The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
baghdatis gaat eraf tegen ljubo hoop ik. verschillen zullen klein worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3-0 in H2H voor Baghdatis. Beiden niet echt in vorm, maar Baghdatis is in potentie beter. Hopelijk gaat hij ervoor deze week, dan wint hij gewoon het toernooi.
Niet voor niets heeft iedereen in de top hem, leek mij een zekerheidje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Achteraf wel inderdaad. Niet goed opgelet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:AD: Baghdatis, Fleishman
CC: Schuettler, Pashanski, Mayer, Berlocq

Baghdatis mag niet voorbij Ljubo komen. Dan heb ik een goede kans want ik ga ervan uit dat Mayer 15 punten gaat pakken. De rest wat ik heb is driet natuurlijk. Net als Fleishman.

AD: 5 punten
CC: Berlocq(15)

Berlocq bezorgd me 15 punten en de weekoverwinnig tov jou. :razz:
Als 't hier bij blijft pak ik 10 punten op je. Kan 19 worden als ie Simon pakt. Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi dat een gokje zo goed uit pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
AD: Hewitt, Llodra, Russell, Udomchoke, Koubek, Fognini.
CC: Del Potro, Spadea, Moya, Schuettler, Mathieu.

Fognini is wel héél zeker van 3 punten. Vind ik dan jammer. Russell, Llodra, Koubek en Udomchoke zijn nou ook weer niet echt dik favoriet in hun partij.

Ik heb Spadea en Mathieu als zware gok. Spadea kan goed uitpakken als Haas daar weg valt. PHM kan hier zomaar winnen als ie Kiefer weet te verslaan. Dat zal nog wel een hels karwei worden. Del Potro zit in een lastig schema. Heb hem toch gekozen, maar ook Dancevic. Schuetller staat een setje voor en is retegoedkoop. En de winnaar van Troicky/Quereshi kan ie ook hebben. Moya kan 't goed gaan doen als Djoko daar weg valt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CCtje! Ik ben weer eens op vakantie, maar op weg naar het strand staat zo´n leuke internetcomputer. Kun je mij door een zinnetje of zo even op de hoogte houden hoe het gaat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Adje! Ouwe vakantieman. Geld teveel? :8:

Bij jou is Russell eruit en Llodra is door. Ik zal hier kort aangeven hoe 't gaat deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ben del potro kwijt. verliest TB 3e set van dancevic.

Mathieu verliest van Kiefer. Slechte gok! Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kiefer heeft gewonnen helaas.
Reply
Zag 't! Ineens stonden ze er alle 3 op. Schuetller wint gelukkig wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Moya er ook nog af in 2 setjes tegen Becker. :eeeek:

Dit wordt een zware week. Alleen een afzegging of vroege exit van hewitt kan me nog iets redden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jeetje, gaat niet slecht tegenover jou zie ik :o
Nou weet ik natuurlijk niet of het tegenover de rest ook zo gaat. Als Hewitt gewoon speelt en Schuettler verliest van Troicki kan het nog leuk worden deze week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben ik weer even. Mooi dat Koubek en Hewitt winnen, maar dat mocht ook wel tegen die knakkers. Jammer van Fognini en Udomchoke, maar dat was dan ook wel weer te verwachten. Helaas kon Llodra ook niet stunten tegen Tursunov. Die had ik eigenlijk moeten hebben, maar dacht dat Roddick wel op zou komen dagen...

En en passant pak ik je ook nog even in de poll :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is jouw week ad. Ik draai zeer matig. Schuettler wel een break voor in de 3e set. hij kan de schade nog met 5 punten beperken. Daarna zal ie er wel af gaan tegen die lul van een hewitt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zijn we eindelijk weer. Dankzij de wanprestatie van Eiwit is het helaas toch nog maar een matig week geworden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is er gebeurd?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat is er gebeurd?!

kermis in baak en vanaf half 10 deed m'n internet 't niet meer. smsjes naar haggie en scholten hielpen niet meer. einde seizoen. helaas. nu alleen nog bij de eerste 20 eindigen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
erg stom..geen nummer van ad?
ik in het weekend altijd al een team met spelers die dat toernooi gaan spelen
Reply
Klote man. Jammer ook voor onze strijd, het was zo spannend :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:kermis in baak

[baby]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kooltje Wrote:erg stom..geen nummer van ad?
ik in het weekend altijd al een team met spelers die dat toernooi gaan spelen

nee geen nummers van andere. wist dat haggie ook niet zijn team geen maken. scholten heeft wel zijn eigen team en die van haggie gemaakt maar niet die van mij en team achterhoek ondanks diverse wanhopige smsjes. jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5212 heeft de nr 20...jij 5314...dus je gaat de top 20 uit. bij nr 23 een groter gat...
Reply
Alleen team Achterhoek heb ik nog gered. Heb er helaas niet aan gedacht om CC's team te maken, omdat hij ALTIJD z'n eigen team maakt en rond half tien aan de gang gaat. Ik had het team van Haggie, team A. en mij om negen uur gemaakt en ben toen met de brakke kermiskop het bed in gedoken met m'n mob uit. Spijtig Sad
Reply
Hoeveel punten ga ik ong. verliezen op de gemiddelde manager? maar eens zien of ik uberhaupt nog kans heb om in de top 20 te komen na deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk dat je zo'n 150 tot 175 punten gaat verliezen CC.
Maar een top-20 plaats lijkt nog steeds mogelijk.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
CC: Grosjean, Tipsarevic, Peya, Verdasco, Nieminen, Haas, Andreev
AD: Wawrinka, Canas, Mahut, Vanek, Ljubicic, Kunitsyn, Gulbis

Veel verschillen. Ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat zijn wel heel veel verschillen :eeeek:

Maar je moet ook wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik Grosjean en Peya eruit, jij Canas. En die is toch wat meer geld waard.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:CC: Grosjean, Tipsarevic, Peya, Verdasco, Nieminen, Haas, Andreev
AD: Wawrinka, Canas, Mahut, Vanek, Ljubicic, Kunitsyn, Gulbis

Veel verschillen. Ben benieuwd.

CC: Tipsarevic, Nieminen, Haas, Andreev
AD: Wawrinka, Ljubicic + 10 punten

Kan spannend worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: