Threads: 55
Saartje Wrote:Ik begin mij alleen te ergeren aan bepaalde posts/personen.... moet dat eigenlijk niet doen en dit al helemaal niet ventileren via dit forum....
vind jij me niet lief
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Threads: 103
Vanwaar die knipogen? Menen jullie het niet ofzo?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 3
Daar heb je een ruggegraat voor nodig, en die van Davy is al overbelast.... Dat gaat dus niet.. :waf:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Threads: 46
Lamme Lennie Wrote:Vanwaar die knipogen? Menen jullie het niet ofzo?
Dat heet flirten Lennie...ik val op dikke jongetjes.
Economists do it with models...
Saartje Wrote:Daar heb je een ruggegraat voor nodig, en die van Davy is al overbelast.... Dat gaat dus niet.. :waf:
daarom mag je moeder altijd bovenop.... :waf:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Davydoff Wrote:Saartje Wrote:Ik begin mij alleen te ergeren aan bepaalde posts/personen.... moet dat eigenlijk niet doen en dit al helemaal niet ventileren via dit forum....
vind jij me niet lief
Geen idee, daar ken ik je niet goed genoeg voor..... Ik vind je echter wel een grote druiloor........ maar ook dat is maar een gevoel afgaande wat ik lees hier..... Kan je dus eigenlijk ook niet van iemand zeggen...
Kijk, waf is een druiloor, maar die heb ik irl gezien...
HT-Moker Wrote:Lamme Lennie Wrote:Vanwaar die knipogen? Menen jullie het niet ofzo?
Dat heet flirten Lennie...ik val op dikke jongetjes.
En Moker is altijd aanwezig op het Anne Frankplantsoen.
Davydoff Wrote:Saartje Wrote:Daar heb je een ruggegraat voor nodig, en die van Davy is al overbelast.... Dat gaat dus niet.. :waf:
Gaat niet ! mijn moeder heeft hoogtevrees !!!
Ben trouwens opeens zeer nieuwsgierig naar jouw moeder...... Of was een zeekoe draagmoeder?
Saartje Wrote:Davydoff Wrote:Saartje Wrote:Ik begin mij alleen te ergeren aan bepaalde posts/personen.... moet dat eigenlijk niet doen en dit al helemaal niet ventileren via dit forum....
vind jij me niet lief
Geen idee, daar ken ik je niet goed genoeg voor..... Ik vind je echter wel een grote druiloor........ maar ook dat is maar een gevoel afgaande wat ik lees hier..... Kan je dus eigenlijk ook niet van iemand zeggen...
Kijk, waf is een druiloor, maar die heb ik irl gezien...
een druiloor wat vertel je me nou? Iam in shock :!:
En ik dacht dat ik nog wel normaal deed. Wat vind je precies druiloorig aan mij
Saartje Wrote:Davydoff Wrote:Saartje Wrote:Daar heb je een ruggegraat voor nodig, en die van Davy is al overbelast.... Dat gaat dus niet.. :waf:
Gaat niet ! mijn moeder heeft hoogtevrees !!!
Ben trouwens opeens zeer nieuwsgierig naar jouw moeder...... Of was een zeekoe draagmoeder?
jep dat klopt. Jouw moeder was zo lief om draagmoeder te spelen :!:
Threads: 35
Hmm sluiten maar dit topic
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Davydoff Wrote:een druiloor wat vertel je me nou? Iam in shock :!:
En ik dacht dat ik nog wel normaal deed. Wat vind je precies druiloorig aan mij
Nergens voor nodig hoor..... En waarschijnlijk doe je ook gewoon normaal, maar komt dat bij mij over als druiloorligheid...
Bocaloca Wrote:Hmm sluiten maar dit topic
ik vind het wel gezellig. Saartje is meestal niet zo "spraakzaam". Waarschijnlijk een beetje "slow".
Threads: 84
waf Wrote:Saartje Wrote:Ik begin mij alleen te ergeren aan bepaalde posts/personen
Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!
:razz:
(jaja, dat je mij bedoeld weet ik, maar ik kon het niet helpen dat om 22.00 uur de laatste bus ging)
Dan kan je het nog zo klein schrijven, maar 'bedoeld' is niet correct :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Davydoff Wrote:Bocaloca Wrote:Hmm sluiten maar dit topic
ik vind het wel gezellig. Saartje is meestal niet zo "spraakzaam". Waarschijnlijk een beetje "slow".
Slow, ach, er zijn mensen die normaal functioneren in onze maatschappij, en dus ook moeten werken....
Threads: 76
Treesong Wrote:waf Wrote:Saartje Wrote:Ik begin mij alleen te ergeren aan bepaalde posts/personen
Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!
:razz:
(jaja, dat je mij bedoeld weet ik, maar ik kon het niet helpen dat om 22.00 uur de laatste bus ging)
Dan kan je het nog zo klein schrijven, maar 'bedoeld' is niet correct :wink:
daar heb je gelijk in, mijn waarde meeloper. :wink:
Threads: 35
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
pfff jongens t is maar een forum hoor
Beste Onderschrift 2006-'07
Threads: 12
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 103
Gadverdamme, dat op de man spelen gebeurt toch echt te veel hier. Maar ja, blijkbaar niemand die zich eraan stoort. Maar ow wee als John ff tekeer gaat bij Expeditie Robinson, dan is ie opeens de gebeten hond en hoor je die mensen wel janken :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 114
Shit, ik ben weer te laat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Davydoff Wrote:ik ga nu naar huis.... een potje janken!!! Morgen neem ik de spits aan en schop ik die metro dude in elkaar.
Moet de hoofdredacteur dit ook weten? 100 euro, dan vertel ik niks.....
Mukkus Wrote:Davydoff Wrote:ik ga nu naar huis.... een potje janken!!! Morgen neem ik de spits aan en schop ik die metro dude in elkaar.
sssssssst!!! Niks zeggen!!!
Zal ik even een leuke vergeten Friese sporter interviewen? Welke kaatser wil jij terug zien?
Probeer je mij om te kopen? 200 euro en ik zeg niks tegen de hoofdredacteur.....
Als je niet tegemoet komt aan mijn eisen, ga ik tevens een omgangsverbod voor je regelen bij de lokale snackbar.
Threads: 131
Davydoff Wrote:Mukkus Wrote:Davydoff Wrote:ik ga nu naar huis.... een potje janken!!! Morgen neem ik de spits aan en schop ik die metro dude in elkaar.
sssssssst!!! Niks zeggen!!!
Zal ik even een leuke vergeten Friese sporter interviewen? Welke kaatser wil jij terug zien?
Johannes Brandsma!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Gerben Zonderland Wrote:Johannes Brandsma!
Bedankt voor de tip :wink:
Threads: 32
|