The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




chantage?
#31
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:aan die gok van jouw is niks meer te doen

kooltje Wrote:...ik doe wel normaal..bereik je veel meer mee :puh:

Tsja... :roll:
van die gok was een grap...maar dat is aan jouw niet besteed...zwaar gefrustreerd mannetje

Oh een grap........nu snap ik hem pas. Met je Gerben Zonderland-humor.

Het is trouwens 'jou'.

Nu ga je alweer schelden. Daar bereik je niks mee, dat zie je wel aan mij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
is geen schelden...is een constatering van iemand die er voor de rest niks mee te maken heeft
Reply
#33
Waar bemoei je je dan mee?

En ik gefrustreerd? Je zou me hier moeten zien zitten! Ik heb zelfs al bijna in mijn broek gepist van het lachen vanmiddag....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:aan die gok van jouw is niks meer te doen

kooltje Wrote:...ik doe wel normaal..bereik je veel meer mee :puh:

Tsja... :roll:
van die gok was een grap...maar dat is aan jouw niet besteed...zwaar gefrustreerd mannetje

Ga jij anders ff smilies op het tennisforum plakken ofzo. Je komt hier net binnen en weet de hele voorgeschiedenis niet
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#35
Even een vraagje: Kan iedereen nog inloggen op Footstar? :Big Grin

Tot vanavond! Het was gezellig vanmiddag. Jammer dat AkkeVietjes niet zo vaak langs is geweest met een paardepik in zijn mond. Nou ja, goed, volgende keer dan maar!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Yup, was geen enkel probleem om legion voor 4 ton op de transferlijst te zetten.
bij jou wel, aangezien we minimaal 11 spelers moeten hebben en er nog wat anderen op de TL staan.
Reply
#37
Geen problemen mee...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#38
Ik las dit topic vanmiddag al ff snel door. Maar had toen geen tijd om fatsoenlijk te replyen. Er moest een opdracht af en dat is gelukt.

Laten we gelijk maar ff gaan relativeren. Mannen, het is een online spelletje. Helemaal dit gedoe niet waard. Veel van ons hebben al jaren samen veel plezier aan spellen zoals Hatrick of Travian beleefd. Is Footstar na al die jaren het dan waard om een conflict zo op de top te drijven?

Voor mezelf. Waarschijnlijk wat naief. Ik dacht het waait wel over. Een paar dagen laten rusten en dan komen we er wel uit. Acda en Bostoen hun transfer. Alleen niet voor noppes en ook niet voor meer dan 200k. Net
zoals Lamme mocht vertrekken. Maar het wordt harder gespeeld. Zou het zelf erg jammer vinden als we hierdoor allemaal opnieuw moeten beginnen.

Zelf verwacht ik niet dat Mukkus dat inloggen al doorgegeven heeft aan de gamemasters. Misschien ook naief. Was er al wel bang voor dat hij er mee ging dreigen. Nadat ik zijn posting las dat hij nog wel met iets zou komen. Maar ga er nog steeds vanuit dat hij dat niet gaat doen.

Dus ff wat tijd nemen om de lucht te klaren. Dan gezond verstand. Ze hebben nog een jaartje contract, maar willen wel midden in het seizoen vertrekken. Dus een kleine transfervergoeding (ongeveer een ton p.p.) lijkt mij billijk. De nummer Belgie moet z'on bedrag wel kunnen betalen. Het voor niks laten gaan, zorgt er voor dat wij het spel niet serieus spelen. Dus dat mag men ook niet verwachten. En een beetje geld geeft ons de mogelijkheid om zo nodig vervanging te zoeken.

Daarnaast ben ik blij dat ik nu ook weet wat de reden was dat mukkus geen assistent wilde worden. Was daar wel nieuwsgierig naar. Ben het wel met hem eens dat we weinig onderling gediscussieerd hebben. Heb zelf af en toe mijn reactie gegeven op de wedstrijrapporten. Maar heb als keeper niet gelijk veel gemerkt van die fitness-penalties. Waarschijnlijk komt dat omdat de skills van mij nog laag zijn. Maar Mukkus heeft wat die fitness-penalty een goed punt.

Maar ja ik zie nu wel wat gaat worden. Of iedereen morgen nog in CT speelt. Of dat bijvoorbeeld toch iemand de free transfer genomen heeft. In dat geval mag Acda en Bostoen ze van mij ook hebben. Laten we van het extreme maar verder niet uit gaan.
Reply
#39
T00L Wrote:Yup, was geen enkel probleem om legion voor 4 ton op de transferlijst te zetten.
bij jou wel, aangezien we minimaal 11 spelers moeten hebben en er nog wat anderen op de TL staan.

Dus Tool, die geen coach meer is, maar wel de inlog/ww van de coach is, gaat opeens weer managertje spelen, terwijl Adder de manager is van FC CT, gaat opeens Bostoen voor 4 ton erop zetten, terwijl de echte coach 3 ton genoemd had.

Als jullie het snappen, snap ik het ook.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Ben het in zekere mate eens met Forever, dit gaat niemand nog 10 weken volhouden.
Vind 350.000 totaal geen slecht bedrag voor 2 spelers...Mukk en Legion hun zin, en hier hebben we dan weer rust.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#41
Geen zin om alle shit te quoten.

Wat Tool heeft gedaan vind ik idd minder, maar het is niet anders. Als hij voor dit bedrag weggaat, prima.
Het interesseert me geen ene reet of het wel of niet "done" is om een PB openbaar te maken. Als ik vind datik zoiets openbaar wil maken, doe ik dat.
In een ander topic had je het ove een dictator.
Ja, dat klopt, die rol speel ik bewust. Ik kan ook op de democratische tour gaan, maar daar zijn we ook niet heel ver mee gekomen. Als de spelers het niet bevalt, maken ze een topic aan, zeggen ze wat ze vervelend vinden. Komen we daar niet uit, gaan we stemmen of ik moet blijven of niet. Heel simpel.
Over het jatten van ideeën?
Als jij dat vind Muk, prima.
Heel hartelijk bedankt voor al die ideeën die jij aan mij hebt gegeven. Notworthy
Over jou op de TL plaatsen?
Vergeet het maar, zo lang ik manager/trainer ben.
Je kan lopen spammen, aangeven, whatever, ik hou het wel 10 weken vol, want ik lees het en neem het voor kennisgeving aan.
Alleen wil ik de andere spelers oproepen om hem niet aan te geven voor weet ik veel wat voor gedrag als hij besluit om CT te laten knallen.
Gewoon proberen er boven te blijven staan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#42
Adder Wrote:Over het jatten van ideeën?
Als jij dat vind Muk, prima.

Ach, beter goed gejat, dan zelf slecht bedacht toch?
Het valt me gewoon op, dat ik een aantal zaken al maanden probeer duidelijk te maken. Daar krijg je of negatieve of geen reactie op van sommige mensen. Nu ik de knuppel in het hoenderhok gegooid heb, is iedereen opeens wakker en is iedereen meteen posisitief (dat schrijf ik toch goed, Akkevietjes, met je proficiciat). De saamhorigheid in FC CT is weer terug. Mooi toch. Nu moet je ze zo zien te houden, Adder. Succes daarmee. Ooit gaat er weer eentje huilen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Over het jatten van ideeën?
Als jij dat vind Muk, prima.

Ach, beter goed gejat, dan zelf slecht bedacht toch?
Het valt me gewoon op, dat ik een aantal zaken al maanden probeer duidelijk te maken. Daar krijg je of negatieve of geen reactie op van sommige mensen. Nu ik de knuppel in het hoenderhok gegooid heb, is iedereen opeens wakker en is iedereen meteen posisitief (dat schrijf ik toch goed, Akkevietjes, met je proficiciat). De saamhorigheid in FC CT is weer terug. Mooi toch. Nu moet je ze zo zien te houden, Adder. Succes daarmee. Ooit gaat er weer eentje huilen.

Maar gelukkig hebben we dan zo'n volwassen basis dat we er als grote knullen uit kunnen komen. AkkeVietjes is dan gewoon weer de Vietjes die hij altijd al was.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#44
Ik heb er wel vertrouwen in dat jullie er als grote knullen uit kunnen komen. Als grote knullen komen jullie er tenslotte ook bij elkaar in......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:als jij graag als boca 2 door het leven wil, dan moet je dat vooral doen muk. mij kan het iig geen barst schelen wat je doet, ik begin wel opnieuw.

Ik ben liever Acda 1 of Mukkus 1, daar moet ik nog even over nadenken. Maar ik laat het jullie meteen weten.

Moeten we niet wachten op een definitief 'GO!' van Adder?

Ja wacht maar op een definitieve GO!

Ik heb nog steeds niks gehoord van grote smurf.... :cry:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:als jij graag als boca 2 door het leven wil, dan moet je dat vooral doen muk. mij kan het iig geen barst schelen wat je doet, ik begin wel opnieuw.

Ik ben liever Acda 1 of Mukkus 1, daar moet ik nog even over nadenken. Maar ik laat het jullie meteen weten.

Moeten we niet wachten op een definitief 'GO!' van Adder?

Ja wacht maar op een definitieve GO!

Ik heb nog steeds niks gehoord van grote smurf.... :cry:

Accchhh wat zielig...

Van mijn part geef je het lekker aan, mij boeit het geen donder...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#47
Heren, ik gooi mijn vermomming af:

Als jullie zo graag kampioen willen worden of de beker willen winnen, begin allemaal eens de regels te lezen en juist te interpreteren. Dit was een loze chantage en dat wist ik al van te voren. Zoals iemand al opmerkte, dat ie dit niet van mij verwacht had. Dat klopt, zoiets laags zou ik nooit hebben uitgehaald. Want wat staat er hierover in de Footstar-regels en dan met name in de gedragsregels? Niks, nada, niente.

Tenminste, dat viel mij op, toen ik laatst de (nieuwe) regels doornam. Heeft iemand anders dat al gedaan?

Laten we het anders zeggen: Ik ben het niet tegengekomen, maar ik kan hier natuurlijk naast zitten. Quizvraag aan jullie: staat hierover iets in de regels of niet?

(Graag gedaan, Adder, nu gaan ze de regels ook nog lezen, komen er misschien mooie discussies op gang.......)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
staat idd niet in de regels heer mukkus, het staat wel ergens anders. De quizvraag voor jou: waar staat het dan wel?
Reply
#49
Mac Wrote:staat idd niet in de regels heer mukkus, het staat wel ergens anders. De quizvraag voor jou: waar staat het dan wel?

Knap van je. In ieder geval eentje die is gaan rondneuzen in FS. Onder 'join', ook dat wist ik al.

Maar als je gejoined (aanvraag lees je vaak snel door, omdat je later de regels wel doorneemt....) bent en je leest later de regels door: wat dan?

Dan kom je het nergens meer tegen. Als je al een half jaar een account hebt, ga je dan terug naar 'join' om te kijken wat de regels zijn/waren? Daarnaast heb ik het idee dat die 'join'-regels verouderd zijn, aangezien ik in de (vernieuwde) regels nergens meer iets tegenkom.

Dus vraag ik me af, of dit nu nog steeds cheaten is. Imo namelijk niet. Dan zou het expliciet in de gedragsregels moeten staan of niet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
jammer o grote mukkus. Toen je je registreerde ben je akkoord gegaan met de terms of service. Dit staat ook in de gewone regels. Ik quote:

Quote:Make sure you fully read our Terms of Service before proceeding to the registration page as you must accept them to register in the game.

Toch jammer dat ook jij blijkbaar de regels niet al te best hebt gelezen. Als je die terms of service nou ook nog eens goed doorleest weet jij ook precies wat er wel en niet mag. Nog jammerder misschien dat ik je nu de middelen geef om ons alsnog aan te geven, maar goed ook jij weet dat elk normaal spel wel zo'n regel heeft en als je ons echt had willen aangeven had je dat al gedaan.
Reply
#51
Okay, misschien zit ik fout. Waar kan ik alle 'Terms of Services' teruglezen? Of kan jij ze nog allemaal uit je hoofd opnoemen?

Beetje rare combi, toch. Je registreert je, je leest de 'terms of Service' niet goed door. Je krijgt je account en dan pas wordt je wederom verwezen naar diezelfde 'terms of service' niet niet expliciet in de gedragsregels staat, wel dit:

Quote:De eerste stap in FootStar is het aanmaken van een account. Om dit te doen moet je de “Doe mee” link aanklikken onder aan de hoofdpagina. Lees eerst aandachtig onze Dienstverklaring voordat je naar de registratiepagina gaat. Je moet akkoord gaan om je te later registreren.

Respecteer zeker de volgende punten op de registratiepagina: geef volledige en juiste data in de gevraagde velden; registratie met onvolledige adressen, ongeldige voornamen en/of achternamen zullen niet geaccepteerd worden door staf. Je mag je enkel en alleen laten registreren voor het land waarin je woont. Als je nu in België woont en je laat registreren voor Portugal, zullen we beide afkeuren of je verplaatsen naar het juiste land.

Grappig, dat je achteraf verteld wordt, wat je vooraf had moeten doen. Daarna lees ik niets, maar dan ook niets, over dubbele account of een account aan een ander geven.
Als ze je daarvoor bestraffen, moeten ze dit duidelijker in de regels zetten.
Imo hoort dit gewoon daarna iig tussen de algemene regels te staan. Correct me if I'm wrong.

(En je hebt gelijk, Mac. Als ik het had willen doen, had ik het allang gedaan. Maar zoals ik al eerder verkondigde, zo ben ik niet.....gewoon een beetje schrik aanjagen om alle neuzen dezelfde aknt op te krijgen en dat is aardig gelukt, lijkt me)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Terms of Service | Copyright © 2007 Planetarium Games (Portugal). All Rights Reserved - Page generated in 0,23 seconds

staat helemaal onderaan de pagina waar terms of service een link is.

en er staat altijd bij registratie dat je akkoord gaat met de terms of service of iets wat er op lijkt, vaak moet je zelfs nog een vinkje zetten dat je ermee akkoord gaat. Dat niemand die dingen leest doet er eigenlijk niet toe. Net als de kleine lettertjes bij een contract. bovendien zijn de regels volgens mij ook te lezen wanneer je uitgelogd bent
Reply
#53
Okay punt voor jou, maar ik geef me nog niet gewonnen.

1) Waarom wordt er in de regels niet verwezen naar de algemene voorwaarden via diezelfde link (er wordt zelfs niet gezegd waar je ze kan vinden, als je ingelogged bent. Ga jij uitloggen om vervolgens te zoeken naar regels, terwijl als je ingelogged bent, je een half uurtje kwijt bent om alle regels door te nemen?
2) Waarom heet het in de regels 'Dienstverklaring' en onderin mijn pagina 'Algemene voorwaarden'?
3) Als dit belangrijk is waarom staat het niet expliciet in de (gedrags)regels?
4) In de regels staat, zie ook mijn quote hierboven:
Quote:Respecteer zeker de volgende punten op de registratiepagina: geef volledige en juiste data in de gevraagde velden; registratie met onvolledige adressen, ongeldige voornamen en/of achternamen zullen niet geaccepteerd worden door staf. Je mag je enkel en alleen laten registreren voor het land waarin je woont.
En let dan op het tweede woord 'zeker', waarna verwezen wordt naar een aantal punten, waarbij niets wordt gezegd over accounts. Imo zijn ze dan 'zeker' van ondergeschikt belang.

Dit zijn misschien de belangrijkste regels binnen FS en ze zijn moeilijk terug te vinden.

Ik wil best bij inloggen een vinkje zetten, maar ik wil, als ik een half jaar een account heb, in de regels teruglezen wat kan, wat mag, wat moet en wat verboden is. Of in ieder geval daarnaar verwezen worden, zodat ik het kan opzoeken.

Ik heb het idee, dat ze dit niet kunnen hardmaken. Stel: er is een team zoals FC CT, alleen de jongens wonen bij elkaar in de buurt en willen de wedstrijdbeelden terug zien. De ene week bij Kees, de andere week bij Joep en daarna bij Sjaak, allemaal onder account van Erik, die de manager is. Is dit strafbaar? Nee, maar er wordt wel op verschillende Ip-adressen inlogged onder de managers naam.

Wat zijn we lekker aan het discussieren, he Mac? Zouden we dat niet altijd moeten doen ipv met een plaat voor onze kop of onze kop in het zand of met een paardenpik in de mond wat lopen te roepen. Je hebt gelijk dat het verboden is, daar heb je voor 'getekend'. Achteraf is het lastig controleren of je daadwerkelijk fout bent geweest.

Voor de volledigheid, hier de 'Algemene voorwaarden':
Quote:1. Spelers worden VERWIJDERD in het geval dat ze:
a) Twee of meer accounts registreren;
b) Twee of meerdere spelers besturen;
c) Het forum of het berichtensysteem gebruiken om:
c.1) Serieuze bedreigingen of verwijten te maken aan anderen;
c.2) Seksuele/illegale inhoud door te geven;
c.3) Berichten te schrijven die het administratief team als ongepast ziet.

5) Vreemd genoeg komen punt 1c, 1c1, 1c2 en 1c3 wel terug in de (gedrags)regels en punt 1a en 1b niet. Ik blijf het een grijs gebied vinden. En met die wetenschap ben ik deze topic gestart. Capiche?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
Laten we wel wezen, chantage is en blijft chantage, of je het nu wel of niet echt aan wilde geven. Als FC CT jou je zin had gegeven, had je dan ook gezegd dat het fake was en niet gratis (of goedkoop) de deur uit gelopen om alleen de neuzen dezelfde kant op te krijgen? En wat maakt jou dat uit, jij wilt toch weg? Mij maakt het verder ook weinig uit allemaal (want daar kom jij nu uiteraard mee) omdat ik al lang weg ben, maar het is gewoon een 1e-klas naaistreek om te dreigen met het aangeven van medeforummers.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
Lamme Lennie Wrote:Laten we wel wezen, chantage is en blijft chantage, of je het nu wel of niet echt aan wilde geven. Als FC CT jou je zin had gegeven, had je dan ook gezegd dat het fake was en niet gratis (of goedkoop) de deur uit gelopen om alleen de neuzen dezelfde kant op te krijgen? En wat maakt jou dat uit, jij wilt toch weg? Mij maakt het verder ook weinig uit allemaal (want daar kom jij nu uiteraard mee) omdat ik al lang weg ben, maar het is gewoon een 1e-klas naaistreek om te dreigen met het aangeven van medeforummers.

Wat ik ook zeg, geloven doen jullie het niet. Onlangs viel dit mij op in de regels, vond ik raar en ik gebruikte dit om de boel een beetje op te zwepen.

Ik wou inderdaad weg, toen ik dat enigszins netjes aangaf, kreeg ik plotseling een complete strontkar over mee heen. Terwijl ik mijn punten duidelijk aangaf waaraan ik mij irriteerde....er is ook zoiets 'als iemands beslissing respecteren'. Toen ik vernam dat op de punten waaraan ik mij irriteerde opeens wat mee gedaan werd (terwijl ik dat al maandenlang duidelijk probeerde te maken) en aangezien ik toch al weg wou, besloot ik nog wat extra olie op vuur te gooien. Misschien wat teveel olie, but who cares? Als dan ook users als kooltje zich er gaan mee bemoeien, die de complete voorgeschiedenis niet kennen, is dat bij mij het spek op de kat binden. Dat ie zich in een apart topic ook nog als moraalridder gaat opwerpen is natuurlijk helemaal lachwekkend.

Ben jij hier trouwens de dupe van, LL? Volgens mij speel jij ergens in Zweden....en laten we wel wezen: Een PB openbaar maken, blijft een PB openbaar maken, daar hoor ik je nu opeens niet meer over. LL: 'PB openbaar maken' 1 - 'Zeiken over chantage' 2. Trek de stand even gelijk wil je? Je vond het toch zo dramatisch toen IK dat deed?

Trouwens, Brussels is out of the picture. Zoals elke andere club out of the picture is. Ik overweeg aan het eind van het seizoen een botteam over te nemen. Zo slecht idee was dat idee van Vietjes e.a. niet om mij de boel te laten runnen. Helaas kreeg ik geen tijd om daar antwoord op te geven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Muk, jij+adder?
er heeft overigens 1x in het "algemene" nieuws een item gestaan dat je maar op 1 account in mag loggen en dat overtreders flink gestraft zouden worden.. volgens mij toevalligerwijs ook nog rond mijn vertrek
Reply
#57
Wat jij+adder? Of wij iets hebben? Voorzover ik weet niet.

Oh, 1x in het algemene nieuws gestaan. Da's mooi. Die heb ik gemist. Sorry. Kan ik het in de regels teruglezen danwel met een verwijzing?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
Mukkus Wrote:Ben jij hier trouwens de dupe van, LL? Volgens mij speel jij ergens in Zweden....en laten we wel wezen: Een PB openbaar maken, blijft een PB openbaar maken, daar hoor ik je nu opeens niet meer over. LL: 'PB openbaar maken' 1 - 'Zeiken over chantage' 2. Trek de stand even gelijk wil je? Je vond het toch zo dramatisch toen IK dat deed?

Het is werkelijk lachwekkend hoe slecht jij berichten van anderen leest, dat is me in deze periode wel duidelijk geworden zeg. Op beide vragen staat reeds ergens het antwoord, zoek ze! Flower

Ik vind het niet zo vreemd dat de manager (en de rest) van Brussels je niet meer wil, nu hij dit allemaal heeft gelezen :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#59
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:Ben jij hier trouwens de dupe van, LL? Volgens mij speel jij ergens in Zweden....en laten we wel wezen: Een PB openbaar maken, blijft een PB openbaar maken, daar hoor ik je nu opeens niet meer over. LL: 'PB openbaar maken' 1 - 'Zeiken over chantage' 2. Trek de stand even gelijk wil je? Je vond het toch zo dramatisch toen IK dat deed?

Het is werkelijk lachwekkend hoe slecht jij berichten van anderen leest, dat is me in deze periode wel duidelijk geworden zeg. Op beide vragen staat reeds ergens het antwoord, zoek ze! Flower

Ik vind het niet zo vreemd dat de manager (en de rest) van Brussels je niet meer wil, nu hij dit allemaal heeft gelezen :lol:

Dat valt wel mee, jij ging toch weg bij FC CT omdat je gezeik beu was. Nu is er gezeik bij FC CT en wie staat er vooraan mee te blaten? Inderdaad, Lamme Lennie (Ik zou 'Laffe Lennie' typen, maar ik discussieer weer normaal).

Uitleg Brussels: Ik wist van tevoren dat hij eerst een mid moest/diende kwijt te raken, dat is hem niet gelukt, zodat mijn deal niet doorgaat. Dat wist ik vantevoren....prima, toch. Was 'part of the deal'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Lamme Lennie Wrote:*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*

Ik lees jouw berichten prima, LL.....volgens mij lees jij je eigen berichten erg slecht. Lachwekkend idd, dat mij in deze periode ook wel duidelijk geworden......) :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: