The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Elbow
Wow, die backhand :eeeek: Die staat bij mij op 20 ofzo, alles moet met de forehand of ik ben kansloos.
Reply
Aaii, ik mag mijn ervaringspunten nu niet toevoegen, omdat ik geen trainingsdag heb gehad, maar meteen door moest.. :roll:
Heb er 49 nog! (Ik zie wel dat je op het laatst, ik ging van 70 ---> 83 met forehand wel 30punten nodig hebt..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Wow, die backhand :eeeek: Die staat bij mij op 20 ofzo, alles moet met de forehand of ik ben kansloos.
Ik kan de rally nu goed meekomen en vaak afmaken. Mijn service is alleen de achilleshiel van mijn spel..
Reply
Ik heb exact hetzelfde, maar ik ben minder ver. Bij mij staat bij forehand en backhand ongeveer alles op 55% of zo. Service ook zo laag en de tweede wordt soms nog wel eens weggeslagen. Gewoon kwestie van veel 1e services slaan. Service is in mijn ogen echt niet zo belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja oke, maar jij zit inmiddels ook al op 83% met je forehand, en je kwalificeert je net pas voor een future...

Maar dat is toch eigenlijk juist leuk?
Nou ja, dat weet ik dus niet. Je mannetje zit al aardig richting top, maar je zit zelf nog helemaal onderaan qua toernooien. Lijkt me leuker als je als matig mannetje in de futures speelt, daar moeite hebt, maar wel steeds beter wordt en daardoor ook hoger gaat spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja oke, maar jij zit inmiddels ook al op 83% met je forehand, en je kwalificeert je net pas voor een future...

Maar dat is toch eigenlijk juist leuk?
Nou ja, dat weet ik dus niet. Je mannetje zit al aardig richting top, maar je zit zelf nog helemaal onderaan qua toernooien. Lijkt me leuker als je als matig mannetje in de futures speelt, daar moeite hebt, maar wel steeds beter wordt en daardoor ook hoger gaat spelen.

De Q's win ik nu allemaal al. 6-3 / 6-2. Nu is het presteren in het hoofdtoernooi belangrijk. Maar het gaat zometeen niet meer zo makkelijk om alles omhoog te krijgen he. Zul je zo nog wel zien. Dan kost alles meer punten om je speler beter te maken.
Reply
Eerste ronde maindraw Switserland F2:

Haggeman - Isner.. =P~
Reply
Ik win nu ook constant futures, dus ik ga opnieuw beginnen met junior 5, lijkt me toch leuker dan.

Ik zag trouwens dat je bij begin ook kan selecteren om op een hogeren ranking te beginnen, maar heb ik maar niet gedaan.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik win nu ook constant futures, dus ik ga opnieuw beginnen met junior 5, lijkt me toch leuker dan.

Ik zag trouwens dat je bij begin ook kan selecteren om op een hogeren ranking te beginnen, maar heb ik maar niet gedaan.

Je kunt jezelf meteen in de top30 neerzetten idd. Is wel keertje leuk om Federer te testen etc, maar vanaf onderaan komen geeft toch de meeste kick.
Sta nu *3-3 tegen Isner :wink:
Reply
](*,) 4-6
Reply
Grappig, ik win nu opeens afgetkend mijn potjes in de junior 5. Waarsch ben ik dan toch beter geworden...
Reply
Ik denk dat het ook zeker de moeite loont om in sneheid en stamina te investeren, als je langere rallies moet spelen tegen die defenders.
Reply
Maar wat heb ik toch een tyfushekel aan defenders Icon_evil
Reply
Die gast maakt gewoon 0 fouten, heeft alles terug, en slaat ook gewoon winners. Helemaal kansloos...
Reply
6-0 ongelofelijk, dikste verlies tot nu toe...
Reply
Ad Wim Wrote:6-0 ongelofelijk, dikste verlies tot nu toe...

Ben benieuwd of je nog dikker gaat verliezen :wink:
Reply
Forehand
Kracht: 100
Consistentie: 66
Precisie: 66

Backhand
Kracht: 74
Consistentie: 61
Precisie: 50

Service:
Kracht: 28
Consistentie: 13
Precisie: 13

Fitness:
Snelheid: 37
UHV: 37
Reply
Elikian Wrote:Ik denk dat het ook zeker de moeite loont om in sneheid en stamina te investeren, als je langere rallies moet spelen tegen die defenders.

Dat klopt. Snelheid heb ik meer nodig. Ik word zo scheitziek van die halfcourt ballen die dood neer vallen.. :dodgy:
Reply
Ik ga nu ook eens opnieuw beginnen met Junior 10.
Reply
Win ik weer netjes met 6-1 1e ronde, moet ik daarna weer tegen die gast waar ik net 6-0 van verloor Confused
Reply
Ad Wim Wrote:Win ik weer netjes met 6-1 1e ronde, moet ik daarna weer tegen die gast waar ik net 6-0 van verloor Confused
pak je revanche zou ik zeggen!!!!!!!
Reply
Het is echt ongelofelijk, ik moet bij die gast echt 3x vol op de lijn slaan, dan heb ik het punt pas.

En dan nog die kut topspin, ga lekker op gravel tennissen joh Icon_evil
Reply
:lol:
Reply
Weer kansloos eraf, dit keer 6-2. Maar goed, ik heb maar geduld en wacht tot mijn mannetje wat beter wordt, dan pak ik zulk soort gasten wel...
Reply
Ik verlies verdomme met 2-6 van Soeda... Kerel had alles aan het net, kwam er niet langs op.. [-(
Reply
En ik maar werken hier. Vanaf 18:00 uur ga ik het weer proberen, hoop ik.
Reply
ik heb vandaag vrij. speel vanaf 10uur nu.. :oops:
Reply
Elikian Wrote:Ik ga nu ook eens opnieuw beginnen met Junior 10.
QR1 van Germany F1 2-6 4-6 tegen Edgardo Massa in 23 minuten. Viel me niet tegen. Baal van die dubbele fout op bp tegen in de 2e set Sad
Reply
Ik heb besloten om de futures allemaal 1 set te maken, anders duurt het echt erg lang.

Net een 5-3 voorsprong weggegeven naar 5-6*. teruggebroken voor een tb en die met 7-5 gepakt Hakkuh en dan voor de QR2 8-[
Reply
Mag nu spelen tegen een landgenoot, Jasper Smit, voor een plek in de maindraw
Reply

Forum Jump: