The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Young verliest de TB #-o
Lopez gaat nu nog wel winnen waarsch :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Young, Chela, Ginepri #-o
Ben er klaar mee :razz:
Reply
Tursunov wint wel de TB, dat is dan weer gunstig.

Ginepri is nu dramatisch en Moya pakt eindelijk een keer zijn kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Young 5-3 voor ook nog, maar ja, die had ik ook niet verwacht. Was wel leuk geweest om Lopez eruit te hebben voor 1 punt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dubbele break voor Moya in de tweede set, *4-1. Ginepri speelt is echt helemaal nergens meer...

Young mist wel al 3 bp's in de derde set, waaronder een 15-40 Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ginepri mist op 1-0 in de 3e set een 0-40. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
young wint van lopez. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 games later weer 0-40! Nu mag 't wel een keer Robby!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en weer gemist. zelf een 4e al deze game. 8 bps gemist in 2 games. ](*,)

Dit gaat niet goed zo natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
bp#9 ook weg.

Hij moet dit winnen om een 3e ronde ginepri-blake te krijgen. dat zou heerlijk zijn. moya-blake is toch link.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Omg dit geloof je toch niet meer. moya werkt 10 bps weg en breakt dan zelf wel op 3-3. dit is zó frustrerend.

ginepri 2/20 bps. :crazy:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en ginepri mist er ook nog 2 om terug te breaken en verliest dus.

2/22 bps hele wedstrijd, 0/12 3e set. moya met 1 redelijk game op ginepri's service en weg partij. zelden zoiets onrechtvaardigs gezien. als blake dan maar moya pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ginepri you stupid fool #-o ..fucking idiot :letitallout:
2/22 breakpoints en 0 uit 12 in de laatste set...jaaaa 0 uit 12 !!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
en er staat gewoon echt heel veel wind. wie dat nog wil ontkennen heeft weinig recht van spreken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gvd wat een kutweek zo, iedereen onderin kwijt in 1 avond....
Reply
Moya, Blake, Baghdatis =D>

Dat is nog eens lekker wakker worden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:en er staat gewoon echt heel veel wind. wie dat nog wil ontkennen heeft weinig recht van spreken.
Er staat inderdaad tot nu toe heel veel wind, maar dat is niet heel typisch aan IW. Typisch aan IW is dat vaak graveljongens vrij ver komen hier, zoals ik al eerder zei, en dat bevestigen veel van de uitslagen van vannacht wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Totaal onverwacht in een keer Soderling, Ginepri en Haase kwijt Icon_evil
Vooral Ginepri totaal onnodig. 12 breakpoints missen in een set. :roll:
Reply
niet normaal meer, waar is ginepri mee bezig.

hoe kun je nou 20 bp missen ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wie denkt er nog meer dat Haas gaat stunten vanavond? =P~
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanavond 3 leuke partijen met achtereenvolgens Murray-Melzer, Haas-Roddick en Gonzalez-Ancic. :o =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Wie denkt er nog meer dat Haas gaat stunten vanavond? =P~
Als hij echt niet goed kan serveren heeft hij natuurlijk geen schijn van kans. Roddick is al een tijdje niet meer gebroken. :wink:
Reply
Wie denkt er dat Garcia-Lopez gaat stunten? :razz:
Reply
Nee, dat is waar, maar wellicht gaat het wel steeds beter met het serveren, ik weet het niet.
De laatste twee sets tegen Benneteau waren iig behoorlijk indrukwekkend en Roddick heeft nog wel eens wat problemen in eerste rondes...

Net als Murray trouwens, maar ik denk dat Melzer niet voor een stunt kan zorgen. Had liever Safin daar gezien, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gisteren opvallend weinig seeds verloren. Ik dacht dat er wel meer zouden sneuvelen. Maar wel veel hadden het zwaar.

Vandaag zie ik wel wat meer seeds sneuvelen: Robredo, Karlovic, Andreev, Gonzo en Hewitt. Daarvan zou ik het niet heel gek vinden als ze zouden verliezen...
En tel daar misschien Nalbi maar bij op :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hier zie je hewitt wel verliezen en in ''ons'' topic lees ik dat ik vannacht querrey kan schrappen. apart.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hier zie je hewitt wel verliezen en in ''ons'' topic lees ik dat ik vannacht querrey kan schrappen. apart.

het blijft ad he :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je moet lezen. Ik zeg dat ik het niet heel gek zou vinden als Hewitt zou verliezen, maar ik zie hem toch wel als de (lichte) favoriet. Apart hè? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt maakt gehakt van Querrey Icon_twisted
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:hier zie je hewitt wel verliezen en in ''ons'' topic lees ik dat ik vannacht querrey kan schrappen. apart.

het blijft ad he :wink:
Jij leest/ziet altijd alleen wat je wilt lezen/zien, dus van jou vind ik het niet zo gek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: