The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
We hebben wel meer troeven gemeenschappelijk: Hajek, Vassallo
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allemaal spelers die sowieso 50 procent kans hebben om door te gaan. Voor dat geld is dat een risico waard
Reply
Aragorn Wrote:Tjonge alweer 3 man kwijt, gaat niet echt jofel, die Safin moet een flinke straftraining hebben.

Enne Buurs feli met je toernooizege. :Big Grin

En hoppa Almagro laat zich er ook uitknikkeren.
Reply
Ik had trouwens bij MV 2 minuten voor de deadline Hajek en Nieminen ipv Verdasco en Soderling. Dat lijkt een vervelende wissel te zijn...
Duidelijk niet mijn RG bij MV, en het ging zo goed tot een een paar weken geleden :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Belangrijke dag weer vandaag, de exit van Volandri en Monaco was gunstig, maar om het echt nog iets te laten worden moet Djokovic om te beginnen winnen van Verdasco.
Reply
Was even bij de loting aan het kijken voor de Boys' singles op RG.

WACHIRAMANOWONG, Kittipong THA
SIRILUETHAIWATTANA, Peerakiat THA
RAMIARAMANAN, Lofo MAD

En zo waren er nog een paar.
Als deze gasten ooit mee gaan doen op de ATP tour, dan stop ik ermee. Dit krijg ik nooit goed getypt op mijn site.
Reply
Elikian Wrote:Was even bij de loting aan het kijken voor de Boys' singles op RG.

WACHIRAMANOWONG, Kittipong THA
SIRILUETHAIWATTANA, Peerakiat THA
RAMIARAMANAN, Lofo MAD

En zo waren er nog een paar.
Als deze gasten ooit mee gaan doen op de ATP tour, dan stop ik ermee. Dit krijg ik nooit goed getypt op mijn site.

Wat dacht je van cut en paste, oftewel knippen en plakken. :Big Grin
Reply
Tja, koppiepasten gaat nog wel.... Je zal commentator wezen, dan ben je echt de gebeten hond.
Reply
Of gewoon umpire.

Laten we niet hopen dat die twee Thais gaan dubbelen.
Reply
Elikian Wrote:Of gewoon umpire.

Laten we niet hopen dat die twee Thais gaan dubbelen.

Wat is dat, Thais dubbelen?
Reply
Na 18 weken eindelijk een weekwinnaar die dat al eerder was.
Reply
Ja, en maar ternauwernood. Ik volg dat ook al weken. Ron stond de hele week bovenaan, maar wordt uiteindelijk 3e Smile
Reply
Fredrik Norström is ook weer wakker geworden, scheelt een hoop gezoek! :razz:
Reply
Er was overigens ook een alternatief de afgelopen weken.

Wilde die vorige week op de site zeggen omdat Fredde weg was, maar nu is Fredde er weer en is die ene pagina weg.

Anyway, for future reference:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psmyth.demon.co.uk/ranking.htm">http://www.psmyth.demon.co.uk/ranking.htm</a><!-- m -->
kan ook helpen. Is een pagina van Wengeruk, voor de mensen die hem (nog) kennen.
Reply
Overdune Wrote:Fredrik Norström is ook weer wakker geworden, scheelt een hoop gezoek! :razz:

Hoewel, wakker.. Baghdatis zou niks te verdedigen hebben, maar volgens mij haalde hij vorig jaar toch echt de halve finale in Rosmalen.
Reply
En toch heeft hij niets te verdedigen :wink:
Reply
Dan zal t mijn onwetendheid zijn. :8: Hoe zit dat dan, heeft te maken met 18e of 19e resultaat zeker?
Reply
Ja behalve alle toernooien uit de Masters Series en de Grand Slams, die sowieso meetellen, heeft hij al vijf resultaten die beter of gelijk zijn aan die van Rosmalen vorig jaar. Hij heeft dus niets te verdedigen, maar ook niet veel te winnen.
Reply
Ah idd, en München is z'n 18e resultaat met 75 punten. Dus hij moet finale halen om te winnen.
Reply
Ik weet dat het niet lekker is, maar ik denk dat het het beste is om de deadline te verleggen naar morgenavond (dinsdagavond) 23.00. Ik weet dat er dan meer wedstrijden zijn gespeeld enzo, maar zo heeft in ieder geval iedereen een eerlijke kans om in te sturen.
Reply
Ik kan mijn team niet meer aanpassen...
Reply
inmiddels kan dat weer wel
Reply
Elikian Wrote:Ik weet dat het niet lekker is, maar ik denk dat het het beste is om de deadline te verleggen naar morgenavond (dinsdagavond) 23.00. Ik weet dat er dan meer wedstrijden zijn gespeeld enzo, maar zo heeft in ieder geval iedereen een eerlijke kans om in te sturen.
Had er drie in staan die vandaag in de 1e ronde hebben verloren, dus dat is een heel goed idee. :wink:
Reply
Mitch Wrote:
Elikian Wrote:Ik weet dat het niet lekker is, maar ik denk dat het het beste is om de deadline te verleggen naar morgenavond (dinsdagavond) 23.00. Ik weet dat er dan meer wedstrijden zijn gespeeld enzo, maar zo heeft in ieder geval iedereen een eerlijke kans om in te sturen.
Had er drie in staan die vandaag in de 1e ronde hebben verloren, dus dat is een heel goed idee. :wink:

Same here. Drie van de zeven!

Strakke aktie derhalve. Notworthy
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Fantastisch.

De database is nu gesloten, dus de teams kunnen niet meer worden veranderd. Alleen ik kan ze op dit moment nog niet downloaden van de server naar mijn pc :roll:

Dus dat is dan blijkbaar iets voor morgen ofzo ..

(PS. Ik heb het wel gechecked met mijn eigen team. De teams zijn wel goed opgeslagen, alleen ik kan er nog niet aan :S)
Reply
Ik heb mijn team niet meer kunnen aanpassen....
Ik was gisteravond weg, en gistermiddag kon ik mijn team niet aanpassen.
Ik zit nu met Johansson, Mirnyi, Gulbis en Kohlschreiber opgescheept.
Reply
_Tampie Wrote:Ik heb mijn team niet meer kunnen aanpassen....
Ik was gisteravond weg, en gistermiddag kon ik mijn team niet aanpassen.
Ik zit nu met Johansson, Mirnyi, Gulbis en Kohlschreiber opgescheept.
is toch 4 punten
Reply
kooltje Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb mijn team niet meer kunnen aanpassen....
Ik was gisteravond weg, en gistermiddag kon ik mijn team niet aanpassen.
Ik zit nu met Johansson, Mirnyi, Gulbis en Kohlschreiber opgescheept.
is toch 4 punten

Reken dat nog eens uit.


4 x 0 = eeeeh, eeeeh, 4..... eeeeeh nul onthouden..... oh ja, 0.
Reply
ach 4 of 0
Reply
Tampie, er zullen er altijd zijn die genaaid zijn door deze actie, maar ik denk dat het er nu gewoon minder zijn dan voorheen. Maar er zijn nu 50 mensen die hebben ingevuld, en maandagavond door al het gezeik waren het er 32.
Dus over het algemeen denk ik dat het zo wel beter was, maar nogmaals sorry.
Reply


Forum Jump: