03-10-2007, 08:05 PM
KLOPt...moet toch op een manier tot scoren komen ...zal het op orgineel zetten
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
19/09/2007 FC CT vs FC Barca
|
03-10-2007, 08:05 PM
KLOPt...moet toch op een manier tot scoren komen ...zal het op orgineel zetten
16-10-2007, 11:08 PM
sjaak
lion cas dario roel bart eddy ricky jonas joep lucas wissels: 61' - - - Levi de Wit Sjaak Born 61' - - - Onno van den Berg Lucas van Boxel 61' - - - Giel van de Poel Cas Oosterhuis Heb geprobeerd om iedereen tevreden te stellen, het is niet gelukt. Ik heb wat juniors benaderd, dus hopelijk volgende week heb ik genoeg vervangers voor de friendlies
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
16-10-2007, 11:10 PM
Het voor Joep, Sjaak en Giel hun laatste wedstrijd, waarom laat je ze niet invallen in de 88e minuut?
Oh, my god, we bought Kenny!
17-10-2007, 12:39 AM
alleen hele speciale mensen verdienen dat
17-10-2007, 09:06 AM
Ik ben de oudste van heel FC CT, is dat niet speciaal genoeg? :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
17-10-2007, 10:07 AM
ik wil geen hele pot hoor adder...echt niet...zo is het trainen helemaal niks
17-10-2007, 10:39 AM
T00L Wrote:alleen hele speciale mensen verdienen dat Speciale mensen vallen op een compleet andere positie in volgens mij
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
17-10-2007, 10:55 AM
kooltje Wrote:ik wil geen hele pot hoor adder...echt niet...zo is het trainen helemaal niks Wat ik al zei, ik heb geprobeerd iedereen tevreden te stellen en het is niet gelukt. Vanaf volgende week speel jij geen friendlies meer.
Winnen is niet alles,
17-10-2007, 10:58 AM
lips kan toch gewoon de helft met mij
17-10-2007, 11:03 AM
kooltje Wrote:ik wil geen hele pot hoor adder...echt niet...zo is het trainen helemaal niks hoezo niet? je gaat er automatisch vanuit dat je zaterdags altijd speelt dus?
17-10-2007, 11:08 AM
T00L Wrote:dat niet...maar heb zaterdag wel gespeeld...en nu een HELE vriendschappelijke wedstrijd...dan is er haast geen trainen mogelijk. zeker niet met hoeveel fitheid een wedstrijd teegnwoordig kost. wil trainen want moet nog veel beter worden.kooltje Wrote:ik wil geen hele pot hoor adder...echt niet...zo is het trainen helemaal niks en lips/meerte zijn nou niet zoveel beter dat ze deze voorkeursrol verdienen
17-10-2007, 11:13 AM
hoeveel conditie scheelt het spelen van 45 of 90 minuten dan volgens jou? genoeg voor een hele dag conditietraining ofzo?
we hebben geen 6 centrale middenvelders, dus af en toe zal dr gewoon iemand 2x in de week spelen zodat de rest op de woensdag normaal kan trainen. schijnbaar ben jij dat deze keer, de volgende keer zal het wel 1 van de andere middenvelders zijn. @Adder: waarom laat je sjaak, giel en joep niet de hele wedstrijd spelen, als 'afscheid'?
17-10-2007, 11:27 AM
T00L Wrote:hoeveel conditie scheelt het spelen van 45 of 90 minuten dan volgens jou? genoeg voor een hele dag conditietraining ofzo? afspraak met Levi, afscheid of niet( heb trouwens nog geen bod binnen op Sjaak, die andere 2 wel) giel speelt inmiddels hele pot. Eddy staat er nu naast wissels nu: 61' - - - Levi de Wit Sjaak Born 61' - - - Onno van den Berg Lucas van Boxel 61' - - - Didier Onstein Cas Oosterhuis dus nu is Didier voor 29 minuten invaller..... Ik hoop dat dit geen probleem is. Als het wel zo is, hoor ik het wel weer, maar ik denk dat ik zo lekker ga lopen met de honden tot een uur of 6......
Winnen is niet alles,
17-10-2007, 11:28 AM
top adder =D>
|
« Next Oldest | Next Newest »
|