The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2009
Lekker bezig weer Buursje =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb even de 2 kiesbare quali's in Brazilië (Machade en RRH) op een willekeurige plek gezet in het schema. Dus dit is niet hun plek in het schema, maar zo zijn ze iig wel te kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik herzie trouwens mijn mening, ik vind dat je voor deze week ook te veel budget hebt eigenlijk. Al zullen er nu wel weer veel verschillen komen...
Reply
Ik vind het deze week wel goed zo. Al gaan die spelerswaardes (vooral van de goedkopere spelers) wel snel omlaag, dus binnenkort moeten we het wel aanpassen.
Reply
Deze week vind ik het budget ook prima, verder eens met Andre
Reply
Ik vind een team met iets van 16 gasten, waaronder meerdere hooggeplaatsten toch wel wat overdreven hoor...

Vorig jaar namen we ook geen topseeds in kleine toernooien, en hadden we nooit zulke grote teams...
Reply
Nee, maar vorig jaar lag de verdeling qua punten ook heel anders, dat moet je wel onderscheiden van het budget. Nu is een topseed relatief belangrijker door het grote aantal te verdienen punten aan het einde van de week.

Toen hadden we in dit soort weken trouwens teams van rond de 20 man.
Reply
In zo'n week, met zoveel toppers in actie, zeker niet...
Reply
Vorig jaar

Team Mindlight (week Rotterdam)
. Lapentti Buenos Aires
S. Ventura Buenos Aires
R. Ramirez Hidalgo Buenos Aires
O. Hernandez Buenos Aires
J. Vanek Buenos Aires
J. Acasuso Buenos Aires
S. Roitman Buenos Aires
L. Horna Buenos Aires
R. Soderling Rotterdam
J. Tipsarevic Rotterdam
T. Gabashvili Rotterdam
I. Karlovic Rotterdam
M. Berrer Rotterdam
M. Llodra Rotterdam
M. Fish San Jose
S. Querrey San Jose
J. Isner San Jose
J. Melzer San Jose
H. Lee San Jose
B. Reynolds San Jose
P. Capdeville San Jose
K. Vliegen San Jose
S. Darcis San Jose

Team CC
N. Lapentti Buenos Aires
P. Starace Buenos Aires
R. Ramirez Hidalgo Buenos Aires
M. Zabaleta Buenos Aires
N. Almagro Buenos Aires
J. Vanek Buenos Aires
I. Minar Buenos Aires
F. Volandri Buenos Aires
L. Horna Buenos Aires
R. Soderling Rotterdam
J. Tipsarevic Rotterdam
T. Gabashvili Rotterdam
R. Haase Rotterdam
M. Berrer Rotterdam
M. Llodra Rotterdam
M. Fish San Jose
S. Querrey San Jose
J. Isner San Jose
B. Becker San Jose
J. Melzer San Jose
H. Lee San Jose
B. Reynolds San Jose
K. Vliegen San Jose
S. Warburg San Jose

Jou team kan ik niet vinden Ad, in de archieven van dit forum.
Reply
Oke, je hebt me overtuigd. Maar toen was dan blijkbaar de loting anders, dat er meer kleintjes interessant waren, dat is nu nauwelijks. En deden er misschien minder toppers mee. Bijvoorbeeld al Potro, Blake, Roddick en Stepanek in San Jose.
Reply
Op Potro na (die toen nog geen grote jongen was) deden die andere drie wel mee hoor, alleen koos niemand ervoor omdat drie/vier kleintjes punten-technisch gezien interessanter waren.
Reply
Lastig, lastig. Net toch maar weer wijzigingen in het team aangebracht. Ik kan er nog niet volledig achterstaan, maar ik ga nu niets meer veranderen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
ik ook nog 1 belangrijke wissel.. Nu maar hope dat het goed uitpakt :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb even de 2 kiesbare quali's in Brazilië (Machade en RRH) op een willekeurige plek gezet in het schema. Dus dit is niet hun plek in het schema, maar zo zijn ze iig wel te kiezen.
Hier kun je denk ik weinig anders uit opmaken dan dat RRH zich al geplaatst heeft voor het hoofdtoernooi. Natuurlijk had iedere manager dit zelf moeten nagaan, maar het komt weleens voor dat mensen geen tijd hebben om de draw nog eens zelf te checken. Volgende keer wat meer duidelijkheid lijkt me wel op zijn plaats. Desnoods zet je (q, LET OP!) achter zijn naam of iets dergelijks (weet niet precies wat de mogelijkheden nu zijn).
Ik snap best dat je daar gisteren niet zo bij stil hebt gestaan, maar dat je later gaat juichen om het feit dat de veelgekozen RRH in de kwalificatie verliest (terwijl je weet dat het niet helemaal in de haak is, waarom wordt een speler die zich nog niet eens geplaatst heeft 12 keer gekozen?), schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat.
Reply
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb even de 2 kiesbare quali's in Brazilië (Machade en RRH) op een willekeurige plek gezet in het schema. Dus dit is niet hun plek in het schema, maar zo zijn ze iig wel te kiezen.
Hier kun je denk ik weinig anders uit opmaken dan dat RRH zich al geplaatst heeft voor het hoofdtoernooi. Natuurlijk had iedere manager dit zelf moeten nagaan, maar het komt weleens voor dat mensen geen tijd hebben om de draw nog eens zelf te checken. Volgende keer wat meer duidelijkheid lijkt me wel op zijn plaats. Desnoods zet je (q, LET OP!) achter zijn naam of iets dergelijks (weet niet precies wat de mogelijkheden nu zijn).
Ik snap best dat je daar gisteren niet zo bij stil hebt gestaan, maar dat je later gaat juichen om het feit dat de veelgekozen RRH in de kwalificatie verliest (terwijl je weet dat het niet helemaal in de haak is, waarom wordt een speler die zich nog niet eens geplaatst heeft 12 keer gekozen?), schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat.

Ik denk dat je het hiermee op keurige wijze hebt samengevat. Hoewel ik denk dat als Ad LET OP of iets dergelijks had neergezet, deze discussie nog gevoerd zou zijn, aangezien niet iedereen het forum uitpluist.
Misschien moeten we nog niet gekwalificeerden, maar mogelijk wel gewoon niet meer in het schema zetten Smile
Reply
Jezus, het gaat steeds verder. Rot toch allemaal op zeg, regel die organisatie zelf dan maar!
Reply
Nee Ad, dat is natuurlijk onzin. Tegen kritiek moet je kunnen. En zeker Omyaca zet het op een keurige manier neer. Natuurlijk is het logisch dat het kut is dat het keer op keer terug blijft komen, maar had Omyaca dan niks mogen zeggen omdat anderen dat al gedaan hebben?
Reply
Ik sta in deze achter je, Ad!

Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid.
Als een spelerswaarde niet klopt, hoor je ook mensen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kritiek?! Er wordt hier gewoon geinsinueerd dat ik vals speel, flikker toch op!

En ik heb al normaal gereageerd op normale reacties eerder vandaag. Maar zulke reactie, met in het verkeerde keelgat schieten, o mijn god Puke
Reply
Ook ik vind dat de verantwoordelijkheid bij jezelf ligt. Maar door die post was het misschien niet duidelijk. Hij kon in ieder geval verkeerd geinterpreteerd worden. Nja dat mensen daar hun onvrede over uiten is hun goed recht imo, buiten de inhoudelijke discussie om.
Reply
Ad Wim Wrote:Kritiek?! Er wordt hier gewoon geinsinueerd dat ik vals speel, flikker toch op!

En ik heb al normaal gereageerd op normale reacties eerder vandaag. Maar zulke reactie, met in het verkeerde keelgat schieten, o mijn god Puke

Zo interpreteer ik het niet, ik denk dat Omyaca bedoelde dat jij juichte, terwijl je wist dat mensen RRH kozen die nog niet eens gekwalificeerd was. Dat is en blijft de fout van die managers, maar dat dat in het verkeerde keelgat schiet op dat moment kan ook ik me voorstellen.
Reply
Ik moet de meeting in. Reageer straks weer Smile
Reply
Ik doe fucking mensen een plezier, bewijs ze een dienst, door te zorgen dat die jongens toch kiesbaar zijn voor de liefhebber en dan krijg je dit :eeeek:
Reply
Laten we het "probleem" niet opblazen. Ik ben er van overtuigd dat Ad dit niet met voorbedachte rade heeft gedaan, zelfs met goede wil. Dat dit nu verkeerd uitpakt voor sommigen is voor die managers erg vervelend, maar nou ook nog weer niet zo heel erg.

Ik zou zeggen, we kappen nu met deze discussie, er is genoeg over gezegd en Ad trek je het niet teveel aan. Anders ben je donderdag nog chagrijnig en ik wil veel plezier maken die dag. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:Kritiek?! Er wordt hier gewoon geinsinueerd dat ik vals speel, flikker toch op!

Dit vind ik een beetje overdreven en ik bedoel echt niet dat jij valsspeelt. Natuurlijk is het fantastisch dat jij en anderen (het is mij totaal ontgaan hoe het nu geregeld wordt) de organisatie op je nemen, maar ik mag toch wel zeggen als iets niet gaat zoals ik het graag zou zien.
Als jij gewoon zegt dat je het de volgende keer anders doet is er niets aan de hand. Uit dat juichen om de uitschakeling van RRh en andere opmerkingen maak ik echter op dat jij er nog steeds achter staat en dat je het de volgende keer niet anders zou doen? Dat snap ik niet en daarom dat ik er toch even op reageer. Ik vind het jammer dat mijn post bij jou overkomt op een manier die ik niet bedoeld had.
Reply
Ik zal er voor mijn training ook nog even op reageren, en dan vind ik het wel weer mooi geweest.

1. Ik bedoelde het goed en wilde die jongens kiesbaar maken omdat het goedkope knakkers waren en interessante spots.
2. Je zou er idd uit op kunnen maken dat ze al geplaatst zijn als je puur naar de woorden kijkt, maar daar zeg ik in mijn ogen niks over, en daar blijf ik bij. Het ging mij erom dat ze nu te kopen waren en op een willekeurige plek in het schema stonden, that's it.
3. Dat mensen het zien alsof ze al door waren naar het hoofdtoernooi is lullig, maar niet echt mijn schuld in mijn ogen. Als de admins iemand die al sinds 20 uur door is, nog niet door hebben laten gaan, hoor je er toch ook niks over? Of als er een withdrawal was voor 22 uur, wat nog niet door de admins was opgemerkt...
Het wordt nu mierenneuken over het woord 'quali's', maar ik blijf het vreemd vinden dat meerdere mensen niet begrijpen wat ik bedoelde. Wat ik al eerder zei, om 1830 uur waren die laatste partijen nog helemaal niet begonnen...
4. Het is al zovaak eerder zo gedaan.
5. Als je ziet dat er iets niet klopt aan mijn post, of als er twijfel is, kun je dat toch gewoon op het forum vragen? Het stond er vanaf 1830 uur, dus 3.5 uur om het op te merken. En wat Buurs zei, over spelerswaarden werd wel de hele dag gesproken...
6. RRH had natuurlijk wel een makkelijke loting, dus grote kans dat hij het hoofdtoernooi zou halen en daar waren de Q-spots erg gunstig. Daarom keek ik er idd aanvankelijk niet van op dat zoveel mensen hem hadden. En denk je nou echt, als ik bewust had lopen kloten, dat ik dan echt zo dom zou zijn om te gaan juichen vlak na de deadline?
7. De oplossing lijkt me simpel en heb ik ook al eerder aangedragen volgens mij: dat aparte tabelletje maken met te kiezen jongens.
8. We kunnen nu eventueel de mensen met RRH die 12 punten toch geven, omdat het blijkbaar toch voor het merendeel onduidelijk was.

Zo, en nou'st klaar.
Reply
mijn laatste reactie hierop:

5. Voor mij was het duidelijk. Ik dacht dat hij in het toernooi zat.
8. Niets daarvan. 0 punten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad, hele heldere toelichting =D>

En dat jij bewust zou lopen kloten geloof ik absoluut niet, laat dat voorop staan.
Reply
Ben 't in deze ook met Ad eens maar ik heb dan ook geen RRH. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik he morgen pas na 1300 uur internet to beschikking. Kan iemand morgen effe de updates van de late avond- en nachtwedstrijden doen. Thanks
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply

Forum Jump: