The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
bp nr 3 voor de beslissing, pak het!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb je een link voor die stream Ad?
Reply
Juist! Zo kan ik het einde nog meepakken, hoop ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Heb je een link voor die stream Ad?
Nee, niet echt, je moet ingelogd zijn namelijk. Heb je een account bij Unibet of Betfair?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu vraatg Wawrinka wel een behandeling :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, wel bij BWin, maar daar kan je geen streams meer kijken zonder geld op je account geloof ik.
Reply
Djoko breakt naar *4-1?
Reply
Dit is voorbij helaas.
Reply
Yep, 4-1 30-0
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij serveert iig wel goed in de 2e, geen enkele keer in de problemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker, nog 2 games dus.
Reply
5-1*
Reply
5*-2
Reply
En?
Reply
Afgelopen, knap gedaan van Djokovic in tweede set, eerste leek nergens op.

Ik ben pitten.
Reply
6-2 =D>
Reply
Lekker Djoko, a win is a win. Tot dusver ben je zonder setverlies in de halve finale, maar het kan wel iets beter inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Doe jij een update Ad?
Reply
Van die ene partij? Prima...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vannacht pas Blake-Nadal. Ik verwacht wel een overwinning van Blake. 3-0 voor in H2H, en een veel makkelijkere vorige ronde. Ik heb ook Blake in 2 in de poll.

Wellicht als ik vannacht thuiskom, dat dan precies die partij op de stream is. Nog meer mensen dan online? Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, ik ga zo tukken. Thx voor de update.
Reply
djoko gaat er af in de halve finale. dan is 't ook goed geweest met 'm. goed te lezen dat ie vandaag flink in de problemen zat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hahahahaha, met deze opmerking kan ik gerust en opgewekt de stad in :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je moet toch wat ad. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die is dan wel weer mooi =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als ie het toernooi niet wint ben ik blij. Gelukkig lijkt Federer ongenaakbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De slechte dag van Djokovic was er. Jammer genoeg niet de goede dag van Wawrinka. :x
Reply
Dat lijkt er wel op ja, maar Djoko heeft bewezen om zelfs dan Federer te kunnen verslaan. Maar dan moet het wel een stuk beter dan vandaag. Maar hij staat er meestal wel als het moet. En je moet altijd 1 slechte wedstrijd hebben, die heeft ie nu iig gehad Wink

Nu ga ik echt, hup James!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup james!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
bedankt voor de update ad....
nu maar jankocix kijken die davenport tennisles geeft.
mooi dat ivanovic en jankovic winnen...heb in een drievoud blake erbij voor €5 maar hoop dat Nadal Blake eruit gooit
Reply


Forum Jump: