The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2008
kom op nou jcf!
Reply
dit houdt Ferrero nooit vol.

dit wordt 7-5 6-2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laat me raden Buurs, als Rafa hier verliest vind je het fantastisch voor FTM en als hij wint, vind je hem weer helemaal geweldig en maakt FTM opeens niet meer uit?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch 5-5, hopelijk ben je nu wakker Rafa...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Laat me raden Buurs, als Rafa hier verliest vind je het fantastisch voor FTM en als hij wint, vind je hem weer helemaal geweldig en maakt FTM opeens niet meer uit?

:wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lapentti mist maar weer eens een bp op 2e service...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
prima spel Juan Carlos!
Reply
Eindelijk breakt Lapentti dan en mag hij wederom voor de set serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Nadal is echt matig zeg. Net op 5-5 ook weer kansen en nu weer 2 UEs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Robredo wint de set, helaas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
geweldig rafa =D>
Reply
Gelukje daar voor Ferrero...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Respect voor Rafa hier Smile
Reply
Lapentti wint de set, eindelijk! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Whehehehe Nadal 8-[
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
in ieder geval overwerk voor rafa
Reply
O mijn god Rafa, wat ben je slecht! Waar gaat dit heen?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Respect voor Rafa hier Smile
Dat miste ik even, wat gebeurde er?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrero had het gewoon lastig tegen Kiefer cry

En op 4-4 ook gewoon 0-40 hebben, wat een wanprestatie zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind toch ook Ferrero wel echt goed spelen. Hij maakt het Nadal gewoon heel moeilijk.

Juan Carlos Ferrero 17.5 €4.00 €66.01

Ik denk dat ik deze maar ga verzilveren, want ik denk dat Nadal dit nog recht gaat trekken....
Reply
Ferrero is redelijk goed ja, maar Rafa heeft zoveel kansen gehad en slaat ook gewoon bijna 20 UEs in een set en dat is voor zijn doen heel slecht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Respect voor Rafa hier Smile
Dat miste ik even, wat gebeurde er?
15-30 op service rafa...JCf slaat de bal 1 mm op de buitenkant van de lijn. Bal uiygegeven maar Nadal geeft aan dat de bal goed was
Reply
Trouwens, dit is de allereerste keer in mijn TM/FTM carriere dat ik Nadal in mijn team heb......
Tevens de laatste als hij dit niet recht gaat breien.
Reply
Tja, dat vind ik op gravel altijd zo'n onzin... Als hij dat niet doet, komt de scheidsrechter van de stoel en geeft die hem goed. Op HC a la, maar op gravel slaat het nergens op dat mensen daar altijd zo voor klappen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor, scheids was al uit z'n stoel en op basis van aangeven Nadal gaf ie m goed. Kom op Ad, 1x een heel klein positief dingetje zeggen over Nadal moet lukken toch?
Reply
mindlight Wrote:Trouwens, dit is de allereerste keer in mijn TM/FTM carriere dat ik Nadal in mijn team heb......
Tevens de laatste als hij dit niet recht gaat breien.
Ook niet op RG?!

Als hij hier verliest, ga ik denk ik eerst heel lang heel hard lachen en daarna huilen, al is hij toch door vrijwel iedereen gekozen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het is pas begin tweede set hoor heren
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Trouwens, dit is de allereerste keer in mijn TM/FTM carriere dat ik Nadal in mijn team heb......
Tevens de laatste als hij dit niet recht gaat breien.
Ook niet op RG?!

Als hij hier verliest, ga ik denk ik eerst heel lang heel hard lachen en daarna huilen, al is hij toch door vrijwel iedereen gekozen...

Nee, ik vind het nog steeds een gigantische flapdrol, en ga dan liever voor Federer op RG. Alles of niets. En als hij uitgerekend de enige keer dat ik hem heb, precies de meest onrendabele speler wordt komt hij op de zwarte lijst en mijn team niet meer in.
Reply
kooltje Wrote:het is pas begin tweede set hoor heren

Vooruitblikken kan toch geen kwaad? Daarbij heb ik zo een verjaardag en ben ik pas laat van terug.
Reply
ohohoh wat stom zeg...daar ben ik echt nog doodziek van...wawrinka eruit voor potro en safin ](*,)
Reply


Forum Jump: