The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
Ad Wim Wrote:Kijk, dit bedoel ik, nu word ik compleet van de baan gemept met 6-1. En niet eens tegen een defender, maar tegen een aanvaller. Gast ramde alles weg :|

Dat heb ik nu ook. Ik voel me nu zo sterk, maar ik krijg zometeen weer een tegenstander waar ik helemaal geen kans tegen heb.
Nu 2R.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar je krijgt dan toch niet meer trainingspunten? Je kunt er meer verdelen ja, maar je houdt toch hetzelfde aantal trainingspunten?

je houdt wel het aantal punten te verdelen, maar je kunt niet alles verdelen als je niet genoeg trainingsuren hebt. Je kunt je aantal trainingsuren verdelen, waneer je zoveel ervaring hebt..
Ja oke, maar dan kun je die punten toch gewoon opsparen en later een keer gebruiken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klopt.

Ik zit nu kwartfinale Icon_twisted
Dit wordt mijn laatste pot, voordat ik naar voetbaltraining moet Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Berlin R1Q: Mindlight - Zemlja 2-6 :dodgy:
Reply
Greece QF: Haggeman - Isner 6-1

Nu voetballen, vanvond de halve finale \Big Grin/ \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Haggie

Berlin F-2:
QR1: Mindlight - Rizzo 6-3 Hakkuh
Reply
Je 1e overwinning ML? =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaa Big Grin

Maar
QR2: Mindlight - Newport 2-6. Met een half oog de tv aan gaat toch minder #-o
Reply
Guatamala F1:

QR1: Mindlight - Groen 6-1
QR2: Mindlight - Rosol 6-2 (defender! Big Grin)
QR3: Mindlight - Redondi 1-6 :dodgy:
Reply
Sander Groen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Guatamala F1:

QR1: Mindlight - Groen 6-1
QR2: Mindlight - Rosol 6-2 (defender! Big Grin)
QR3: Mindlight - Redondi 1-6 :dodgy:
Hoezo zo dik?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja die gast beukte alles weg op de lijn, ik kon er vaak niet eens bij om die bal ook maar te raken. Kansloze nederlaag ](*,)
Reply
Haggie Wrote:Greece QF: Haggeman - Isner 6-1

Nu voetballen, vanvond de halve finale \Big Grin/ \Big Grin/

Warming Up is gestart:

HF: Haggeman - Parrot
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Echt slecht van dit spel hoor. Twee potjes win je onwijs dik, en daarna word ik er weer keihard afgetikt door een defender. Die heeft niet alleen alles terug, maar ook alles fantastisch terug. Winners vanuit het niets Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaa Yesss!!! 7-6 (2)

Ik kon hem echt niet breaken, pure volleyer! Af en toe een puntje en dat is wat ik deed in de tiebreak! Hakkuh

Nu finale tegen Reichel (Usa). best of 3.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
F: Haggeman - Reichel 6-3, 0-0
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
0-0? Nog een set?
Reply
`Finale wel ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh ok, kan dat niet in 1?
Reply
Ik heb dat ook aangegeven, toch een speciale wedstrijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggeman - Reichel 6-3 6-0 Hakkuh !!!!

Ideale tegenstander, heeeeerlijk :Big Grin \Big Grin/

209 plaatsen stijging naar 637!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je moet alles blijven trainen, de waardes gaan omlaag zie ik... had forehand kracht op 100, nu nog maar 91!

Zit nu in week 20. Heb denk ik 3 weken overgeslagen ofzo.. Kuweit is het volgende doel, maar niet vanavond meer!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Feli Hag!

Maar dan stond je niet zo hoog. Ik sta nu al op 800 of zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jullie zijn verslaafd...Deze achterstand loop ik nooit meer in :lol:
Reply
Hehe nou Kooltje, mijn niveau is nog niet zo hoog hoor, al 2x achter elkaar 3e ronde quali's uitgeschakeld nu :dodgy:
Reply
Ad Wim Wrote:Feli Hag!

Maar dan stond je niet zo hoog. Ik sta nu al op 800 of zo...

Jij hebt eerst al weken lang lager gespeeld Smile . Ik ben meteen begonnen op Junior 10 en de eerste paar weken flink en snel verloren :-" ..
Jij hebt meer ervaring in de eerste weken..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:Jullie zijn verslaafd...Deze achterstand loop ik nooit meer in :lol:

Morgen kan ik de hele dag niet spelen. Zaterdag en zondag wordt ook moeilijk. Zie hier je kans.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar ik ben vandaag weer opnieuw begonnen Confused

Ik ben door een paar keer te kwalificeren op 800 terecht gekomen. Daarom vond ik het vreemd dat jij nog lager stond, want volgens mij is jouw seizoen al heel lang bezig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik ben vandaag weer opnieuw begonnen Confused

Ik ben door een paar keer te kwalificeren op 800 terecht gekomen. Daarom vond ik het vreemd dat jij nog lager stond, want volgens mij is jouw seizoen al heel lang bezig...

ik ook pas vandaag.. :wink: Begon in week 3 vandaag. Nu 20.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
We zullen het wel zien wanneer jij je 1e toernooizege pakt Big Grin
Ik hoop alleen dat ik snel van de Q's van de futures afkom, dat is beetje zinloos nu...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: