10-02-2009, 11:46 PM
Ik heb m ook niet, en nu moet het idd maar eens klaar zijn

The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM 2009
|
10-02-2009, 11:46 PM
Ik heb m ook niet, en nu moet het idd maar eens klaar zijn
![]()
10-02-2009, 11:47 PM
Blijft moeilijk typen op een laptop :
![]()
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
10-02-2009, 11:48 PM
Stille Wrote:Ik he morgen pas na 1300 uur internet to beschikking. Kan iemand morgen effe de updates van de late avond- en nachtwedstrijden doen. Thanks Doe ik wel ff ![]()
11-02-2009, 12:10 AM
Heel gek, Machado staat niet bij mijn team (in de draw dan), en hij staat ook niet bij 'Punten spelers deze week' :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-02-2009, 12:17 AM
Idd vreemd, er stond een spatie achter Machado in spelerbeheer. Die heb ik nu weggehaald en hij verschijnt idd in de draw nu als groen, maar niet als zijnde een ronde verder. :-k
11-02-2009, 12:18 AM
Het gaat nu wel goed, maar die spatie erachter is wel raar. :|
15-02-2009, 08:11 PM
Ik heb net de database voor volgende week geopend. Aangezien ik het voor de eerste keer doe, zal er vast nog wel wat fout gaan. Meld dat vooral en ik ga er z.s.m. achteraan!
Succes met de teams =D>
15-02-2009, 08:41 PM
Kon dat al dan? Er moet nog een finale gespeeld worden? Ik weet het niet hoor, ik heb er geen verstand van.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
15-02-2009, 08:50 PM
Punten van de finale worden nu niet meer verwerkt :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-02-2009, 09:49 PM
Hehe nee Kuiper, met ingang van dit seizoen kan dat gewoon, met dank aan Mac =D>
16-02-2009, 11:23 AM
Hoeveel is het budget voor de komende week?
16-02-2009, 11:26 AM
_Tampie Wrote:Hoeveel is het budget voor de komende week? 15000
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2009, 11:29 AM
buurs Wrote:_Tampie Wrote:Hoeveel is het budget voor de komende week? :eeeek: Zo weinig?
16-02-2009, 11:29 AM
Goh, daar is weer zo'n waanzinnig leuk grapje van Buurs, wederom hi-la-risch
![]() Tampie, het budget is 25.000
16-02-2009, 11:32 AM
Kan hij weer zo'n topteam maken, net als bij de AO :lol:
Hij had gewoon lekker moeten meespelen
16-02-2009, 02:16 PM
Het loopt nog voor geen meter bij mij, wederom gezakt deze week. Het tijdsverschil levert toch meer problemen op dan ik dacht. Op maandagavond een team maken heeft niet zoveel zin voor mij, aangezien er nog (bijna) niets gespeeld is. Ik ben nu een paar keer op dinsdag om 7.00 opgestaan om een team te klussen, maar een uur is gewoon tekort. Met het gevolg dat ik voor grotere namen ga (Roddick), die ook nog eens verkeerd uitpakken.. Morgen maar eens iets eerder m'n nest uit.
16-02-2009, 04:45 PM
mensen nog tips, want ik draai top LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-02-2009, 04:47 PM
Bocaloca Wrote:mensen nog tips, want ik draai top LOL djoko :wink:
16-02-2009, 04:48 PM
Munoz-De la Nava :-"
16-02-2009, 04:52 PM
David Nalbandian
James Blake Robin Soderling Ivan Ljubicic Richard Gasquet
16-02-2009, 04:54 PM
En niet te vergeten Paul-Henri Mathieu. Kan je in ieder geval een paar games juichen :lol:
16-02-2009, 04:55 PM
D. Nalbandian
A. Montanes T. Robredo N. Almagro A. Roddick J. Blake J. Nieminen J. Del Potro Vnavond maar eens verdiepen LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-02-2009, 07:19 PM
Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.
16-02-2009, 07:20 PM
Bedankt Ad! uhhh Sao Paulo
16-02-2009, 07:24 PM
São Paulo Wrote:Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-02-2009, 07:42 PM
Dank je Ad, ik zal er gebruik van maken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
16-02-2009, 08:53 PM
Ad Wim Wrote:São Paulo Wrote:Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.:lol: Duidelijk geformuleerd dit keer!
16-02-2009, 11:00 PM
D. Nalbandian Buenos Aires 0 in 3395
J. Monaco Buenos Aires 0 in 1135 J. Chela Buenos Aires 20 in 635 N. Almagro Buenos Aires 0 in 2620 F. Lopez Marseille 0 in 1950 M. Youzhny Marseille 0 in 1180 J. Benneteau Marseille 0 in 1368 T. Haas Memphis, USA 0 in 1140 L. Hewitt Memphis, USA 0 in 855 C. Guccione Memphis, USA 65 in 693 M. Fish Memphis, USA 0 in 2270 I. Andreev Memphis, USA 0 in 2430 D. Sela Memphis, USA 0 in 953 J. Del Potro Memphis, USA 0 in 4350 Dit is hem geworden...geen Roddick...wel een gok eigenlijk...
19-02-2009, 02:47 PM
Vorig jaar kon je bij je profiel een statistiek met je gekozen spelers aanklikken in aantallen.
Is dat nu ook weer mogelijk, mac?
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|