25-02-2009, 07:48 PM
buurs Wrote:3*-2 andreev
zo verdiend!!
Heb je beelden dan???
Alle wijzen komen uit het Oosten!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Dubai / Acapulco / Delray Beach
|
25-02-2009, 07:48 PM
buurs Wrote:3*-2 andreev Heb je beelden dan???
25-02-2009, 07:49 PM
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat een bal van koro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
25-02-2009, 07:52 PM
en dan wint Korolev! (met dank aan die magistrale bal
![]()
He i’m back, koploper FTM 2018!
Yess! Heerlijk en heel belangrijk! Volgende ronde is ook te doen! Hopelijk tegen GGL. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Koro wint ook!!
wat een dag haha...eindelijk. Nu weer acapulco :|
25-02-2009, 07:53 PM
Haggie Wrote:en dan wint Korolev! (met dank aan die magistrale bal Die heb ik dan net gemist! Enige bal van de hele set ong. Ik zag hem wel hard juichen en Kendrick een minuut gebukt staan. Hoe ging dat punt? Igor solide naar 5-3. Maak 't af!
Nu gaat ook alles verkeerd natuurlijk.
Wat een drama zeg. Ik moet zo weg, maar als ik weerkom zal het wel niet veel beter zijn. Welkom terug in de race jongens!!
5-3* Andreev.
Wimpie en Kuipie gaan de boot in.
25-02-2009, 07:54 PM
Gunstig dat Andreev wint met oog op de punten van Ad en Kuiper. Ferrer had ik alleen liever tegen Andreev zien spelen.
25-02-2009, 07:55 PM
centre court Wrote:Haggie Wrote:en dan wint Korolev! (met dank aan die magistrale bal *6-5 0-30. Korolev komt na het net. Moeilijke bal voor Kendrick. Hij weet m langs/over Korolev te krijgen. Met een bal tussen de benen passeert Korolev Kendrick en wordt het 15-30 ipv 0-40
25-02-2009, 07:55 PM
kuiper Wrote:Nu gaat ook alles verkeerd natuurlijk. :lol: Omdat jij nu 2 spelers kwijt raakt, zijn we opeens terug in de race :-k Die voorsprong valt sowieso wel mee. Over 2 maanden kun je ineens weer 10e staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
25-02-2009, 07:56 PM
Haggie Wrote:centre court Wrote:Haggie Wrote:en dan wint Korolev! (met dank aan die magistrale bal :eeeek:
25-02-2009, 07:57 PM
mp andreev!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Andreeev =D> 5-7 6-4 6-3
Andreev gaat nu ook het kwart winnen, waar Kuiper met Tursu/Kohl/Ferrer de winnaar van het toernooi zag.. ![]()
andreev wint =D>
25-02-2009, 07:58 PM
Dat kan ja.
Maar over het algemeen verspeel ik op jouw niet zo veel punten. Alleen door zo'n drama week laat ik je weer in de race komen ja. Maar goed we gaan gewoon weer verder en zullen zien. Jij krijgt ook nog wel weer zo'n week.
Klasse Igor! Kan er ook een streepje door Tursu.
kooltje Wrote:Gunstig dat Andreev wint met oog op de punten van Ad en Kuiper. Ferrer had ik alleen liever tegen Andreev zien spelen. leg even uit ![]()
25-02-2009, 08:00 PM
Hernych 1-0 voor in de hth..Maak er 2-0 van Jan :lol:
25-02-2009, 08:00 PM
buurs Wrote:kooltje Wrote:Gunstig dat Andreev wint met oog op de punten van Ad en Kuiper. Ferrer had ik alleen liever tegen Tursu zien spelen. Lijkt me logisch
25-02-2009, 08:01 PM
kuiper Wrote:Dat kan ja. we krijgen allemaal nog wel meer van dit soort weken. dan is het zaak, de schade beperkt te houden. maar ik heb slechts 65 pnt. meer dan je op dit moment. mijn spelers moet eerst nog maar eens zien te winnen.
25-02-2009, 08:02 PM
Haggie Wrote:buurs Wrote:kooltje Wrote:Gunstig dat Andreev wint met oog op de punten van Ad en Kuiper. Ferrer had ik alleen liever tegen Andreev zien spelen. Hij heeft toch zijn zin :8:
buurs Wrote:kuiper Wrote:Dat kan ja. Sta er nu 142 voor. Gasquet maakt daar sowieso 552 van :-({|=
buurs Wrote:Sorry vond je wel iemand die zich in het spel verdiept. Kennelijk meer gokken. HTH Buurs.kooltje Wrote:Gunstig dat Andreev wint met oog op de punten van Ad en Kuiper. Ferrer had ik alleen liever tegen Andreev zien spelen. |
« Next Oldest | Next Newest »
|