The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Andreev is een enorme slowstarter.

Dit gaat nog wel goedkomen [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ferrer. Nog niets gepresteerd dit jaar. Hij wint twee makkelijke setjes van Ljubicic en er zijn managers die hem nemen.. tsja..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hahahaha, die Andreev, te triest dit. Hoe heb ik ooit voor hem kunnen gaan #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Ferrer. Nog niets gepresteerd dit jaar. Hij wint twee makkelijke setjes van Ljubicic en er zijn managers die hem nemen.. tsja..
Klopt..Ik heb de wedstrijd tegen Ljubo gezien
Reply
Geweldig David!
Reply
Haggie Wrote:Ferrer. Nog niets gepresteerd dit jaar. Hij wint twee makkelijke setjes van Ljubicic en er zijn managers die hem nemen.. tsja..
Ik vind het een mooie keuze. Heb er ook nog wel even over gedacht, maar ik was ervan overtuigd dat ie van Kohl zou verliezen. Als Kohl een moeilijkere loting had gehad, had ik Ferrer genomen. Maar waarsch ook meerderen met mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een lachertje, die Andreev. Wint alleen punten als ie een goede 1e slaat. Maar die slaat ie nauwelijks :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ferrer. Nog niets gepresteerd dit jaar. Hij wint twee makkelijke setjes van Ljubicic en er zijn managers die hem nemen.. tsja..
Ik vind het een mooie keuze. Heb er ook nog wel even over gedacht, maar ik was ervan overtuigd dat ie van Kohl zou verliezen. Als Kohl een moeilijkere loting had gehad, had ik Ferrer genomen. Maar waarsch ook meerderen met mij...

Wanneer Ferrer-Ljubicic nog niet gespeeld was, had niemand hem gehad.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
klasse igor! gewoon je eigen game!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL had ik dan zeker gehad, op basis van eerdere toernooiperformance en H2H's. Vond het jammer dat die al gespeeld was.
Reply
Wat meer fouten van David...Een beetje spanning heeft hij nodig..Kom op!
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

Hoho.. GGL stond al in mijn teampie vooraf Smile
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL had ik dan zeker gehad, op basis van eerdere toernooiperformance en H2H's. Vond het jammer dat die al gespeeld was.
Zullen we het over jouw keuzes maar niet hebben? Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aij zo hoeft het niet...
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL en Gabas zijn natuurlijk stukken goedkoper. Cilic draait een veel beter jaar.

Ik heb geen moment aan Ferrer gedacht. Dit komt vooral omdat ik KOhlie echt van hem zag winnen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee, want dan lig ik er ook meteen uit met de poll, aangezien de BV over dezelfde partij gaat... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL had ik dan zeker gehad, op basis van eerdere toernooiperformance en H2H's. Vond het jammer dat die al gespeeld was.
Zullen we het over jouw keuzes maar niet hebben? Wink

Je mag daar zoveel over posten als je wil, I don't care... Ik geef hier (met Cruijff) alleen maar aan dat ik GGL hoe dan ook gehad zou hebben, dat lijkt me niets met de rest van mijn team te maken hebben. Je oordeel was wat te snel over keuzes van anderen m.b.t. GGL.
Reply
Heeej!Kom niet aan Gasquet zijn scharrel!
Reply
Niks aan de hand man! Gewoon even de flow van Ferrer breken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
SB werkt niet meer hier Sad
Reply
Die gaat in ieder geval niet meer winnen...I90 puntjes erbij voor Ferrer.
Nu een halve finale tussen hem en Gasquet aub!
Reply
blessurebehandeling andreev
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL had ik dan zeker gehad, op basis van eerdere toernooiperformance en H2H's. Vond het jammer dat die al gespeeld was.
Zullen we het over jouw keuzes maar niet hebben? Wink

Je mag daar zoveel over posten als je wil, I don't care... Ik geef hier (met Cruijff) alleen maar aan dat ik GGL hoe dan ook gehad zou hebben, dat lijkt me niets met de rest van mijn team te maken hebben. Je oordeel was wat te snel over keuzes van anderen m.b.t. GGL.
Prima dat jullie hem al hadden, maar jullie hebben wel vaker van dat soort keuzes. In principe is GGL vooraf geen logische keuze, maar vrijwel iedereen neemt hem vervolgens, omdat hij door is, goedkoop is en een aardige loting heeft. En dat was mijn argument tegenover Haggie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima love game. Lekker veel foutjes van Ferrer
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:Die gaat in ieder geval niet meer winnen...I90 puntjes erbij voor Ferrer.
Nu een halve finale tussen hem en Gasquet aub!


=;
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
15-40 Andreev [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Die gaat in ieder geval niet meer winnen...I90 puntjes erbij voor Ferrer.
Nu een halve finale tussen hem en Gasquet aub!


=;
Is geen 1 maar een i! moest is zijn..vaag!
Reply
3-3 \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Undecided
Reply


Forum Jump: