The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
:-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Nu lukt het weer net niet met Tsonga. :cry:
Wanneer nog meer niet dan?
Bedoelde het als in: "Als Haggie hem heeft verslaat hij alles en iedereen, en als ik hem heb lukt het net niet."
Weer was niet zo'n goede woordkeuze.

Wees blij met Wawrinka.
Die heeft 21 punten teveel gehaald :wink:

Jij zwijnt net als ik ook met Nalbi dus we mogen niet klagen.
Jij mag niet klagen. Ik vind dat ik daar wel reden toe heb.
Als de belangrijkste partij van de week met 7-6 in de derde de verkeerde kant opvalt.
Vinden jullie het van Fish met zijn allen nou wel weer opeens logisch dat hij de kwart haalt, hou toch op zeg. :roll:
En daarbij nog Tsonga die natuurlijk ook had moeten winnen.
Dit kost me sowieso 30 punten op de meeste, en waarschijnlijk een punt of 70.
Reply
Ik vind het niet logisch dat Fish in de kwart staat daar, maar ik vond het wel een must-pick gezien zijn loting en zijn kwaliteit van heel veel mensen te kunnen winnen. En van Hewitt wist je dat je een gok nam. Ik vind het al heel wat dat hij Querrey en Youzhny versloeg.

Tsonga vind ik een stuk lulliger voor je en die partij was misschien nog wel belangrijker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wees gewoon blij met Nalbi en Wawrinka.

Fish had ik echt niet op 25 punten ingeschat.
maar voor 400 had je hem moeten hebben natuurlijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsonga heeft natuurlijk geserveerd voor de partij, maar dat hebben Berdych en Stepanek ook.

Had je anders nog veel meer punten gescheeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nalbandian was ook een must-pick vond ik. De enige verantwoorde keuze voor rond de 2000 euro! Dus blij ben ik er zeker mee, maar dit was ook de verwachting..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als al die partijen normaal waren gelopen, had ik nu Hewitt, Tsonga en Murray nu gehad. Daar had ik een stuk beter mee gescoord.
Reply
buurs Wrote:Wees gewoon blij met Nalbi en Wawrinka.

Fish had ik echt niet op 25 punten ingeschat.
maar voor 400 had je hem moeten hebben natuurlijk.

Ja precies. Daarom heb ik fish genomen en Wawrinka nou net niet.. (is toch alweer ruim 900)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
omyaca Wrote:Als al die partijen normaal waren gelopen, had ik nu Hewitt, Tsonga en Murray nu gehad. Daar had ik een stuk beter mee gescoord.

Als idd.. Als Roddick zijn niveau van Dubai had gehaald zat hij nu ook nog in het toernooi.. Daar hebben we niets aan.


Maaaar ik snap je punt :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
omyaca Wrote:Als al die partijen normaal waren gelopen, had ik nu Hewitt, Tsonga en Murray nu gehad. Daar had ik een stuk beter mee gescoord.
Tja, ik kan hier alleen met Tsonga instemmen. Waarom is het 'normaal' dat Hewitt en Murray zouden winnen? Ik vind dat namelijk niet zo normaal. En ook niet dat Tsonga van Nadal wint, maar gezien het scoreverloop is die wel zuur ja. Maar zo;n scoreverloop was er bij Hewitt en Murray niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Murray een eerste set wint met 6-2 van Haas, die het hele seizoen klote is tot zover, dan lijkt het mij toch 99% zeker dat Murray de partij ook afmaakt.. :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Als al die partijen normaal waren gelopen, had ik nu Hewitt, Tsonga en Murray nu gehad. Daar had ik een stuk beter mee gescoord.
Tja, ik kan hier alleen met Tsonga instemmen. Waarom is het 'normaal' dat Hewitt en Murray zouden winnen? Ik vind dat namelijk niet zo normaal. En ook niet dat Tsonga van Nadal wint, maar gezien het scoreverloop is die wel zuur ja. Maar zo;n scoreverloop was er bij Hewitt en Murray niet.
Hoe is het bij Hewitt gegaan qua score dan?
Als Hewitt 2 sterke potten aflevert en makkelijk van Querrey en Youzhny wint, is het toch heel logisch dat hij daarna Fish ook afslacht, en als het een lange partij wordt is Hewitt normaal gesproken juist heel sterk.
Reply
Fish won verdorie met 6-2 6-3 van Davy zonder ook maar 1 ace te slaan.
Dan is Vis ook in vorm lijkt mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik weet niet hoe het gegaan is, maar hij heeft iig geen mp's gehad of een dikke voorsprong. En je hebt gelijk, ik had het ook niet echt verwacht. Vooral Querrey vond ik sterk, Youzhny niet echt een maatstaf. En wat dacht je dan van de overwinning van Fish op Davy?
Fish heeft soms van die toernooien, Wimbledon vorig jaar ook dacht ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, ok, dan heb ik weinig pech gehad. Had alleen NOOIT meer verwacht dat ik nu op Haggie en andere zelfs nog punten zal gaan verliezen. Zeker niet gisteravond om twaalf uur. :x
Reply
Verwachten jullie trouwens serieus dat Wawrinka een redelijke kans maakt tegen Djoko?
Dan zal ik er zeker een eurotje of wat tegenaan gooien. Hij heeft quotes van 7 plus.
Reply
20% kans denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
omyaca Wrote:Nou, ok, dan heb ik weinig pech gehad. Had alleen NOOIT meer verwacht dat ik nu op Haggie en andere zelfs nog punten zal gaan verliezen. Zeker niet gisteravond om twaalf uur. :x
Ik zeg niet dat je weinig pech hebt gehad gisteren, maar niet met Murray en ik vind Fish een must-pick dus dat kun je geen pech noemen. Maar je hebt zeker wel pech gehad met Tsonga, maar daarentegen weer geluk met Nalbi en Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Verwachten jullie trouwens serieus dat Wawrinka een redelijke kans maakt tegen Djoko?
Dan zal ik er zeker een eurotje of wat tegenaan gooien. Hij heeft quotes van 7 plus.
Normaliter zou ik zeggen 15%, maar nu iets onder de 10% gezien zijn waarschijnlijke vermoeidheid.

Zelfde als bij Canas, hij moet een superdag hebben en Djoko een mindere dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Nou, ok, dan heb ik weinig pech gehad. Had alleen NOOIT meer verwacht dat ik nu op Haggie en andere zelfs nog punten zal gaan verliezen. Zeker niet gisteravond om twaalf uur. :x
Ik zeg niet dat je weinig pech hebt gehad, maar niet met Murray en ik vind Fish een must-pick dus dat kun je geen pech noemen. Maar je hebt zeker wel pech gehad met Tsonga, maar daarentegen weer geluk met Nalbi en Wawrinka.
Fish baal ik wel van ja. Maar had hem echt maar op 4 punten geschat, en zeker niet meer dan 7. Daarom ook voor Ginepri, Ancic en Haase gekozen omdat die meer kans op een stunt hadden volgens mij.
Reply
En Kei :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Verwachten jullie trouwens serieus dat Wawrinka een redelijke kans maakt tegen Djoko?
Dan zal ik er zeker een eurotje of wat tegenaan gooien. Hij heeft quotes van 7 plus.
Ja dat zag ik ook,
Ik geef hem echter maar weinig kans.
ik zet mijn geld op nalbandian en Blake, dan heb ik zo een situatie waarbij ik in ieder geval iets win.
Reply
Ah kijk, dat klinkt al een stuk beter dan een win-win situatie :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat heb je liever kool?

geld of punten?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Punten is op de lange termijn ook geld :wink:
Reply
omyaca Wrote:Punten is op de lange termijn ook geld :wink:

niet bij kool vanuit zijn huidige positie :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:wat heb je liever kool?

geld of punten?
aangezien ik er maar 3 euro bij heb ingezet mogen blake en nalbi wel eruit...maar dan wel allebei!! niet 1 wel 1 niet Wink
Reply
ok :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
met een beetje pech ben ik de komende dagen trouwens niet online.
mijn computer is namelijk nog steeds kapot.
niet dat jullie mij missen, maar mocht ik de weekwinst behalen, had ik anders even gegloryhunt natuurlijk :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuuuurlijk missen wij jou Buurs.. :o ! En over dat gloryhunten... dat mag altijd nog! :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: