The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
En nr. 2 ook, hup Ryan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar het 3e is wel raak =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
feli ad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ho ho ho, je hebt nog best kans.

Zou toch wat zijn, als je het op 1 game op de BV zou winnen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de winst, lekker Ryan! Nu alleen nog Isner of Kunitsyn [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik ga ook maar pitten.

zie het morgen wel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wat een klote uitslagen...
igor begint met de break...
nu ook pitten
klote fish, lee en hrbaty
Reply
5-2 Kunitsyn, match suspended. Mooi moment om te gaan slapen, hup Igor [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan heeft Igor het na de break verdomde slecht gedaan. Sjonge jonge zeg!

voor de break: 5-2
na de break: 1-2 1-6 2-6

:dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kunitsyn, wat een prutser Undecided

Ben gewoon al voor ruim 2000 kwijt voor 5 punten, matig begin. :x
Reply
Kunitsyn Undecided

Noemt meer in je team haggie? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In Moskou wel een must-pick natuurlijk :8:
Reply
omyaca Wrote:Kunitsyn, wat een prutser Undecided

Ben gewoon al voor ruim 2000 kwijt voor 5 punten, matig begin. :x
Ik ben ook zoiets kwijt, maar dat heb je altijd als je een groot team neemt. Wij hebben ook weer flink wat mensen door. En zoals ik al zei, vandaag gaat het pas echt beginnen. De helft van mijn team komt in actie vandaag, waarvan Querrey, Nalbi en Cilic heel belangrijk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zou trouwens wat geld op Querrey zetten als ik jou was, en misschien ook wel op Malisse...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Kunitsyn, wat een prutser Undecided

Ben gewoon al voor ruim 2000 kwijt voor 5 punten, matig begin. :x
idem
Reply
Op Querrey staat idd al geld. Malisse, tsja, Nalbi wint tot nu toe 4x makkelijk van hem, en Hernandez is niet echt een graadmeter natuurlijk.
Reply
kuerten speelde tegen grosjean...leg uit
Reply
Bedoelde natuurlijk Hernandez :dodgy:
Reply
Die jongen heeft tot nu toe in 2007 en 2008 1 ATP potje op HC gewonnen in 2008, van Minar
Reply
ja maar malisse ging wel heel snel
Reply
Ohh zeker, maar Gulbis wint er ook 6-1 6-2 van, Berdych 6-2 6-1 6-3, Ferrer 6-1 6-2, Kohlschreiber 6-3 6-1 (allen 2008).

Het zegt me dus helemaal niets.
Reply
klopt inderdaad...we zullen het zien. Nalbi vaak wennen aan de ondergrond...
ik heb inmiddels meer mijn twijfels over stepanek tegen grosjean...sinds elke uitslag verkeerd is van mij spelers...
Reply
Dat is waar, en het is uberhaupt David, die zou het waarschijnlijk ook tegen Hernandez nog spannend maken.

Grosjean winnen zou wel fijn zijn op zich, maar daar ga ik niet vanuit, ik vermoed simpele winst Stepanek Smile.
Reply
grosjean heeft het inderdaad wel wat druk gehad en haase won ook nog van hem dus het moet makkelijk kunnen maar ik begin ineens te twijfelen
Reply
H2H 3-0 voor Grosjean en Seb is natuurlijk ook behoorlijk in vorm, dus ik zou er maar niet al te zeker van zijn.
Net als dat ik niet al te zeker ben van Nalbi ondanks de mooie H2H...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zoals ik ook al aangaf ben ik er helemaal niet zeker van...toch stepa wel de favoriet
Reply
Ik had het ook niet specifiek tegen jou Wink
Maar Stepa wel de favoriet inderdaad, al is het licht.

Wat een belangrijke dagen komen er aan zeg :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
haha ok...
nalbandian natuurlijk wel veel meer ritme op hoger niveau dan malisse...maar wie weet hoe fit Xavier is
Reply
Voor mij moet dit echt de dag van de stunts worden met mijn Becker, Querrey, Cilic en Anderson (al zou ik Cilic en Querrey niet echt een stunt vinden) in actie en ook Blake-Seppi, Canas-Warburg, Ljubicic-Santoro en Gasquet-Tursunov. Als dat allemaal gebeurt, mag Nalbi er van mij ook uit Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het zou zomaar kunnen...of misschien staan net als in iw de geplaatste spelers gewoon weer op...ik verwacht wat van berdych deze week...
Reply


Forum Jump: