The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auto's
Het model dat ik mocht rijden, kost zo'n 77.000 euro... Dat red ik niet met mijn salarisje...
Reply
Ik zou dan zowiezo voor de R8 gaan

[Image: audi-r8-1.jpg]

Kost alleen +/- 150.000 eurie
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Aangezien ik inmiddels een gezin te onderhouden heb, is de Saab 900 cabrio T16S inmiddels vervangen door een Volvo V70 2.4 T :cry:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Aangezien ik inmiddels een gezin te onderhouden heb, is de Saab 900 cabrio T16S inmiddels vervangen door een Volvo V70 2.4 T :cry:

sloeber
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Grappig dat jij dit topic leest, geinteresseerd in auto's nu je een bod gedaan hebt op huis met parkeerplaats in deze gezinsbuurt?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Grappig dat jij dit topic leest, geinteresseerd in auto's nu je een bod gedaan hebt op huis met parkeerplaats in deze gezinsbuurt?

Ik zag je als laatste poster staan. Ik wil altijd weten watvoor onzin je uitkraamt op het forum. Moet je niet naar bed? Je was toch ziek, zwak en misselijk? Je dochter staat morgen weer om zes uur naast je bed te springen.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Eiiiiiiiiiiiindelijk een auto gekocht waar me vrâh en ik het allebei over eens zijn :wink:

[Image: 118623124501.JPG]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gelukkig spaar je wegenbelasting uit, dan kan je misschien de benzine betalen. Is er trouwens nog benzine te koop voor dit ding? Ik bedoel benzine met een hoop lood erin?
May The Schwartz Be With You
Reply
Mooie bak hoor.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ja, goeie bak.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik heb al een pijp en een Burberrysjaal aangeschaft, dus maak je geen zorgen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik neem aan dat je dat ding in een garagebox of iets dergelijks zet? Lijkt me dat de spiegeltjes er anders zo afliggen. Mooie bak =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Inderdaad leuke bak, zo'n Amazone, maar ik vind die Kattenrug op de achtergrond toch mooier :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er zijn vast genoeg mensen hier die meer verstand hebben van auto's dan ik, dus daarom de volgende vraag:

Mijn vriendin mag bij haar nieuwe werk een auto uitzoeken en kiezen uit de volgende modellen: Peugeot 207, Seat Ibiza, VW Polo en Renault Clio.
Ze krijgt er een tankpas voor privé bij, dus de zuinigheid van de auto doet er niet echt toe. Het gaat dan meer om hij rijcomfort en onderhoudsvriendelijkheid. Welke raden jullie aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ehm, moet ze hem nu bestellen? Dan zou ik voor de peauleau gaan. Maar van de Ibiza komt in september een nieuwe, dus daar zullen op het oude model nu wel heel veel gratis extra toeters en bellen bij zitten om van deze voorraad af te komen. Verder heb ik het niet zo op Franse auto's...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ze moet ergens volgende week kiezen, dus dat zal dan wel het oude model zijn. Het gaat via leaseplan, dus ik vraag me af of die er dan extra dingen opzetten... Verder komen ze volgens mij allemaal in standaard uitvoering en betaal je meer voor accessoires.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
polo of ibiza maakt niet zoveel uit, veel dezelfde onderdelen. Denk dat seat qua onderhoud iets goedkoper is omdat je niet voor de naam volkswagen betaalt. Restwaarde polo is hoger maar neem aan dat ze daar geen rekening mee hoeft te houden. Verder heb ik t ook niet zo op franse auto's alhoewel de peugeot x06 serie vrij aardig was. Rijcomfort is vrij persoonlijk, volgens mij hebben franse auto's over het algemeen een iets minder strak onderstel dan volkswagen.
Reply
Onderhoud wordt betaald lijkt me...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
In principe wordt onderhoud betaald ja, maar het gaat er meer om dat je niet opeens langs de kant van de weg komt te staan. Of dat je je auto regelmatig kwijt bent voor reparatie...

Maar bedankt voor de adviezen heren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat las ik idd in je post, maar Mac volgens mij niet :8:

Ik zou denk ik voor de Clio sport gaan :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
TOYOTA!!!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik rij sinds 2 weken de nieuwe Fiat 500 1.4 Sport. Aardig ding en rijd heerlijk...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik rij sinds 2 weken de nieuwe Fiat 500 1.4 Sport. Aardig ding en rijdTTTTTT heerlijk...

[gay]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Box Brother Wrote:Ik rij sinds 2 weken de nieuwe Fiat 500 1.4 Sport. Aardig ding en rijd heerlijk...

Dinkey toy Wink Wink

Je vriendin moet gewoon in alle auto's gaan proefrijden. De 207 is een prima auto ik vind alleen de dooie hoek wat groot.
De andere drie zijn praktisch hetzelfde.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Seat Ibiza of VW Polo maakt niets uit Adje. Ik zou dan gewoon voor degene kiezen die ik het mooist vind. Ik rij over een paar weekjes in een Leon, dus als jij het kleine broertje van Legion wil zijn moet je die Ibiza maar nemen :8:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Je moet ook ff je bijtelling checken Ada.
Staat een artikel over in de telegraaf vandaag
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3958622/_Leaserijders_misleid__.html?p=15,1">http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3 ... tml?p=15,1</a><!-- m -->
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ze heeft al in de Peugeot en de Seat gereden, en ze vond de Peugeot duidelijk fijner rijden. Ik weet van vroeger thuis dat VW gewoon goed is en dat de Seat een aftreksel is van de VW, dus dat de Ibiza en de Polo op elkaar lijken.
Ze neigt nu naar de 207 en dat lijkt me prima. Ik zou voor de VW gaan, puur en alleen om het merk, maar ze vindt de Polo niet echt mooi, tja...

Bedankt voor de adviezen allen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Seat is van VW, zelfde carroserie motor etc.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Je hebt overduidelijk de broek niet aan thuis Ada.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Je hebt overduidelijk de broek niet aan thuis Ada.

Het is haar lease auto Big Grin Dus lijkt me logisch dat zij kiest
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: