The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2007
5-5
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan mist hij ook nog eens 3 bp's voor 6-5 Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Davy, pak hem...... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Hebben jullie ook kutbeeld trouwens?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hebben jullie ook kutbeeld trouwens?

Bij mij is eurosport OK...
Reply
Beide heren behoorlijk nerveus.
TB gaat 4e set beslissen.

Davai Nikolay... :lol:
Reply
Mooie pot hoor, wat is DAvy toch een heerlijke speler =P~
Reply
4-2* Davy....en nou doordrukken en gewoon alle eigen servicepunten pakken, dan is de pot binnen.
Reply
Davy speelt een fantastische TB =D>

Jammer dit, maar wel verwacht, al heeft Nalbi zijn kansen gehad.
Davy staat er toch weer.
Reply
En Davy wint de TB (7-2) en dus de partij..... =D> =D>
Canasen daarna Federer kunnen de borst alvast nat maken. :razz:
Reply
Canas- Davy....de twee conditioneel sterkste spelers op de Tour...kunnen we wel een uurtje of 5 voor gaan zitten :8:
Reply
Morgen gaan we juichen voor Verdasco, Baghdatis, Björkman en Nadal..... :razz:
Reply
Bjorkman Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vamos Verdasco!
Reply
Ad Wim Wrote:Vamos Verdasco!

Ik vermoed dat dit een simpele 3-sets overwinning voor Djokovic wordt....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Vamos Carlooooos =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tripplexxx Wrote:

Dat jij nog voorspellingen doet :lol:

Als Djoko zo speelt als de afgelopen wedstrijden, zal het weer een hele zware pot worden.
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Dat jij nog voorspellingen doet :lol:

Als Djoko zo speelt als de afgelopen wedstrijden, zal het weer een hele zware pot worden.

Dat ik nog aan voorspellingen doe?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Vind ik moedig inderdaad, omdat ik er wel een paar kan noemen waar je er flink naast zat, ook tijdens deze RG.
Reply
Ad Wim Wrote:Vind ik moedig inderdaad, omdat ik er wel een paar kan noemen waar je er flink naast zat, ook tijdens deze RG.

Heb volgens mij geen voorspellingen gedaan. Heb wel gezegd dat ik verrassingen verwachtte. Maar dat komt tot op heden niet echt uit nee.....
Reply
Adje dat jij nu TOEVALLI MET VEEL GELUK wat juiste voorspellingen doet tijdens 1!!!!! toernooi
Reply
Bocaloca Wrote:Adje dat jij nu TOEVALLI MET VEEL GELUK wat juiste voorspellingen doet tijdens 1!!!!! toernooi
Undecided

<!-- m --><a class="postlink" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:Adje dat jij nu TOEVALLI MET VEEL GELUK wat juiste voorspellingen doet tijdens 1!!!!! toernooi
Undecided

<!-- m --><a class="postlink" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->
:hap2:
Reply
Hoewel Bjorkman wel een verrassing is natuurlijk. Krankzinnig. Nu ook weer 3-0 voor.....
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Vind ik moedig inderdaad, omdat ik er wel een paar kan noemen waar je er flink naast zat, ook tijdens deze RG.

Heb volgens mij geen voorspellingen gedaan. Heb wel gezegd dat ik verrassingen verwachtte. Maar dat komt tot op heden niet echt uit nee.....
Om er eentje te noemen:

Tripplexxx Wrote:marat wint dit nog wel

En dat was niet in de wedstrijd tegen Vicente.

Maar het is flauw, sorry, ik zal erover ophouden. Ik doe zelf ook vaak genoeg voorspellingen die achteraf niet uitkomen.
Reply
Bocaloca Wrote::hap2:
Wat een GEWELDIGE smiley!
Reply
Djoko al 4 breakpoints verkloot in 2 games, kom op nou man!
Reply
Djoko breakt nu wel, matige pot tot nu toe, veel fouten.
Reply
Idd. Twee tipjes voor Djoko: mijd z'n forehand en kappen met die dropshots.
Reply
Paar goeie punten van Djoko nu, 4-1*. Lekker.
Reply

Forum Jump: