The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2009
Ik heb m ook niet, en nu moet het idd maar eens klaar zijn Smile
Reply
Blijft moeilijk typen op een laptop :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ik he morgen pas na 1300 uur internet to beschikking. Kan iemand morgen effe de updates van de late avond- en nachtwedstrijden doen. Thanks

Doe ik wel ff Smile
Reply
Danke!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heel gek, Machado staat niet bij mijn team (in de draw dan), en hij staat ook niet bij 'Punten spelers deze week' :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd vreemd, er stond een spatie achter Machado in spelerbeheer. Die heb ik nu weggehaald en hij verschijnt idd in de draw nu als groen, maar niet als zijnde een ronde verder. :-k
Reply
Het gaat nu wel goed, maar die spatie erachter is wel raar. :|
Reply
Ik heb net de database voor volgende week geopend. Aangezien ik het voor de eerste keer doe, zal er vast nog wel wat fout gaan. Meld dat vooral en ik ga er z.s.m. achteraan!

Succes met de teams =D>
Reply
Kon dat al dan? Er moet nog een finale gespeeld worden? Ik weet het niet hoor, ik heb er geen verstand van.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Punten van de finale worden nu niet meer verwerkt :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hehe nee Kuiper, met ingang van dit seizoen kan dat gewoon, met dank aan Mac =D>
Reply
Hoeveel is het budget voor de komende week?
Reply
_Tampie Wrote:Hoeveel is het budget voor de komende week?

15000
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Hoeveel is het budget voor de komende week?

15000

:eeeek: Zo weinig?
Reply
Goh, daar is weer zo'n waanzinnig leuk grapje van Buurs, wederom hi-la-risch Undecided

Tampie, het budget is 25.000
Reply
Kan hij weer zo'n topteam maken, net als bij de AO :lol:

Hij had gewoon lekker moeten meespelen

Reply
Het loopt nog voor geen meter bij mij, wederom gezakt deze week. Het tijdsverschil levert toch meer problemen op dan ik dacht. Op maandagavond een team maken heeft niet zoveel zin voor mij, aangezien er nog (bijna) niets gespeeld is. Ik ben nu een paar keer op dinsdag om 7.00 opgestaan om een team te klussen, maar een uur is gewoon tekort. Met het gevolg dat ik voor grotere namen ga (Roddick), die ook nog eens verkeerd uitpakken.. Morgen maar eens iets eerder m'n nest uit.
Reply
mensen nog tips, want ik draai top LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:mensen nog tips, want ik draai top LOL

djoko :wink:

Reply
Munoz-De la Nava :-"
Reply
David Nalbandian

James Blake

Robin Soderling

Ivan Ljubicic

Richard Gasquet

Reply
En niet te vergeten Paul-Henri Mathieu. Kan je in ieder geval een paar games juichen :lol:
Reply
D. Nalbandian
A. Montanes
T. Robredo
N. Almagro
A. Roddick
J. Blake
J. Nieminen
J. Del Potro

Vnavond maar eens verdiepen LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.
Reply
Bedankt Ad! uhhh Sao Paulo
Reply
São Paulo Wrote:Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dank je Ad, ik zal er gebruik van maken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
São Paulo Wrote:Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.
:lol:

Duidelijk geformuleerd dit keer!
Reply
D. Nalbandian Buenos Aires 0 in 3395
J. Monaco Buenos Aires 0 in 1135
J. Chela Buenos Aires 20 in 635
N. Almagro Buenos Aires 0 in 2620
F. Lopez Marseille 0 in 1950
M. Youzhny Marseille 0 in 1180
J. Benneteau Marseille 0 in 1368
T. Haas Memphis, USA 0 in 1140
L. Hewitt Memphis, USA 0 in 855
C. Guccione Memphis, USA 65 in 693
M. Fish Memphis, USA 0 in 2270
I. Andreev Memphis, USA 0 in 2430
D. Sela Memphis, USA 0 in 953
J. Del Potro Memphis, USA 0 in 4350

Dit is hem geworden...geen Roddick...wel een gok eigenlijk...
Reply
Vorig jaar kon je bij je profiel een statistiek met je gekozen spelers aanklikken in aantallen.

Is dat nu ook weer mogelijk, mac?

Reply

Forum Jump: