The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2007
brzezicki sleept de tb eruit.
hajek zal het in de vijfde moeten doen voor jullie
gaudio geeft het weg
Reply
Hajek begint met een love game, gunstig dat hij mag beginnen deze set.

GGL verkloot zijn voorsprong in de TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ulihrach meteen in de problemen..speel is een beetje constant man
gaat brzezicki me verrassen??!! :Big Grin
Reply
Mij iig wel :|

Hajek meteen de break :razz:

Zaba en Hewitt zijn weer bijna helemaal terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en de set =D>
Reply
hajek al op 3-0...mooie keuze...ik had voor ulihrach gegaan vooraf
Reply
Nou, allebei dan misschien een kleintje door Kolemans, wel zo eerlijk Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, allebei dan misschien een kleintje door Kolemans, wel zo eerlijk Wink
ik hoop het maar denk dat het nog steeds niet
Reply
Ik zou het wel vreemd vinden na de dikke overwinning van GGL op Berdych, maar ja, ik vond het ook vreemd dat Stepanek van een knakker verloor na zijn dikke overwinning op Gonzo...
Reply
Jantje van 4-0 naar 4-2 :|

COME ON! Bring it home!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zou het wel vreemd vinden na de dikke overwinning van GGL op Berdych, maar ja, ik vond het ook vreemd dat Stepanek van een knakker verloor na zijn dikke overwinning op Gonzo...
ggl heeft de break meteen in de tweede
Reply
Ad Wim Wrote:Jantje van 4-0 naar 4-2 :|

COME ON! Bring it home!
hij heeft bp bij 4-1???
Reply
Sorry, ik was iets te vroeg, maar nu toch 4-2 :|
Reply
hajek naar 5-2
Reply
Pfff, 5-2 gelukkig
Reply
JAAAAAAAAAAAA, Jantjeeeeeeeee Hakkuh =D>
Reply
hajek wint..feli ad..
brzezicki breakt meteen terug..het zijn lange rally's
Reply
Jantje Hajek is de man :8:

Nu Patience nog
Reply
Nieminen wint ook, feli Kool.

Hup Eiwit en GGL!

Ljubicic sluipt ook door het toernooi... Aadje heeft hem.
Reply
brzezicki naar 3-1 =D> ..ik krijg hoop
Reply
Eiwit de vijfde set in :razz:

Brzewattus gaat gewoon winnen, heel gek...
Reply
Ad Wim Wrote:Eiwit de vijfde set in :razz:

Brzewattus gaat gewoon winnen, heel gek...
en dan? moya of serra.....als je van ggl kan winnen moet dat ook kunnen...ok ok ok ik krijg teveel hoop
Reply
Zeg dat wel ja, vergeet niet de halve finaleplek van Moya in Hamburg...

Is Hewitt-Gaudio eigenlijk mooie pot? Het is iig wel spannend. En mijn voorspelling lijkt uit te gaan komen...
Reply
Ach gaudio speelt belabbert de laatste 2 sets.. nu weer met een dubbele fout op 15-40
Reply
Vrees ook voor Zabaleta... 3-1 achter 5e set.. en mist nu 2 bp's om terug te komen in de set en wedstrijd.. #-o
Reply
Ad Wim Wrote:Zeg dat wel ja, vergeet niet de halve finaleplek van Moya in Hamburg...dat weet ik maar al te goed...45 punten voor kooltje

Is Hewitt-Gaudio eigenlijk mooie pot? Het is iig wel spannend. En mijn voorspelling lijkt uit te gaan komen...
gaudio bij vlagen echt geweldig maar hewitt veel constanter...beetje irritant dat hewitt alleen met die strijdkreet komt als hij voor staat.
Reply
6-2 brzezicki...kom op geen gaudio taferelen
david ferrer begonnen tegen hartfield...denk dat hartfield 6 games pakt
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Zeg dat wel ja, vergeet niet de halve finaleplek van Moya in Hamburg...dat weet ik maar al te goed...45 punten voor kooltje

gaudio bij vlagen echt geweldig maar hewitt veel constanter...beetje irritant dat hewitt alleen met die strijdkreet komt als hij voor staat.
Jij houdt niet zo van mensen die alleen maar juichen als ze voorstaan he? :wink:
Reply
nee ik vind dat onzin...safin zou van mij heel hard mogen juichen..die is zo..ook als hij verliest bijv.

zabaleta terug in de set
Reply
hewitt breakt..typerend voor de wedstrijd...

15-40....gaudio met een geweldig punt en dan een df
hewitt wint
Reply

Forum Jump: