The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
centre court Wrote:pff een set op HC verliezen van massu is wel heel slecht. ook al wint ie hier nog, dan zal robredo helaas toch zijn exit zijn.
Dan heeft ie nog geluk met zijn service, anders was ie meteen weer gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tipsa in z'n 1e game in de 2e set meteen op 0-30 en dan weer 3 aces om op 40-30 te komen. wat een rare pot zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:pff een set op HC verliezen van massu is wel heel slecht. ook al wint ie hier nog, dan zal robredo helaas toch zijn exit zijn.
Dan heeft ie nog geluk met zijn service, anders was ie meteen weer gebroken...

die service waar ie ook al 7 DF's mee heeft geslagen waaronder een aantal cruciale. 't is zo ong. een ace of een DF. mss neemt ie wel onwijs veel risico. of door de wind of omdat massu mss wel beter is in de rally. niet te hopen trouwens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en nu slaat massu ook 2 aces in z'n 1e game. moet toch niet gekker worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat alleen serveerders echt last hebben van de wind. Echte technici hebben er geen nadeel van denk ik, want die kunnen gewoon aanpassen. Mensen die een vast spelletje hebben er meer last van denk ik.

goede serveerders zijn vaak aanvallende spelers :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Er staat dus niet zoveel wind...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk dat alleen serveerders echt last hebben van de wind. Echte technici hebben er geen nadeel van denk ik, want die kunnen gewoon aanpassen. Mensen die een vast spelletje hebben er meer last van denk ik.

goede serveerders zijn vaak aanvallende spelers :wink:
Goed nieuws dus voor Nishikori tegen Cilic :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa is aan het overleven, weer een 0-30 en een bp overleefd nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Komop Massu en Hanescu! :razz:
Reply
maak die bps nou eens joh.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En nu opeens de break voor Tipsa, hoezo tegen de verhouding in :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk breakt ie dan! *3-1. Nu dan eens een vlotte servicegame en 't begint ergens op te lijken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ah, Hanescu breakt, dat is mooi voor de poll, daar ben ik zo goed als door als Hanescu wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-2 tipsa =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Massu mist zojuist 2 mp's op de service van Tipsa, terwijl Tipsa net nog een break voorstond (*4-3)... :o

De Voest van 5-2 naar 5-5
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En mp 3 en 4 ook niet gemaakt door Nico :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nr 5 ook weg, ace op 2e service van Tipsa :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nr 6 en 7 ook niet, what the fuck?! :letitallout:

Toch niet weer zo'n mega-choke van Massu? TB nu :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Massu pakt hem op zijn 9e mp =D>

Safin verliest de 1e set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Balen van Nishikori, maar Fish en Ancic winnen beiden wel makkelijk.

En zoals ik al zei, het toernooi gaat nu pas echt beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Je werd niet tegengesproken, maar vertel me eens waarom Canas in godsnaam zoveel voordeel zou hebben van de wind? :crazy:

dit zijn omstandigheden voor gravelaars/vechters.
canas is een verdediger en ik denk dat aanvallende spelers meer last hebben van de wind.

Wind is hier dus niet echt een bepalende factor anders wint Mirny niet van Acasuso ..toch Buurs? :8:
Trouwens Miami is het toernooi dat bekend staat om zijn vaak winderige omstandigheden.
Reply
Kijk, dat zei ik dus ook al Kraai.

En anders wint Cilic ook niet van Nishikori, of Ancic van Monfils, waarvan Buurs zei dat hij het nog heel lastig ging krijgen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kijk, dat zei ik dus ook al Kraai.

En anders wint Cilic ook niet van Nishikori, of Ancic van Monfils, waarvan Buurs zei dat hij het nog heel lastig ging krijgen :lol:

Nishikori overschat je Ad.
Hij heeft een topweek gehad net als Anderson, maar de rest van het jaar kun je ze afschrijven.
Ancic wint wel heel makkelijk. Monfils mist nog te veel ritme :wink:
Ancic kan natuurlijk ook goed van achteruit tennissen.
Ik herinner mij nog dat hij het in de masters series op gravel ver schopte.

Ik ben blij met deze uitslagen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kraai Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Je werd niet tegengesproken, maar vertel me eens waarom Canas in godsnaam zoveel voordeel zou hebben van de wind? :crazy:

dit zijn omstandigheden voor gravelaars/vechters.
canas is een verdediger en ik denk dat aanvallende spelers meer last hebben van de wind.

Wind is hier dus niet echt een bepalende factor anders wint Mirny niet van Acasuso ..toch Buurs? :8:
Trouwens Miami is het toernooi dat bekend staat om zijn vaak winderige omstandigheden.

Miami idd meer wind, maar IW gezien de resultaten van voorgaande jaren en altijd redelijk veel dubbele fouten toch ook genoeg wind
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ook ik ben zeer tevreden met de uitslagen tot nu toe. Vandaag de eerste echt belangrijke dag :8:
Reply
Nishikori is erg goed, en wat goed is komt snel. Heel ander verhaal dan Stakhovsky en Anderson die al een aantal jaren futures en challengers spelen.
Nishikori staat einde van het jaar top 50 is mijn voorspelling.
Reply
ik heb nishikori ook live zien spelen tegen blake.
was verassend goed, maar blake speelde echt bagger.
dus bij tegenstand, moet ik het nog zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vanavond om 19 uur al meteen Djoko, PHM, Haase en Berdych-Wawrinka :o

Ik ga naar voetbal en hoop terug te komen met mooie resultaten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat wordt gelijk knallen voor Wawrinka, Haase, Seppi en Fognini! Icon_twisted
Reply
Zou Ad Wim ook naar NAC - Excelsior gaan :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: