The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Dat is ook zo. Oke, laten we een deal maken dan: Murray mag de kwartfinale halen, als Djoko dan de finale haalt Wink
Beiden net zo waarschijnlijk :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi begint weer lekker: meteen de break, geen een eerste service #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
prima begin radek...nu nog wat meer eerste services...veel wind?
Reply
pff waarom moet 't altijd zo moeilijk met die man. of zal ie er toch gewoon glad af gaan in 2 strakke setjes?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En 3-0, Nalbi al twee punten gemaakt :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
12-2 steppie in punten. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
radek maakt alle zes zijn punten op zn tweede service. Maar zo blijft het niet gaan natuurlijk
Reply
daar gaat nalbi al
Reply
Stepa is natuurlijk ook niet niks. Daarom heb ik over Nalbi getwijfeld, Radek is natuurlijk ook wel redelijk in vorm. En Nalbi doet het dit jaar nog niet goed op HC...
Ik was ook verbaasd dat zoveel mensen hem hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Nalbi!
Haal gewoon je niveau dan is die Stepanek toch geen enkele tegenstand.
Reply
Precies, komt ook wel goed met Nalbi!
Reply
Tja, wat is z'n niveau?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Steppie maar 27% 1e service en nog is Nalbi kansloos op zijn service tot nu toe :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Stepa is natuurlijk ook niet niks. Daarom heb ik over Nalbi getwijfeld, Radek is natuurlijk ook wel redelijk in vorm. En Nalbi doet het dit jaar nog niet goed op HC...
Ik was ook verbaasd dat zoveel mensen hem hebben.
na 4 games al geswitched?
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Stepa is natuurlijk ook niet niks. Daarom heb ik over Nalbi getwijfeld, Radek is natuurlijk ook wel redelijk in vorm. En Nalbi doet het dit jaar nog niet goed op HC...
Ik was ook verbaasd dat zoveel mensen hem hebben.
na 4 games al geswitched?
Hoezo? Ik zag dit altijd al als lastige wedstrijd. Dat heb ik je zelfs nog uitgelegd :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja i know maar je was toch wel van mening dat nalbi favoriet was. Aangezien hij vaak traag start is er nog weinig gebeurd eigenlijk

Nalbi al net zoveel aces als in 3 sets teegn gulbis
Reply
Nalbi gaat nu wel lekker door zijn servicegames heen. Balen van die eerste game. Maar het kan nog deze set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nu gaat nalbi breaken Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nee, wordt em niet
al snel 30-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
jammer, dat deze partij niet te zien is op de livestream
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
prima game...5-2
Reply
nalbi wint deze sets vaak met 7-5. dan mag ie nu flink aan de bak. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nette prestatie van de dames met zwemmen...nu pieter
Reply
kooltje Wrote:ja i know maar je was toch wel van mening dat nalbi favoriet was. Aangezien hij vaak traag start is er nog weinig gebeurd eigenlijk

Nalbi al net zoveel aces als in 3 sets teegn gulbis
Ik zag Nalbi als de hele lichte favoriet. En er is ook nog niks aan de hand, maar mensen hier gaan er wel even vanuit dat hij van Stepa wint. En ik heb dus altijd gezegd dat het waarsch een zeer lastige wedstrijd wordt. En ik geef alleen nog maar even aan dat Stepa in vorm is en dat het moeilijk gaat worden. Deze eerste games bevestigen dat.

En in de poll ben ik maar voor Nalbi gegaan om geen tegenstrijdige belangen te krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:jammer, dat deze partij niet te zien is op de livestream
Nou, ik weet niet of ik dit wil zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu serveert hij gewoon prima. Waarom dan zo'n enorm slechte game om mee te beginnen.
Reply
dat lopt..dat heb je ook gezegd inderdaad. Dit begin had ik echter sowieso gepland.

grappig dat jij geen tegenstrijdige belangen wilt...ik ga vaak voor win-win, behalve nu eigenlijk
Reply
kooltje Wrote:nette prestatie van de dames met zwemmen...nu pieter
Nou, die mag nog effe flink gaan trainen voor Peking...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pieter verperst het als slotzwemmer...ging als tweede het water in eindigt als vierde
Reply
ad hoor ik ook vaak zeggen: win-win situatie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: