FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
We gaan zo beginnen met de 1e ronde Qualifying.

Helaas geen Haase in de draw.
Nog maar 3 man afzeggen en Haase zit erin!
laat Kohlie dan ook nu maar afzeggen! Blake ook bijvoorbeeld! Almagro!
Kohl heeft al afgezegd.
:o :roll:
Ad Wim Wrote:Nog maar 3 man afzeggen en Haase zit erin!
Niet meer toch?
Vanaf nu worden afzeggingen opgevuld met Lucky Losers volgens mij.
Loting is uit, Nadal heeft echt een eitje tot de finale, Federer zit weer bij Djoko in de helft maar ook bij Almagro, Nalbi, Ferrer, Gonzo en Mathieu, hoe bedoel je ongelijk verdeeld :eeeek:
Ad Wim Wrote:Loting is uit, Nadal heeft echt een eitje tot de finale, Federer zit weer bij Djoko in de helft maar ook bij Almagro, Nalbi, Ferrer, Gonzo en Mathieu, hoe bedoel je ongelijk verdeeld :eeeek:

is zo vaak andersom geweest
Hahahaha, moet je het weer opnemen, voor je idool? cry

Dit slaat echt nergens op, Nadal heeft echt geen enkele tegenstand tot de halve finale.
Federer moet langs Canas, Starace/ PHM, Ferrer en Djoko moet langs Ljubo, Monaco/Andreev en Gonzo/Almagro/Nalbi, wat een contrast :eeeek:
Ad Wim Wrote:Hahahaha, moet je het weer opnemen, voor je idool? cry

Dit slaat echt nergens op, Nadal heeft echt geen enkele tegenstand tot de halve finale.
Federer moet langs Canas, Starace/ PHM, Ferrer en Djoko moet langs Ljubo, Monaco/Andreev en Gonzo/Almagro/Nalbi, wat een contrast :eeeek:
Nadal heeft op gravel nooit enige tegenstand, hij zal echt niet bang worden van Canas, PHM, Ferrer of elke andere willekeurige naam. Het maakt dus helemaal niet uit hoe de loting eruit ziet, Nadal wint het toernooi toch wel.
Dat laatste klopt, maar je hebt gezien dat hij het vorige week toch erg lastig had tegen Ferrer en Federer en Nalbi heeft hem twee keer vernederd vorig jaar, maar niet op gravel. Ik denk dat hij van die jongens wel enigszins bang is. Hij zal het heus wel winnen, maar na twee lange weken, is het toch wel erg fijn om geen hele zware potten te hebben in de vroege rondes...
=D>
Nadal zal wel winnen idd. Grote vraag wordt: doet hij de week erna mee in Hamburg? Vorig jaar heb ik de gok gewaagd, alleen jammer dat het maar 70 puntjes opleverde toen, omdat hij geveegd werd door Federer.
Federer heeft hier ongeveer alleen maar te winnen, maar met die loting moet ik nog zien...
Volgens mij werd Federer hier vorig jaar geveegd door Volandri, die nu in het kwart van Nadal zit, waar geen speler van betekenis inzit.
Haase heeft overigens een knieblessure en speelt om die reden geen kwalificaties. Ook geen hoofdtoernooi als hij daartoe zou worden toegelaten.
I. Karlovic
R. Wassen

F. Cipolla
P. Starace

Ivo dubbelt
Gasquet gaat alweer lekker :lol:
pfff. Horna - Gasquet 6-4 6-1 :o

Die neem ik. Hopelijk doet niemand me na :wink:
Dat is zo jammerlijk van die late deadline Icon_evil
Haggie Wrote:pfff. Horna - Gasquet 6-4 6-1 :o

Die neem ik. Hopelijk doet niemand me na :wink:

Tim Army kiest hem niet :wink: Undecided
bij dat Bracket spel heb ik Gasquet kwartfinale :lol:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:pfff. Horna - Gasquet 6-4 6-1 :o

Die neem ik. Hopelijk doet niemand me na :wink:

Tim Army kiest hem niet :wink: Undecided

Davy, Nalbi en Fedex voor hem
:Big Grin
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:pfff. Horna - Gasquet 6-4 6-1 :o

Die neem ik. Hopelijk doet niemand me na :wink:

Tim Army kiest hem niet :wink: Undecided

Davy, Nalbi en Fedex voor hem

Roddick :wink:
Ik kies hem niet, maar ik verwacht veel van Roddick dit toernooi, hij gaat minimaal QF halen.
mindlight Wrote:Ik kies hem niet, maar ik verwacht veel van Roddick dit toernooi, hij gaat minimaal QF halen.

Ik heb geleerd uit vorige jaren dat Roddick op gravel NOOIT maar dan ook NOOIT een goede keus is!
Vorig jaar was het een drama idd, maar hij kan beter. Nog steeds geen haar op mijn hoofd die erover denkt hem te nemen hoor Wink
:-"
:-({|=