The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Even mijn Avatar tijdelijk aangepast Wink

Rebreak Canas :-({|=
Reply
daar komt canas al aan... zal 't dan toch gewoon 4-6 7-6 6-1 worden? :-k
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is natuurlijk onzin als je het wel of niet verder kunnen spelen als criterium gaat stellen. Het gaat natuurlijk om gedrag, dat wordt gestraft...

oneens. hetzelfde gebeurd toch als je je racket op de grond slaat? als je door kan zeggen ze niks, als je moet wisselen krijg je straf.
Nee hoor, als je het op een overdreven manier doet en het racket breakt niet, krijg je ook een waarschuwing. Je krijgt ook waarschuwingen voor schelden en ballen wegslaan. Het hoeft niet per se te breaken om een waarschuwing te krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dramatisch niveau opeens bij Andreev, maak het gewoon af tegen Canas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe nee Ad, Willy begint erin te komen =D>
Reply
Zag je die twee games net niet? :|Het ligt echt puur en alleen aan Andreev wat deze wedstrijd wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh die zag ik net wel hoor. Maar zaten ook een aantal goede punten van Canas bij. Ben benieuwd of Canas nog ff door kan pakken.
Reply
Ad Wim Wrote:Zag je die twee games net niet? :|Het ligt echt puur en alleen aan Andreev wat deze wedstrijd wordt...

dat zag ik in de 1e set al wel. als andreev winners slaat wint ie, worden 't UE dan verliest ie. zelfde type spel als PHM. mss zijn dit soort spelers juist ook wel gevoelig voor ''choken''. wanneer 't spannend wordt dan gaan die aanvalsballen net uit. Verdedigend tennissen is niet veel anders onder druk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
0-15, ff concentreren nu Canas.
Reply
Wat een pielers joh, het lijkt wel gravel! [-(

En een keer een bal uit slaan vind ik neit erg, maar het zijn nu wel veel makkelijke ballen die fout gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit laatste punt is daar weer een exemplarisch voorbeeld van.
Reply
Toch "maar" 8 UE van Canas deze set.
Reply
Ik zeg het nog maar een keer, wat een vreselijke pot is dit #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Toch "maar" 8 UE van Canas deze set.
Ja hehe, als hij alleen maar maanballen terug brengt :|
Kijk eens naar het aantal winners, wat een anti-tennis...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
break 'm voor de match igor!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu dan Igor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Canas 2 baseline winners in de hele pot :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Toch "maar" 8 UE van Canas deze set.
Ja hehe, als hij alleen maar maanballen terug brengt :|
Kijk eens naar het aantal winners, wat een anti-tennis...

Hoe maakt niet uit, als hij maar wint. Zijn spel is algemeen bekend.
Reply
Van 40-15 naar deuce :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan weer zo'n mishit ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En die service was dus uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Game Canas =D> Nu die mentale dreun uitdelen!

Die bal leek idd wel uit
Reply
Ad Wim Wrote:En die service was dus uit...

Tsja foutje, kan gebeuren, had Youzhny gisteren ook een aantal keer geluk mee.
Reply
Andreev is echt zoveel beter, maar je zult nog zien dat hij dit weg gaat geven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind Andreev echt niet veel beter hoor. Voor die kwalificatie maakt hij veel en veel te veel fouten.
Reply
Ja oke, hij maakt fouten, maar durft iig aan te vallen en het gaat helaas net iets te vaak mis. Maar Canas doet echt helemaal niks behalve terug brengen. En dan vind ik je dus beter. En de commentator is het behoorlijk met me eens.

Nu wel 6-5, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja maar dan is zo ongeveer iedere speler beter dan Canas, want hij laat iedereen altijd het spel maken. Terugbrengen is zijn grote kwaliteit en er zijn genoeg spelers die erin trappen.
Als alleen aanvallen een kwaliteit zou zijn zou Stepanek wel wat hoger staan dan hij nu staat.
Reply
graag rest van set punt per punt aub
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
30-30 Canas redelijk in de problemen
Reply
MP Andreev
Reply


Forum Jump: