 AM
waf Wrote:of wijnaldum. of lensky. of derijck. mogelijkheden zat! :wink: maar alleen met Hofs maken ze kans om door te gaan
11-05-2007, 11:51 AM
Frits Wrote:waf Wrote:of wijnaldum. of lensky. of derijck. mogelijkheden zat! :wink: Verklaar je nader. Hofs is zo vaak blessé dat hij nog steeds de status talent niet overstegen is. Echt niet opeens een dragende speler als hij er, zonder ritme, weer staat. En ook met Wijnaldum of Derijck moet je Grunn aankunnen.. net of die zo'n wereldmiddenvelders hebben rondlopen.
11-05-2007, 11:54 AM
hofs heeft wel scorend vermogen en aangezien ze maar met 1-0 hoeven te winnen kan hij net het verschil zijn. Verder is het nergens op gebaseerd
11-05-2007, 11:57 AM
Frits Wrote:hofs heeft wel scorend vermogen en aangezien ze maar met 1-0 hoeven te winnen kan hij net het verschil zijn. Verder is het nergens op gebaseerd =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
11-05-2007, 12:00 PM
FC Petr Wrote:Frits Wrote:hofs heeft wel scorend vermogen en aangezien ze maar met 1-0 hoeven te winnen kan hij net het verschil zijn. Verder is het nergens op gebaseerd ja... zeg dan wat...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|