The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Nalbi zal dit nog wel op ervaring winnen maar Stepanek gaat hem dan wel pakken...
Reply
Pfff, toch 5-5
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kraai Wrote:Nalbi zal dit nog wel op ervaring winnen maar Stepanek gaat hem dan wel pakken...
Dat zou je inderdaad zeggen als het zo gaat. Maar je kent Nalbi en 1e rondes, kan een wereld verschil zijn met de volgende ronde. Maar op HC is hij het duidelijk nog niet dit jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic =D>
Reply
Ancic wint inderdaad. Gonzo speelde na een redelijke 2e set echt dramatisch in de derde. Maar Ancic speelde redelijk, dus prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi...6-5 Gulbis
Reply
Uitgerekend op 15-30 wint Gulbis weer eens een punt op 2e service.
6-5 nu, moet het nog zien of Nalbi dit gaat winnen.
Reply
6-5 Gulbis na 15-30, wat een ontknoping gaat dit worden :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
TB [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-0, hou vol.
Reply
5-2, nog 2 puntjes.
Reply
5-2...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-5 kom op Gulbis !!
Reply
2 MP's!!
Reply
Goed, Nalbandian!
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kutzooi ](*,) ...5-3 voor derde set en serveren voor de wedstrijd...jammer maar helaas.. Sad
Reply
Pfff, dit is wel even lekker zeg. Het wordt lastig zo tegen Stepanek maar hij is iig door en ik kan met een gerust hart gaan slapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbandian in je team is niet goed voor je hart :razz:
Maar gelukkig wint hij. \Big Grin/
Toch nog een succesje vandaag.
Reply
Morgen wakker worden met de winst van Andreev en Hewitt, en de schade valt nog enigszins mee. [-o<
Reply
Hewitt zou mooi zijn idd. Fish heb ik en die moet dus ook winnen. Verder zou het leuk zijn als Cilic en Davy ook winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed Hewitt.
Wel balen dat Fish wint, had ik echt niet verwacht, maargoed 7 punten is geen ramp en hij zal er nu toch wel afgaan tegen Davy.
Reply
Prima van Hewitt en vooral van Fish =D>
Davy ook prima.

Federer ook wel erg makkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weinig verrassingen...
Roddick natuurlijk erg lekker maar uiteindelijk maar 6x gekozen
Jammer dat Nalbi toch nog won...hoe verder in het toernooi hoe beter hij gaat spelen...maar radek pakt hem hopelijk.
Nu zekerheidje roddick er uit is zou iedereen zeggen da Murray dar verder komt..ik heb toch zo mijn twijfels in dat erg sterke kwart.
Fish en ljubicic met prima overwinningen voor ftm...het gaat nog goed..hou vol!
Reply
Murray vond ik gisteren erg zwak, die kan zomaar van Karlovic of Haas verliezen. Nalbandian was erg matig gezien de score, maar hopelijk groeit hij inderdaad.

Ljubicic erg netjes, en troef Youzhny gelukkig ook gewonnen.
Reply
Waar ik net aan zat te denken, Had Nalbi ook niet zo'n partij in de vroege rondes van Madrid tegen Berdych en won hij vervolgens niet van Djoko, Nadal en Federer :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was volgens mij niet Madrid maar kan me zoiets nog wel herinneren van vorig jaar, ff opzoeken.

Wel madrid dus, ja die partij kan ik me nog goed herinneren Icon_twisted
Reply
hij gaat hopelijk niet ieder toernooi winnen waar hij een moeilijke eerste ronde heeft Wink...

Vandaag een belangrijke pot voor wawrinka...moeilijke opening tegen Levine...daarna een knappe overwinning na verlies van eerste set tegn berdych...
Het is mogelijk tegen Baghdatis...hup WAWIE!!

daarnaast moet Djoko "gewoon"winnen van Kohl..mag geen echte problemen geven.
Verder weinig belangrijks voor FTM eigenlijk...zou lekker zijn als Moya wint van Bake maar zie het eigenlijk niet gebeuren. net als dat Monaco mag winnen van Canas..maar ook dat zie ik niet gebeuren.
Reply
Ik ga voor een droomnacht, Djoko moet eruit Icon_twisted
Reply
Voor mij maar 2 echt belangrijke potten. Wawrinka - Baghdatis en Mathieu - Tsonga.
Rampscenario zou zijn als ik na de derde ronde iedereen kwijt ben onderin. :|
Allez Stanislas en Jo-Wilfried!
Reply


Forum Jump: