15-03-2009, 10:05 PM
Kom eens op Ferrer, maak die klotezooi eens af!
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2009
|
15-03-2009, 10:05 PM
Kom eens op Ferrer, maak die klotezooi eens af!
15-03-2009, 10:06 PM
Wel mooi dat ze op Betfair gewoon drie banen laten zien!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-03-2009, 10:11 PM
Lekker Chardy! Die Fish
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-03-2009, 10:12 PM
Lekker Chardy! :-({|=
15-03-2009, 10:13 PM
FIsh toch een paar keer gekozen en Chardy lijkt me een betere tegenstander voor Ferrer.
15-03-2009, 10:14 PM
En Chardy heeft pas Ferrer nog verslagen. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
15-03-2009, 10:14 PM
Chardy kan wel van een hoop gasten winnen natuurlijk. Ik vind Ferrer niet al te overtuigend tot zover.
15-03-2009, 10:15 PM
Ik heb het al gezien, die Widom speelde de wedstrijd van zijn leven, maar Ferrer bracht alles terug. Dat zal tegen Roddick net zo gaan :razz:
15-03-2009, 10:17 PM
Ad Wim Wrote:Ik heb het al gezien, die Widom speelde de wedstrijd van zijn leven, maar Ferrer bracht alles terug. Dat zal tegen Roddick net zo gaan :razz: Hehe nou ik zou eerst maar heel hard hopen dat Ferrer van Chardy wint, en daarna verder zien.
15-03-2009, 10:19 PM
centre court Wrote:En Chardy heeft pas Ferrer nog verslagen. =D>Tja, iedereen heeft Ferrer wel eens verslagen. Maar zie hem maar eens te verslaan in deze vorm. Hup Schuettler, dat zou nog eens lekker zijn!
15-03-2009, 10:20 PM
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:Ik heb het al gezien, die Widom speelde de wedstrijd van zijn leven, maar Ferrer bracht alles terug. Dat zal tegen Roddick net zo gaan :razz: Dat zeggen altijd de mensen die Ferrer niet hebben :wink:
15-03-2009, 10:20 PM
Als wat hij vandaag liet zijn zijn beste vorm is, denk ik dat Ferrer geen ronde verder meer komt.
15-03-2009, 10:22 PM
Ad Wim Wrote:Ik heb het al gezien, die Widom speelde de wedstrijd van zijn leven, maar Ferrer bracht alles terug. Dat zal tegen Roddick net zo gaan :razz: Zo kan je 't idd ook zien, maar ik denk dat ik er dichterbij zit als ik zeg dat een top 10 spelers matig speelde en nipt won van een speler van challenger niveau.
Niets is sterker dan dat ene woord...
15-03-2009, 10:22 PM
mindlight Wrote:Ik ben geen Nadal met z'n "I take one match at a time, no?".Ad Wim Wrote:Ik heb het al gezien, die Widom speelde de wedstrijd van zijn leven, maar Ferrer bracht alles terug. Dat zal tegen Roddick net zo gaan :razz: Ferrer straft dat gechoke natuurijk keihard af. En het is gewoon niet zulk snel HC.
15-03-2009, 10:23 PM
mindlight Wrote:Als wat hij vandaag liet zijn zijn beste vorm is, denk ik dat Ferrer geen ronde verder meer komt. Lijkt me duidelijk dat hij dit niet deed. :roll:
15-03-2009, 10:24 PM
mindlight Wrote:Als wat hij vandaag liet zijn zijn beste vorm is, denk ik dat Ferrer geen ronde verder meer komt.Ik ga uit van een scenario a la Dubai. Matige 1e ronde, maar vanaf nu gaat ie walsen.
15-03-2009, 10:25 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik ben geen Nadal met z'n "I take one match at a time, no?".Ad Wim Wrote:Ik heb het al gezien, die Widom speelde de wedstrijd van zijn leven, maar Ferrer bracht alles terug. Dat zal tegen Roddick net zo gaan :razz: Ach we wachten het wel af, Chardy wint gelukkig vrij eenvoudig vandaag. Hup MVA, Sweeting en Haas \/
15-03-2009, 10:28 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Als wat hij vandaag liet zijn zijn beste vorm is, denk ik dat Ferrer geen ronde verder meer komt.Ik ga uit van een scenario a la Dubai. Matige 1e ronde, maar vanaf nu gaat ie walsen. Walsen?
15-03-2009, 10:32 PM
Djoko speelt trouwens goed zeg, en MVA doet goed mee, leuk om te zien.
15-03-2009, 10:34 PM
haas mist direct 3 bp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-03-2009, 10:34 PM
Ad Wim Wrote:Djoko speelt trouwens goed zeg, en MVA doet goed mee, leuk om te zien. Ook MVA laat leuke dingen zien, ik vind het idd wel een aardig begin zo.
15-03-2009, 10:35 PM
Schuettler alweer veel moeite met zijn eerste service game. Gaat moeizaam worden zoals wel verwacht :8: .
15-03-2009, 10:38 PM
Haggie Wrote:Schuettler alweer veel moeite met zijn eerste service game. Gaat moeizaam worden zoals wel verwacht :8: .Prima, laat het maar moeizaam gaan en lang duren, dan geeft Haas vanzelf op :
15-03-2009, 10:42 PM
gvd!!!
haas mist 4 bp en schuettler breakt daarna wel ](*,) ik lees nu dat ancic opgaf wegens ziekte en gaat straks wel dubbelen... wat een pech alweer :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|