The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - PSV
Peter Wrote:Toivonen doet t wel bewust zo, tis gewoon zn stijl en die moet hij heel snel afleren hier in Nederland. Tis echter eerder obstructie dan een elleboog en dus hooguit geel. Maar goed.. Adelaar zal in de rust nog wel ff bij de scheids zijn geweest over dat voorval in de 1e helft waardoor Vink bang was voor een 2e keer fout te zitten en dus maar rood gaf. De scheidsrechters zijn allemaal een tikkie onzeker op t moment door alle ophef denk ik.

obstructie is als je iemand belet door te lopen door voor hem te gaan staan.

als je springt kunnen je armen mee. die gast is 3x groter dan zijn tegenstanders. daar hadden ibrahimoviets en piair ook last van. hoewel ik die bromfiets 1x wel een hele smerige heb zien maken, komen zij eerder met een elleboog in aanraking met een smoelwerk.
Reply
Obstructie in mi ook jezelf (te) breed maken. En Toivonen is zeker nie 2x groter dan die Bakens. :razz:
Reply
Feyenoord Supportersvereniging steunt PSV inzake Volendam uit
De Feyenoord Supportersvereniging heeft zich solidair verklaart met de supportersvereniging van PSV. In een brief naar de burgermeester van Volendam verklaren de Rotterdammes het niet eens te zijn met de verplichte vervoersregeling zoals deze gold voor de PSV-supporters. Op 5 april speelt Feyenoord in en tegen Volendam. De Rotterdammers gaan ervan uit dat dan net zoals voorgaande jaren de vrijvervoers regeling zal gelden.
Reply
Nou net bij Studio Voetbal mooi voorbeeldje van wat je met zo'n combi om niks bereikt. 2-2, de Lange viert zn goal met de Volendamaanhang maar wordt uitgescholden door een PSV-fan die maar tussen de Volendamaanhang is gaan zitten en spuugt m in zn gezicht. :roll:
Reply
Wat ik vooral raar vind is dat de ene (vermeende) elleboog een gele kaart oplevert en de andere een direct rode. Waarom volstaat die scheids dan niet, als hij dus blijkbaar al een overtreding constateert, met een tweede gele kaart ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Nou net bij Studio Voetbal mooi voorbeeldje van wat je met zo'n combi om niks bereikt. 2-2, de Lange viert zn goal met de Volendamaanhang maar wordt uitgescholden door een PSV-fan die maar tussen de Volendamaanhang is gaan zitten en spuugt m in zn gezicht. :roll:

knap stom dat de lange dat toegeeft. het lijkt me dat dit een fikse schorsing oplevert.
Reply
Tsja net als met die Graafschap-fan he.. als je t niet bestraft verleg je de grenzen van wat wel en niet kan en blijf je bezig. :-s
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou net bij Studio Voetbal mooi voorbeeldje van wat je met zo'n combi om niks bereikt. 2-2, de Lange viert zn goal met de Volendamaanhang maar wordt uitgescholden door een PSV-fan die maar tussen de Volendamaanhang is gaan zitten en spuugt m in zn gezicht. :roll:

knap stom dat de lange dat toegeeft. het lijkt me dat dit een fikse schorsing oplevert.

Ik denk datt wel meevalt, Je zag de beelden gisteren en zag dat ie inderdaad echt werd uitgescholden. Ook zijn ludieke excuus bij SV lijkt mij voldoende om m niet te schorsen.
Ik zag t 's middags al toen ik de wedstrijd live keek, alleen zag ik niet wat er aan vooraf ging en vond t toen al heel opmerkelijk
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Nou net bij Studio Voetbal mooi voorbeeldje van wat je met zo'n combi om niks bereikt. 2-2, de Lange viert zn goal met de Volendamaanhang maar wordt uitgescholden door een PSV-fan die maar tussen de Volendamaanhang is gaan zitten en spuugt m in zn gezicht. :roll:

knap stom dat de lange dat toegeeft. het lijkt me dat dit een fikse schorsing oplevert.

Ik denk datt wel meevalt, Je zag de beelden gisteren en zag dat ie inderdaad echt werd uitgescholden. Ook zijn ludieke excuus bij SV lijkt mij voldoende om m niet te schorsen.
Ik zag t 's middags al toen ik de wedstrijd live keek, alleen zag ik niet wat er aan vooraf ging en vond t toen al heel opmerkelijk

dus als je wordt uitgescholden door een supporter mag je spugen. is dat de norm?

dat gaat er bij mij echt niet in. zeer onprofesioneel. het toegeven is zo mogelijk nog onprofessioneler. dat de heren aan tafel hier zo hard om moesten lachen vond ik hemeltergend. in het ene geval zijn ze heel ethisch en hierbij opeens helemaal niet.
Reply
mee eens dat dat niet mag, maar toegeven vind ik zeker niet zwak.
Het was zo duidelijk in beeld, ontkennen heeft weinig zin denk ik.
De KNVB kan zich beter afvragen hoe zo'n PSV-supporter in t gedeelte komt waar de ballenjongens lopen. Weet niet of dat dtandaard bij Volendam kan, maar vond dat wel erg opmerkelijk.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:mee eens dat dat niet mag, maar toegeven vind ik zeker niet zwak.
Het was zo duidelijk in beeld, ontkennen heeft weinig zin denk ik.
De KNVB kan zich beter afvragen hoe zo'n PSV-supporter in t gedeelte komt waar de ballenjongens lopen. Weet niet of dat dtandaard bij Volendam kan, maar vond dat wel erg opmerkelijk.

het is niet zwak, het is imo dom. je kunt beter zeggen dat je net deed alsof je spuugde.

de knvb moet zich zeker afvragen waarom er daar zo''n supporter staat. hoewel dat wss door het besluit van de burgermeester van volendam komt.
Reply
Quote:het is niet zwak, het is imo dom. je kunt beter zeggen dat je net deed alsof je spuugde.
:lol:
Dat is pas dom... je zag de rochel gewoon door het stadion vliegen...
"mijnheer de aanklager, ik deed net alsof"
"Maar mijnheer de Lange, kunt u dan verklaren waar die rochel vandaan kwam die door t stadion vloog"
" Het regende, wellicht dat 't een druppel was"

Het is imo gewoon slimmer om t toe te geven in deze situatie
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:dus als je wordt uitgescholden door een supporter mag je spugen. is dat de norm?

Wel als het een PSV-supporter betreft. Bij elke andere supporter is het schandelijk!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:het is niet zwak, het is imo dom. je kunt beter zeggen dat je net deed alsof je spuugde.

oh dat heb ik niet gezien.

dan moet je zeggen dat je spuugde uit blijdschap en niet specifiek op een supporter. :razz:
Reply
gittermaster Wrote:mee eens dat dat niet mag, maar toegeven vind ik zeker niet zwak.
Het was zo duidelijk in beeld, ontkennen heeft weinig zin denk ik.
De KNVB kan zich beter afvragen hoe zo'n PSV-supporter in t gedeelte komt waar de ballenjongens lopen. Weet niet of dat dtandaard bij Volendam kan, maar vond dat wel erg opmerkelijk.

Volgens mij stonden er best veel fans daar achter de goal, alleen hij liep naar de spelers. Maar je zult er dus wel gewoon mogen komen.
Verder is uitschelden natuurlijk geen reden om te gaan spugen, gewoon schorsen! Bij zo'n beetje elke corner van een uitclub wordt degene die die corner neemt wel uitgescholden door een supporter die daar in de hoek zit. Die mogen dan dus allemaal gaan spugen? :-s
Reply
En dan nog 1x over die combi:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=1&news_id=781">http://www.psvzuipsite.nl/index.php?men ... ews_id=781</a><!-- m -->

8-[
Reply
Je kan bij Volendam rond het hele veld tot de reclameborden komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:En dan nog 1x over die combi:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=1&news_id=781">http://www.psvzuipsite.nl/index.php?men ... ews_id=781</a><!-- m -->

8-[

Ik zei toch dat die supporters er een lang weekend van maken.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:En dan nog 1x over die combi:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psvzuipsite.nl/index.php?menu_id=1&news_id=781">http://www.psvzuipsite.nl/index.php?men ... ews_id=781</a><!-- m -->

8-[

Ik zei toch dat die supporters er een lang weekend van maken.

En zaterdag flinke rellen geweest op de Dijk?
Reply
Peter Wrote:Niks jankerds.. een verplichte combi met als enige reden "dat dat gebruikelijk is voor een club als PSV". Te zot voor woorden!

Die Volendammers zo snel mogelijk inruilen voor RKC, das altijd volledig vrij vervoer EN bier in t uitvak! :8:

Pleur toch op joh jankerd. Jij met je provincie clubje , een stuk minder combi's als Ajax , Feyenoord of ADO.
Jij kan nog bier drinken in je stadion en dus zelfs soms in uitvakken ( gehoord van je maten zeker ? ).

Zeiksnor. Wij kregen 400 kaarten voor die palingboeren, terwijl Feyenoord weer de hele lange zijde kreeg. Je kan wel blijven zeiken....
Reply
Fabian Wrote:Pleur toch op joh jankerd. Jij met je provincie clubje

cry

Fabian Wrote:een stuk minder combi's als Ajax , Feyenoord of ADO.

Ja vreemd he... misschien omdat hun een stuk minder slopen, confro's aangaan als Ajax, Feyenoord of ADO (of Utrecht, NAC of NEC).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Ik zei toch dat die supporters er een lang weekend van maken.

En zaterdag flinke rellen geweest op de Dijk?

Nee vriend. Jij riep dat ze er geen lang weekend van konden maken. Zit je er WEER naast.

Het is natuurlijk niet relevant of er NU rellen zijn geweest. Het gaat er om dat er genoeg supporters gezeik is in Nederland en deze burgemeester neemt preventieve maatregelen. Niks mis mee.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Ik zei toch dat die supporters er een lang weekend van maken.

En zaterdag flinke rellen geweest op de Dijk?

Nee vriend. Jij riep dat ze er geen lang weekend van konden maken. Zit je er WEER naast.

Het is natuurlijk niet relevant of er NU rellen zijn geweest. Het gaat er om dat er genoeg supporters gezeik is in Nederland en deze burgemeester neemt preventieve maatregelen. Niks mis mee.

IK zei dat ze nu gewoon in de thuisvakken gaan zitten, zoals dus ook is gebleken. En geen rellen geweest ondanks de PSV-fans die zaterdag op de Dijk waren. Dus de burgemeester zat er naast. Eens kijken of wel volgend jaar wel zonder combi mogen komen (bv. in ogenschouw nemend dat accefietje met de Lange).
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Niks jankerds.. een verplichte combi met als enige reden "dat dat gebruikelijk is voor een club als PSV". Te zot voor woorden!

Die Volendammers zo snel mogelijk inruilen voor RKC, das altijd volledig vrij vervoer EN bier in t uitvak! :8:

Pleur toch op joh jankerd. Jij met je provincie clubje , een stuk minder combi's als Ajax , Feyenoord of ADO.
Jij kan nog bier drinken in je stadion en dus zelfs soms in uitvakken ( gehoord van je maten zeker ? ).

Zeiksnor. Wij kregen 400 kaarten voor die palingboeren, terwijl Feyenoord weer de hele lange zijde kreeg. Je kan wel blijven zeiken....

Waar maak je je druk om? Zorg eerst maar eens dat jou grote Ajax eens boven mijn provincieclubje eindigt. Xtragaap4de En stuk minder combi valt mee hoor. Alleen de Graafschap en waarschijnlijk straks Sparta zijn volledig vrij vervoer.
Reply
Combi voor PSV-supporters lijkt mij ook niet meer dan logisch.....het is niks meer dan een scholreisje voor zwakzinnige brabandertjes en met zijn allen in een bus is gewoon makkelijker met begeleiding. Stel: 1 begeleider met 3 van die kwijlende brabo's erbij en eentje kotst die hele auto vol. Dan moet die begeleider de boel opruimen....waardoor 2 supporters vertraging oplopen. Als er nu eentje kotst in de bus, kan iedereen gewoon zijn weg vervolgen.

Gewoon de oplossing van een logistiek probleem imo. Niet druk over maken. Zo'n burgemeester snapt dat prima, dat doet ie uit menselijke overwegingen, anders hebben de Volendamse hulpverleningsdiensten het zo druk met huilende zwakzinnige brabanders, die de eerste 10 minuten van de wedstrijd missen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Combi voor PSV-supporters lijkt mij ook niet meer dan logisch.....het is niks meer dan een scholreisje voor zwakzinnige brabandertjes en met zijn allen in een bus is gewoon makkelijker met begeleiding. Stel: 1 begeleider met 3 van die kwijlende brabo's erbij en eentje kotst die hele auto vol. Dan moet die begeleider de boel opruimen....waardoor 2 supporters vertraging oplopen. Als er nu eentje kotst in de bus, kan iedereen gewoon zijn weg vervolgen.

Gewoon de oplossing van een logistiek probleem imo. Niet druk over maken. Zo'n burgemeester snapt dat prima, dat doet ie uit menselijke overwegingen, anders hebben de Volendamse hulpverleningsdiensten het zo druk met huilende zwakzinnige brabanders, die de eerste 10 minuten van de wedstrijd missen.....

Leuk dat je 10 minuten van je tijd opoffert om zo'n stukje te typen! Ben benieuwd of iemand het grappig vind.. 8-[
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Combi voor PSV-supporters lijkt mij ook niet meer dan logisch.....het is niks meer dan een scholreisje voor zwakzinnige brabandertjes en met zijn allen in een bus is gewoon makkelijker met begeleiding. Stel: 1 begeleider met 3 van die kwijlende brabo's erbij en eentje kotst die hele auto vol. Dan moet die begeleider de boel opruimen....waardoor 2 supporters vertraging oplopen. Als er nu eentje kotst in de bus, kan iedereen gewoon zijn weg vervolgen.

Gewoon de oplossing van een logistiek probleem imo. Niet druk over maken. Zo'n burgemeester snapt dat prima, dat doet ie uit menselijke overwegingen, anders hebben de Volendamse hulpverleningsdiensten het zo druk met huilende zwakzinnige brabanders, die de eerste 10 minuten van de wedstrijd missen.....

Leuk dat je 10 minuten van je tijd opoffert om zo'n stukje te typen! Ben benieuwd of iemand het grappig vind.. 8-[

Ik bedoel dit serieus....wat zou er dan grappig aan moeten zijn?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Combi voor PSV-supporters lijkt mij ook niet meer dan logisch.....het is niks meer dan een scholreisje voor zwakzinnige brabandertjes en met zijn allen in een bus is gewoon makkelijker met begeleiding. Stel: 1 begeleider met 3 van die kwijlende brabo's erbij en eentje kotst die hele auto vol. Dan moet die begeleider de boel opruimen....waardoor 2 supporters vertraging oplopen. Als er nu eentje kotst in de bus, kan iedereen gewoon zijn weg vervolgen.

Gewoon de oplossing van een logistiek probleem imo. Niet druk over maken. Zo'n burgemeester snapt dat prima, dat doet ie uit menselijke overwegingen, anders hebben de Volendamse hulpverleningsdiensten het zo druk met huilende zwakzinnige brabanders, die de eerste 10 minuten van de wedstrijd missen.....

Leuk dat je 10 minuten van je tijd opoffert om zo'n stukje te typen! Ben benieuwd of iemand het grappig vind.. 8-[

Ik bedoel dit serieus....wat zou er dan grappig aan moeten zijn?

Dat vroeg ik me al af.
Reply
Peter Wrote:En geen rellen geweest ondanks de PSV-fans die zaterdag op de Dijk waren. Dus de burgemeester zat er naast.

Hij zat er niet naast. Het zijn preventieve maatregelen. 9 van de 10 keer kan het goed gaan, maar 1 keer kan het fout gaan (zie het treffen van Volendam met Roda in 2008). En daar gaat deze burgemeester niet op wachten. En terecht!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:En geen rellen geweest ondanks de PSV-fans die zaterdag op de Dijk waren. Dus de burgemeester zat er naast.

Hij zat er niet naast. Het zijn preventieve maatregelen. 9 van de 10 keer kan het goed gaan, maar 1 keer kan het fout gaan (zie het treffen van Volendam met Roda in 2008). En daar gaat deze burgemeester niet op wachten. En terecht!

Als je zo gaat redeneren moet elk eredivisieduel preventief in de vorm van een combi. Maar Feyenoord zal over een paar weken wel met volledig vrij vervoer mogen komen naar Volendam denk ik. :roll:
Reply


Forum Jump: