The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Er zit nog steeds geen mens op de tribune. Wat een aanfluiting. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Acasuso - Robredo 2-1.
Ik ga op bed. Ik zie het morgen wel. Hopelijk met Acasuso en Monfils als winnaar.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
1e set met 7-5 naar acasuso!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
NIet te geloven. Hele set Robredo niet in de problemen op eigen service, totaal 4 punten tegen. Pakt Acasuso de break in de laatste game, 7-5.
Reply
tjonge, wat een schijtuitslagen weer zeg. monfils die zich weer langs een pannenkoek pielt en acasuso die nu wel opeens van robredo wint :letitallout:

buursweek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buursweek? :lol:

Dan weet jij nog niet wat een Buursweek is. :wink:


Maar ik ook ben blij met deze 4 halve finalisten in Acapulco.
Nu hopen een finale Vassallo - Monfils.

Ik denk alleen dat het Almagro - Monfils wordt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Ik ben net terug. KUt KUT.
Hoogeveen verliest in de 93e minuut met 1-2 van Erica.
In de kantine de 2e helft van Ajax nog gezien en die hebben gelukkig gewonnen. =D>

Feli voor de mensen met Vassallo. Wat ben ik vorige week uitgelachen met als enige Vassallo. Rare en vreemde keuze's. :roll: Nu staat hij gewoon in de halve finale van een 500-toernooi. En ik heb hem niet. ](*,) ](*,)

Hup Almagro!!

Vorige week was het toch ook geen goede keuze?

Deze week kon hij met 1 arm 90 punten halen.
Dat Nalbi wegvalt is natuurlijk een aangename meevaller (achteraf).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Ik ben net terug. KUt KUT.
Hoogeveen verliest in de 93e minuut met 1-2 van Erica.
In de kantine de 2e helft van Ajax nog gezien en die hebben gelukkig gewonnen. =D>

Feli voor de mensen met Vassallo. Wat ben ik vorige week uitgelachen met als enige Vassallo. Rare en vreemde keuze's. :roll: Nu staat hij gewoon in de halve finale van een 500-toernooi. En ik heb hem niet. ](*,) ](*,)

Hup Almagro!!

Vorige week was het toch ook geen goede keuze?

Deze week kon hij met 1 arm 90 punten halen.
Dat Nalbi wegvalt is natuurlijk een aangename meevaller (achteraf).

Het hele stukje van jou is achteraf gemakkelijk praten. Vassallo had er natuurlijk net zo goed afgekund tegen Granollers. Zeker op gravel weet je het nooit met dit soort wisselvallige spelers. Maar ik hoop dat hij eraf gaat tegen Almagro. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:tjonge, wat een schijtuitslagen weer zeg. monfils die zich weer langs een pannenkoek pielt en acasuso die nu wel opeens van robredo wint :letitallout:

buursweek!

Ik hoop het niet. Buurs heeft als verschil nog zijn Vassallo tegen mijn Ferrer.
Als Ferrer en Almagro de volgende wedstrijd weten te winnen haal ik zelfs nog mee punten dan hem. Dinsdag leek het er nog op dat het wel meer dan 500 in buurs zijn voordeel kon worden.
Nu moet Vassallo natuurlijk niet het toernooi winnen. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Jose en Gael =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Toch een verkeerde keus gemaakt door Monfils niet te nemen. Sad

Acasuso lijkt in vorm! Acasuso-Almagro finale zou mooi zijn! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Toch een verkeerde keus gemaakt door MVA, Monfils en Acasuco, niet te nemen :-({|=

Almagro lijkt in vorm! Almagro-Monfils finale zou mooi zijn! =P~
Reply
teken ik voor ML \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
zometeen eerst maar eens djoko aanmoedigen! Hij speelde sterk gister. Simon mag natuurllijk niet verder komen! Gasquet - Ferrer gaat echt een kraker worden. Ik wil echt die finale plaats hebben! Ik begin langszaam te klimmen in de stand, maar deze wedstrijden (halve finales) bepalen veel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Simon klapt natuurlijk vol over Djoko heen \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
als vassalo - monfils de finale wordt, verlies ik 480 punten op een hoop managers! Is toch niet normaal? :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
T wordt Almagro Monfils Haggie Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als Almagro zo speelt als gister, dan is er niks voor je aan de hand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
finale Almagro-Acasuso uiteraard.

Zometeen hup Djoko. Van Simon was bekend dat ie met gemak tot deze ronde zou komen. Nu mag hij niet meer punten pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Als Almagro zo speelt als gister, dan is er niks voor je aan de hand.

Ik hoop het maar. Almagro - Monfils kan ik niet zo heel ontevreden over zijn. Dan had ik maar voor Monfils moeten kiezen.
Acasuso is natuurlijk geen walkover voor Geal, die moet hij eerst nog maar verslaan.

Daarbij denk ik dat Richard vanmiddag me nog minimaal 120 punten extra bezorgd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Acasuso is toch gewoon favoriet tegen Monfils?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat lijkt me zeker niet. Ik denk nog steeds dat Monfils op gravel in ieder toernooi ver moet kunnen komen, hij is absoluut geschikt voor gravel imo.
Reply
Maar hij heeft het elke wedstrijd moeilijk tot zover! Hij heeft daarbij eigenlijk maar weinig tegenstand gehad.
Daarbij verslaat Acasuso DE MAN IN VORM in twee sets.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tsja het is zijn eerste toernooi op gravel dit seizoen. En dan direct SF halen. Als hij Acasuso verslaat zou dat natuurlijk erg knap zijn.
Reply
Patience, Belucci en Mayer zijn nu natuurlijk niet de allerbeste gravelaars en hij had wel 3 sets nodig. Met het basistalent dat hij heeft moest dit geen probleem zijn. Ik had het alleen niet verwacht en het had ook niet veel gescheelt of hij lag er tegen Belucci uit. Ik denk dat hij eraf gaat tegen Jose. Dan is Monfils toch niet rendabel geweest voor 'maar' 180 punten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zou kunnen Hag, maar ik ga uit van winst Monfils. Bellucci is trouwens wel een toptalent op gravel, geef hem 1 of 2 jaar en hij is waar Almagro nu is (ofwel, best of the rest achter Nadal).
Reply
Haggie Wrote:Patience, Belucci en Mayer zijn nu natuurlijk niet de allerbeste gravelaars en hij had wel 3 sets nodig. Met het basistalent dat hij heeft moest dit geen probleem zijn. Ik had het alleen niet verwacht en het had ook niet veel gescheelt of hij lag er tegen Belucci uit. Ik denk dat hij eraf gaat tegen Jose. Dan is Monfils toch niet rendabel geweest voor 'maar' 180 punten.

niet rendabel? :-k

Wie zijn in jouw ogen wel rendabel dan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Patience, Belucci en Mayer zijn nu natuurlijk niet de allerbeste gravelaars en hij had wel 3 sets nodig. Met het basistalent dat hij heeft moest dit geen probleem zijn. Ik had het alleen niet verwacht en het had ook niet veel gescheelt of hij lag er tegen Belucci uit. Ik denk dat hij eraf gaat tegen Jose. Dan is Monfils toch niet rendabel geweest voor 'maar' 180 punten.

niet rendabel? :-k

Wie zijn in jouw ogen wel rendabel dan?

MVA Notworthy
Koellerer Notworthy
Gimeno-Traver Notworthy
Acasuso Notworthy
Chela Notworthy
Mayer Notworthy
Reply
maar dan kom je nog niet aan de 25000

dus monfils moet ook bij dit rijtje.

net als ferrer, gasquet, santoro, baghdatis, korolev
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ahh, ik bekeek dit toernooi, wacht even
Reply


Forum Jump: