The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Tuurlijk, 1-4*. ](*,)
Reply
Hup, en Bellucci verliest ook in de eerste set tb, gaat weer lekker zo.
Reply
4-6 1-6 cry
Reply
Hey, er lijkt iets mee te zitten, Koellerer choket de boel op een hoop bij 6-4 5-7 *5-6, 2 mp's Martin. [-o<

Edit: en allebei weg.. Icon_evil
Edit2: tuurlijk, en gewoon een tb. ](*,)
Reply
Meteen de mini-break voor Martin, 2-0*.
Mb terug, *2-2..
Reply
Ai wat een dramatische nacht

Querrey ](*,)
Chela ](*,)
Moya ](*,)
Bellucci ](*,)
Reply
3-2* Martin, vamos!
Reply
5*-4 Koellerer, laat dit dan een van de weinige mooie uitslagen worden [-o<
Reply
Df Martin en 4-5** Koellerer.. ](*,)
Reply
4-6*
Reply
Undecided Tuurlijk, en Martin verliest em gewoon nog, wat een dramaweek weer. cry
Reply
Gelukkig hoef jij er niet voor op te blijven.
Goed van Rochus zeg, die is de laatste weken lekker in vorm.
Reply
Het is natuurlijk dramatisch dat Querrey niet van Rochus wint ](*,)

Een week om heel snel te vergeten dit!
Reply
wtf, alles valt weer eens verkeerd :eeeek: :|

montanes....
chela.....
moya.....
bellucci.....
martin.....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
woeeeeeeei, keep them coming =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dat acapulco is me ook weer een kut toernooi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
koelerer, vassalo, gimeno., mayer... :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:dat acapulco is me ook weer een kut toernooi.

Dat is waar, maar daar heb ik tenminste nog 3 spelers. Een halve finale tussen Koellerer - Almagro en Acasuso - Monfils zou me dan nog mee vallen [-o< . Zeker als Monfils het toernooi ook nog gaat winnen.
In Dubai heb ik alleen nog Ferrer die het verschil kan maken en de door bijna iedereen gekozen Santoro.
In Delray Beach ben ik al klaar. (ik zou daar de winnaar wel even hebben, Hewittt of Querrey ](*,) )
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Respect voor Acasuso en Robredo =D>

Moeten voor de 4e achtereenvolgende week tegen elkaar spelen :8:

Maak er 2-2 van, José!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4 weken achtereen tegen elkaar. Dat moet toch wel bijna een record zijn.
Reply
Ljubicic en Federer speelden paar jaar geleden ook aantal keer tegen elkaar, maar niet 4 weken achtereen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Die Robredo. Undecided

Wel respect voor hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian Wrote:4 weken achtereen tegen elkaar. Dat moet toch wel bijna een record zijn.

Mathieu en Cilic hadden zoiets vorig jaar volgens mij ook, even opzoeken.
Reply
mindlight Wrote:
Elikian Wrote:4 weken achtereen tegen elkaar. Dat moet toch wel bijna een record zijn.

Mathieu en Cilic hadden zoiets vorig jaar volgens mij ook, even opzoeken.

9 jun
16 jun
23 jun (Wimbledon)
7 jul.

Ook 4 weken, waarvan 3x in R1 Undecided
Reply
Pfff, die Montanes en Moya mogen zich echt diep schamen, teringlijers. Chucho en Robredo heb ik diep respect voor, en het komt ook wel goed uit dat de veelgekozen Chela er daarmee uitligt :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:wtf, alles valt weer eens verkeerd :eeeek: :|

montanes....
chela.....
moya.....
bellucci.....
martin.....
Dat Chela en Bellucci verliezen ben je toch juist blij mee? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wtf, alles valt weer eens verkeerd :eeeek: :|

montanes....
chela.....
moya.....
bellucci.....
martin.....
Dat Chela en Bellucci verliezen ben je toch juist blij mee? :roll:

Ik kijk alleen naar boven :wink:

Die waren ook underdog, maar die andere 3 ](*,)

Ik had gewoon 300 punten kunnen inlopen, maar het wil nog niet echt lukken.... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, volgens mij heeft iedereen dat wel deze week. Er zijn weinig mensen die er echt uitspringen in de stand. En er kan ook nog van alles gebeuren. Ik durf Dubai en Acapulco niet te voorspellen met in beide toernooien spelers in dramatische vorm of op hun tandvlees spelend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pfff das niet lekker wakker worden...
Vooral Moya en Montanes triest. Chela is jammer en MVA neem ik uit principe niet.
Acasuso en Robredo verpesten al vier weken oprij voor me. Heb ze geen 1x gehad!
Ongelofelijk dat teams met hun en Monfils deze week alsnog scoren.
Straks maar weer Dubai kijken. Vier partijen. ver keer 1 speler van mij.
Ferrer geef ik 70%
Gasquet geef ik 50%
Cilic geef ik 40%
Santoro geef ik 25%
Reply
Ik hoop nu op finales:

Djoko - Andreev

Vassallo - Monfils

Chardy - Koubek :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: