The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
Elikian Wrote:Tampie, er zullen er altijd zijn die genaaid zijn door deze actie, maar ik denk dat het er nu gewoon minder zijn dan voorheen. Maar er zijn nu 50 mensen die hebben ingevuld, en maandagavond door al het gezeik waren het er 32.
Dus over het algemeen denk ik dat het zo wel beter was, maar nogmaals sorry.

Wat kan je er meer aan doen dan de deadline verschuiven? Volgens mij moeten mensen genoeg de tijd gehad hebben alsnog een team te maken. Tot de deadline was de site beschikbaar en ook gisteren het merendeel van de dag.
Reply
Soms heb je van die dagen dat alle uitslagen de goede kant op vallen. OK, Grosjean had daarvoor moeten winnen, maar dat was iemand die bijna iedereen heeft tegen iemand die bijna niemand heeft.
Vandaag zal zich het wel weer wreken, dan zullen de uitslagen de verkeerde kant op vallen.
Reply
Er zijn nog 6 kanshebbers op de weekwinst:
André
Vos: GGL

Uit de middenmoot:
Stijn: Ljubicic (Becker)
Mitch: Ljubicic (Mathieu)
Ron: Ljubicic (o.a. Tursunov)

En zelfs uit de achterhoede:
Cruijff: Ljubicic + Gasquet
Reply
Met de uitschakeling van GGL en de punten van Tursunov is het aantal kanshebbers op de weekwinst gereduceerd tot 3:
André
Ron -7, +Ljubicic; -Karlovic, Bjorkman
Cruijff -35, +Gasquet,Ljubicic; -Clement,Bjorkman,Tursunov (dat kan nog precies)
Reply
andre Wrote:Met de uitschakeling van GGL en de punten van Tursunov is het aantal kanshebbers op de weekwinst gereduceerd tot 3:
André
Ron -7, +Ljubicic; -Karlovic, Bjorkman
Cruijff -35, +Gasquet,Ljubicic; -Clement,Bjorkman,Tursunov (dat kan nog precies)

Daar ging Gasquet Sad
Reply
cruijff Wrote:
andre Wrote:Met de uitschakeling van GGL en de punten van Tursunov is het aantal kanshebbers op de weekwinst gereduceerd tot 3:
André
Ron -7, +Ljubicic; -Karlovic, Bjorkman
Cruijff -35, +Gasquet,Ljubicic; -Clement,Bjorkman,Tursunov (dat kan nog precies)

Daar ging Gasquet Sad

En daar ging Tursunov, hmmm.

Zat er weer dichtbij deze week, net zoals vorige week.
Maar ja 3 keer scheepsrecht zeggen ze dan hè. Idea :Big Grin

Feli André
Reply
Mag ik vragen wanneer Wimbledon er op komt? Het zou fijn zijn als dat nog vandaag gebeurt, aangezien ik morgen vrijwel de hele dag geen tijd heb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan het niet eerder er op gooien voordat ik de nieuwe rankings heb.. heb de nieuwe spelerswaarden en budgetten nodig.
Reply
Tja, niets aan te doen, kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij mij stokt de teller al bij vijf spelers.
Reply
Echt? Ik heb er wel iets van 14. Puur op budget gegaan weer. Heb alleen Eiwit met risico.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik kan geen spelers kopen..

Welcome kooltje. Here you can create your team. If you use too much of your budget some players will not be added to your team.
You still have €13201 left

maar geen schema :letitallout:
Reply
Je bent ook al te laat...
Reply
Ad Wim Wrote:Echt? Ik heb er wel iets van 14. Puur op budget gegaan weer. Heb alleen Eiwit met risico.
Ben benieuwd wie je er dan allemaal hebt ingezet. Er zijn zoveel spelers die te veel te verdedigen hebben zoals Baghdatis en Bjorkman dat ik er echt niet uit kwam.
Reply
omyaca Wrote:Je bent ook al te laat...
serieus? 0;00 toch?
Reply
Ad Wim Wrote:Echt? Ik heb er wel iets van 14. Puur op budget gegaan weer. Heb alleen Eiwit met risico.
Bij de Grand Slams pak ik liever punten dan budget Smile
Maarja ik neem natuurlijk wel een risico zo. Of ik sta na Wimbledon eerste, of ik mag blij zijn als ik rond de US Open weer een gooi naar de koppositie kan doen.
Reply
Nee 23:00.
Hoelang doe je nou al mee?!
Reply
Wat is je team dan, Mist?
Reply
omyaca Wrote:Nee 23:00.
Hoelang doe je nou al mee?!
haha dacht altijd twaalf uur..wel erg stom dit :lol:
Reply
Berrer
Serra
Tipsarevic
Roddick (3)
(q) Mahut
Lopez
Monfils
Vliegen
Nalbandian (23)
Hewitt (16)
Karlovic
Berdych (7)
Kendrick
Nieminen (18)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
hier uiteraard wel roddick, ivm budget.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Echt? Ik heb er wel iets van 14. Puur op budget gegaan weer. Heb alleen Eiwit met risico.
Ben benieuwd wie je er dan allemaal hebt ingezet. Er zijn zoveel spelers die te veel te verdedigen hebben zoals Baghdatis en Bjorkman dat ik er echt niet uit kwam.
Ik vond het ook vreselijk lastig, maar ben (uiteraard) niet voor Bjorkman en Baghdatis gegaan aangezien ik ze hun prestatie bijna niet zie evenaren. Ik heb nu veel kleine rukkers, plus Berdych, Nalbi, Hewitt en Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zag niet zoveel kleintjes die rendabel zijn aangezien je de goedkoopste hier niet kunt kopen.
En Berdych, goede keuze :lol:
Reply
Tja, ik moet iets forceren hier en hij kan 90 punten halen. Maar dat dacht ik van Gonzalez bij RG ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb Federer/Roddick/Baghdatis+Karlovic/Berdych.
Reply
Mist Wrote:Ik heb Federer/Roddick/Baghdatis+Karlovic/Berdych.

Ik heb ze ook Mist.

Behalve Fedje

Qua budget loont Roger niet voor mij. Misschien moet ik daar eens een beetje beter op letten.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
kooltje Wrote:
omyaca Wrote:Je bent ook al te laat...
serieus? 0;00 toch?
Moet zeggen dat ik het knap vind dat je er na een half jaar achter komt dat de deadline om 11 uur is Smile
Ach ja, heb je hem iig eens getest Wink

En ik wilde niet lullig doen, dus ik heb je team er nog bijgezet.
Reply
Halve finales:

Blake - Gasquet
Baghdatis - Berdych

Lijkt me duidelijk....
Reply
Ik weet nie eens waar ik dat excell sheetje ken vinden lol
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Er zijn er wel heel veel die deze week geen team hebben ingeleverd, beetje vreemd.
Reply


Forum Jump: