The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
kooltje Wrote:waarom geen haas ad? vanwege zijn sinussen of vanwege zware loting?
Haas?! Geen moment aan gedacht om beide redenen inderdaad. Ik zou bij god niet weten hoe het met hem is, gaat hij uberhaupt wel spelen? Als je voor een kwartfinale TMS opgeeft, moet er wel iets serieus aan de hand zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Ik las dat er maar liefst 6 spelers zijn die sinds 1990 IW en Miami back to back hebben gewonnen. Dat zegt natuurlijk niks, maar ik moet m'n keuze voor Djoko ergens mee rechtvaardigen. :wink:
En er is ook altijd minimaal 1 ongeplaatste speler in de kwart, dus hup al mijn kleintjes!

En het zou toch ook wat zijn als Djoko de AO, IW en Miami zou winnen :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse heeft er zin in trouwens, dat wordt de 1e zware kluif alweer voor Nalbi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd.... :roll:
Reply
Maar Nalbi staat er goed voor in de H2H, voor zover dat wat zegt....
Reply
Ad Wim Wrote:Malisse heeft er zin in trouwens, dat wordt de 1e zware kluif alweer voor Nalbi...
staat malisse gewoon in de kwar daar :eeeek:
zit iedereen met nalbi of stepa haha
Reply
In dat geval heb ik er vrede mee. Zolang het Step maar niet wordt. Dan regelt Ljubo wel een ticket richting Charleroi voor Xavier :8:
Reply
mayer weer eraf in de eerste ronde...die zal een lekker zelfvertouwen hebben momenteel
Reply
Wel leuk dat het een beetje bijtijds gespeeld wordt allemaal, hoeven we geen nachten op te blijven zoals vorige week. Alleen de avondpartijen zijn echt 's nachts voor ons, maar dat zijn er maar 2 per dag of zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:mayer weer eraf in de eerste ronde...die zal een lekker zelfvertouwen hebben momenteel

Idd, vorige week dacht ik ook dat hij wel van Fish kon winnen...oh nee, dat was Omyaca. :lol: :wink:
Reply
jammer dat haas kiefer zo laat is
Reply
En Spadea-Cuevas ook pas om een uur of 22, net als Haase.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:mayer weer eraf in de eerste ronde...die zal een lekker zelfvertouwen hebben momenteel

Idd, vorige week dacht ik ook dat hij wel van Fish kon winnen...oh nee, dat was Omyaca. :lol: :wink:
[-X :razz:
Jammer dat Massu niet meedoet deze week, had hem wel tot een stuntje in staat geacht. :wink:
Reply
omyaca Wrote:
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:mayer weer eraf in de eerste ronde...die zal een lekker zelfvertouwen hebben momenteel

Idd, vorige week dacht ik ook dat hij wel van Fish kon winnen...oh nee, dat was Omyaca. :lol: :wink:
[-X :razz:
Jammer dat Massu niet meedoet deze week, had hem wel tot een stuntje in staat geacht. :wink:

Ai, dat je die nog onthouden hebt! =D> :wink:
Reply
ik kan over 1,5 uur mijn computer weer ophalen.
Harde schijf was beschadigd...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goed nieuws dat ie terug komt =D>
Reply
tursunov zijn service is ook niet meer zo goed als een paar jaar terug he..nu weer in de problemen tegen korolev...
Potro kan de baan...kom op!
Reply
Dimitry stelt echt teleur, Korolev is natuurlijk een talent, maar als je van zulk soort jongens niet wint, kom je nooit in de top. Het is ook het jaar vd waarheid voor Tursu, jammer dat hij een 'net niet' speler is..
Reply
nu wel de break voor tursu...
eerste set voor becker
Reply
hup roitman, tursu, levine en gicquel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
tursu pakt set 2...
becker op achterstand in set 2...
seppi op weg naar de winst
Reply
tursu breakt meteen in de 3e set. hij mag gasquet pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
tursu breakt in de derde na twee df van koro...
becker terug in de set...kom op sergio!
Reply
Wat een verschillen. Buurs en ik hebben bijvoorbeeld 1 dezelfde speler en dat is Ancic Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Potro gaat niet goed tegen Levine. Vechten Potro, treed in de voetsporen van Wawrinka.
Reply
Haggie Wrote:Wat een verschillen. Buurs en ik hebben bijvoorbeeld 1 dezelfde speler en dat is Ancic Undecided

heerlijk he. de grootste schifting zit tussen de kampen mét Djoko en zonder Djoko. Daar zijn de verschillen groot. de teams met djoko lijken allemaal aardig op elkaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Del potro Icon_evil

Mahut, N - Mayer, F
1 1.50 2-0

Cilic, M - Vliegen, K
1 1.47 2-0

Gicquel, M - Seppi, A
2 1.65 1-2

Del Potro, J-M - Levine, J
1 1.63 080326
Reply
Lekker Tursu, nu ook Gasquet pakken!

En Seppi mag Blake pakken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd Ad. =D>
Reply
En Becker wint ook prima =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: