The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:PHM zou toch minimaal 15 punten halen? cry

En of je juiste tactiek hebt gebruikt, zullen we nog zien. Je loopt weer eens mateloos op de zaken vooruit =D>

Kijk, als Djoko de finale haalt, haal jij meer punten.
Maar het risico dat je hebt gelopen met een speler van 5100 voor max. 100 pnt. is gewoon te groot.
Nogmaals, de echte punten worden verdeeld aan het eind. En dan heb ik liever een constante Djoko dan een wisselvallige Ginepri, Mathieu of Murray.

En je kunt het ook andersom zien. Gezien de prestaties van Djoko was het helemaal niet zo'n risico om hem te nemen en neem je veel meer risico door al die halve gasten te nemen, aangezien die er ook voor 1 punt uit konden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Federer had ik idd zo goed als afgeschreven, maar zoals ik hem gister een paar games heb zien spelen was echt goed.
En dat is het probleem bij jou, je bent zo kortzichtig. Hoe kun je Federer in godsnaam nou afschrijven?! Hij verliest de halve finale op de AO van de latere winaar en in de eerste ronde van Dubai van Murray. Nou nou, wat een ramp zeg. Even een dipje, wat waarsch met die ziekte te maken had, maar jij schrijft hem meteen af? :roll:

Net zo makkelijk als dat je even vergeet wat DJoko allemaal gepresteerd heeft op HC het afgelopen jaar...

Net of jij niet kortzichtig bent.
Llodra speelt goed in Rotterdam en dan verwacht je direct dat hij ieder toernooi zo speelt.

Ad, jij bent geen haar beter.
Jij hebt ook nog nooit iemand gelijk gegeven na een discussie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En nog 1x.

Ik zeg niet dat Canas zomaar wint van Djoko, maar hij is niet kansloos.
Djoko zal echt goed moeten spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat is toch geen vergelijking?! Ik kijk gewoon naar de vorm van Llodra, en het was niet alleen in Rotterdam zo. En ik verwacht ook helemaal niet dat hij meteen maar weer het toernooi gaat winnen. Dat heeft niks met kortzichtigheid te maken. Zeker niet vergeleken met jouw kortzichtigheid om je eigen keuzes goed te praten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:En nog 1x.

Ik zeg niet dat Canas zomaar wint van Djoko, maar hij is niet kansloos.
Djoko zal echt goed moeten spelen.
Natuurlijk is hij niet kansloos, maar je zegt dat Djoko slechts licht favoriet is opvoorhand en dat is onzin natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is toch geen vergelijking?! Ik kijk gewoon naar de vorm van Llodra, en het was niet alleen in Rotterdam zo. En ik verwacht ook helemaal niet dat hij meteen maar weer het toernooi gaat winnen. Dat heeft niks met kortzichtigheid te maken. Zeker niet vergeleken met jouw kortzichtigheid om je eigen keuzes goed te praten.

gelukkig doe jij dat niet.

ik ga iets nuttigs doen.
spreek je vanavond :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik baseer het tenminste op kloppende feiten, niet op vage uitspraken of vage statistieken.

Maar goed, we zien wel hoe het loopt. Die feiten blijken ook niet altijd garant te staan voor succes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zal hier vanavond inhoudelijk op reageren, nu te druk met werk. Ben het met Buurs eens Smile
Reply
Ja, omdat jij ook baalt dat je Djoko niet hebt :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee als ik ergens van baal, is het dat ik Nadal of Federer niet heb, ik wil namelijk finalisten Smile
Reply
geweldige discussies weer heren =D>

Hopen dat mijn team-leden Djoko, Wawrinka, Murray en Fish "gewoon winnen" en dat Ljubo voor een stunt kan zorgen maar die geef ik hooguit 20% kans.

Daarnaast belangrijk dat Ferrero en Gasquet voor de uitschakeling van Nalbi en Blake. Als Nadal dan ook Tsonga nog verslaat ben ik weer een beetje uit me nalbi-dal.
Reply
Overwerk dus ik schuif hier pas later weer aan :-"
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Nu is het tijd om in te lopen op Andre. Woerdie heb ik deze week al te pakken, kan alleen nog maar meer uitlopen.

Andre heeft met Tsonga, Canas en Wawrinka gaan er nu alledrie af, daarnaast gaat Blake nog ff knallen Icon_twisted ...
Tja, dat krijg je als je geen verrassingen neemt Haggeman, dan heb je maar een matige week. Hier had je Lee, Wawrinka en Gasquet moeten hebben.

Ik vond Nalbandian en Blake toch behoorlijke verrassingen in mijn team. Dat Nalbi dan 10x is gekozen had ik niet verwacht. Blake is bijvoorbeeld maar 6x gekozen, dus hij kan voor mij nog veel goedmaken. Niet t.o.v. jou maar dat hoeft natuurlijk ook niet! Jij kunt maximaal 75punten inlopen op mij, maar dan moet Djoko het toernooi winnen en Murray er nu uitvliegen. De kans dat jij mij pakt deze week is groot, maar veel verliezen zal ik niet doen. Jij hebt ook Nalbi/Blake (2 uitstekende keuzes!).

Op Buurs en CC bijvoorbeeld verlies 24 en 20 pnt, dat maakt mij de pis niet lauw! Prima toch! Daarbij zie ik Blake de halve finale toch wel halen tegen Djokovic. We zullen het vanavond allemaal zien. Ik maak me iig geen zorgen. Het zal geen medaille worden, maar het kan ook niet elke feest zijn! Ik beperk mijn verlies tot max 60punten van de weekwinnaar schat ik zo.

Als ik dan toch wat moest verliezen, had ik hiervoor getekend! (Daar komt bij dat ik Woerdie nr.2, Mindlight 5e sowieso op een grotere achterstand ga zetten. Op Andre 3e, Omyaca 4e zal ik lichtelijk verliezen of zelfs nog gelijk komen). Niets ten nadele van jou op dit moment, maar ik sta nog 500pnt voor. Ik gun je wel 50punten inlopen :Big Grin ..

Hup Nalbi, Blake, Fish, Murray, Nadal, Djoko, Fedex en Leeeeeeeeeee :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hmm ja i'll be back. En als Ljubicic met die Masters prijs in z'n handen staat na de finale gaan we de balans pas opmaken natuurlijk :-({|=
Reply
En we gaan beginnen aan deze onwijs belangrijke dag, hup Lee!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Breakkans voor Lee.

Klote dat ik nu moet darten, al hoewel.. ook erg belangrijk! Icon_twisted !
PSV - Ajax kijken in de kroeg, altijd super!

Vanavond bij terugkomst weer hopen.. [-o< :Big Grin ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik denk dat dit zo'n beetje de enige partij is waar wij het eens zijn Ad Wim, hup Lee!
Reply
En Lee mist meteen een 15-40...

Beetje jammer dat PSV-Ajax ook is vanavond, dan mis je toch een paar wedstrijden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, hoe laat begint die partij? Dan wil ik wel ongeveer naar huis toe eigenlijk...
Reply
2045 uur, ongeveer gelijk aan Nalbi en Nadal Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zit lee te kijken op sport 1. lee mist meteen 2 bps en wawje breakt wel gelijk. 3-0* wawrinka nu. zit erg dichtbij elkaar maar wawrinka is toch net iets vaster en scherper. zal wel wawrinka in 2 worden. dan pakt ie toch 25 punten terwijl hij 't al moeilijk had tegen levine. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
toppie wawie!!
Reply
Lee oogt duidelijk vermoeid, die gaat er hard af vrees ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-1...prima...toch maar 5x gekozen...zou lekker zijn wawrinka-djokovic
Reply
wawje maakt 12 vd 24 punten op lee's service en omgekeerd maakt lee er 9 vd 24 maar toch staat 't 5-1 voor wawrinka. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ga even kijken cc dan zie je het verschil
Reply
ik zie ook wel dat waw veel beter is, maar qua punten zit 't niet ver uit elkaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waw laat hem elke keer terug komen van 40-0 naar 40-30
Reply
Ad Wim Wrote:Lee oogt duidelijk vermoeid, die gaat er hard af vrees ik.
break voor lee in de tweede
Reply
Terug gebroken door Waw, maar daarna weer de break voor Lee naar 5-3. Maar nu hij voor de set serveert weer de rebreak #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: