The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Ai, Llodra meteen bp gemist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
deze wint ie wel maar tegen nieminen is 't exit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat was in datzelfde toernooi ook gewoon een simpele 63 64...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lee naar 2-1..hou vol lee
Reply
Hmm, nr 2 ook gemist :|

Toch jammer dat Haggeman er niet meer is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hmm, nr 2 ook gemist :|

Toch jammer dat Haggeman er niet meer is...

dan zal llodra wel meteen verliezen als haggie er niet is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
sela breakt kiefer =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
LEE LEE LEE LEE LEE LEE LEE =D>
Reply
sela en lee met 4-2 voor \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pfff, en dan breakt Lee wel op het 1e bp, daar gaan we weer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-2 lee :o Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Netjes Lee :razz:
Reply
LEEEEE =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ga nu ook trainen. ziet er goed uit voor sela en lee. ik hoop dat als ik vanavond terug kom minimaal één van de twee heeft gewonnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit begint weer lekker hoor, tering...

62 tegen fucking Lee die een maand geen wedstrijd gespeeld heeft, ik kan er weer niet bij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lee naar 6-2 Undecided :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nummers 1 en 2 hebben Llodra, meestal wel een garantie tot succes, kijk naar Roddick vorige week. Ik hou dus nog maar even hoop...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nummers 1 en 2 hebben Llodra, meestal wel een garantie tot succes, kijk naar Roddick vorige week. Ik hou dus nog maar even hoop...

vorige week had haggie tojo en becker, die lagen er ook al snel uit :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie begon vorige week ook dramatisch. Was ie ook gelijk 3 spelers kwijt geloof ik.
Reply
Jezus, dit slaat toch ook weer helemaal nergens op?! Wanneer gaan er nou eens uitslagen gewoon normaal vallen?! Ik word er echt niet goed van, sjonge jonge...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lee naar 2-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsja, Llodra. :roll:
Reply
Hou toch op man, Lee komt van een blessure en heeft sowieso nog helemaal niks gepresteerd dit seizoen.
Op basis waarvan neem jij bijv. Gineproi en Soderling dan? Wat een gelul zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja H2H was 1-1, dit kan gewoon gebeuren.
Reply
1-0 en dat is niet zolang geleden. Waarom moet Lee zijn eerste beetje goede overwinning meteen weer op een speler van mij halen?! ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:1-0 en dat is niet zolang geleden. Waarom moet Lee zijn eerste beetje goede overwinning meteen weer op een speler van mij halen?! ](*,)

Whoops, had bijna Lee genomen omdat ik dacht dat het 1-1 was. Maar Llodra haalt gewoon zijn niveau van Rotterdam niet meer, dat is duidelijk.
Reply
Ad Wim Wrote:Hou toch op man, Lee komt van een blessure en heeft sowieso nog helemaal niks gepresteerd dit seizoen.
Op basis waarvan neem jij bijv. Gineproi en Soderling dan? Wat een gelul zeg...
Dat zijn goede tennissers, die niet alleen van hun service afhankelijk zijn. Ik zeg toch al de hele tijd dat als de service van Llodra niet loopt hij nergens is, dat blijkt nu wel weer.
Maar als je naar zijn uitslagen kijkt dit jaar is het niet zo'n gekke keuze hoor, integendeel. Het is gewoon dat dat in mijn ogen rare uitschieters waren.
Reply
Tja, als je twee toernooien wint in 2,5 maand, waaronder een onwijs sterk toernooi, dan kun je toch wel wat... :roll:

En ik verwacht ook niet meteen dat hij de halve finale haalt, maar Lee moet hij toch kunnen hebben, net als Nieminen en Ferrer. Daarom heb ik hem natuurlijk ook genomen, vanwege zijn loting, net als vorige week. Maar ja, me dan zo in de steek laten 2x achter elkaar tegen 2 drollen ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer niet hoor, daar verwacht ik heel veel van deze week.
Reply
Uiteraard had ik hem van Lee zien winnen, maar het is ook nog niet afgelopen.
En hij kan zeker wat, serveren en daaropvolgend volleren.
Reply


Forum Jump: