The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2009
Lekker John!!!! =D> :o
Ook lekker Jurgen!!!! :o
Jij ook lekker Sam!!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zie nu pas dat ook Steppie 8x gekozen was. :o Lekker Sam. =D>
Reply
kut steppie. daar gaat m'n eerste speler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Steppie
Monfils

:letitallout:

Wat een dramatische nacht zo...
Reply
Prima uitslagen. Steppie en Monfils had ik zeker gehad als ik Nadal niet had genomen, en juist hierom heb ik dus Nadal genomen, omdat die jongens allemaal te onzeker zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
PHM die 4-1 achter stond 3e set, Koellerer die mp overleeft, Haas die 3-1 achter stond 3e set, Isner die van Monfils wint; het riekt alweer aardig naar een ........
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nogal ja, verlies Step niet te vergetn...
Reply
Ad Wim Wrote:Prima uitslagen. Steppie en Monfils had ik zeker gehad als ik Nadal niet had genomen, en juist hierom heb ik dus Nadal genomen, omdat die jongens allemaal te onzeker zijn.

Idd. Dit lijkt er meer op. Nu moet Nadal wel zijn werk doen, dan is het prima Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zie nu trouwens dat Soderling quali's voor Sunrise gaat spelen, hopelijk krijgt hij weer eens wat ritme dan Smile
Reply
Apart zeg, ritme heeft ie totaal niet nodig zou je zeggen. En punten ook niet echt...
Reply
Mijn fout, bedoelde Soderling, was net wakker Wink
Reply
Uitstekend Haas, Querrey,Roddick en Potro....
Jammer Berrer maar je had je werk al gedaan.
Haggie nog al zijn spelers, 5, in de race =D>
Reply
Nog even trouwens: Monfils Undecided

Ik heb een stukje gezien en hij stond bij de service gewoon buiten beeld om te retourneren, zo ver achter de baseline. Zo laf en lelijk :roll:
Isner strafte het telkens af door volleys kort te leggen. En hij kreeg telkens zoveel tijd om al helemaal aan het net te staan. En dat Monfils 3x gebroken wordt door Isner is wel echt schandalig...
Reply
Ja diep triest inderdaad, had verwacht dat hij inmiddels ver genoeg was om dit soort potten gewoon met 1 breakje per set of in de TB te winnen. Heb me lelijk in hem vergist blijkbaar.
Reply
Op papier prachtige (en belangrijke) ontmoetingen trouwens vandaag:

Blake-Gonzo
Gasquet-Verdasco
PHM-Murray
Robredo-Cilic
Reply
Ik denk dat PHM een goede kans maakt.
Ik zeg 42,7% (gevoelskwestie :8: )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan ga ik daar 40% onder zitten. Die 2.7% die overblijft is de kans op een blessure voor Andy.
Reply
Ad Wim Wrote:Op papier prachtige (en belangrijke) ontmoetingen trouwens vandaag:

Blake-Gonzo
Gasquet-Verdasco
PHM-Murray
Robredo-Cilic
Heel leuk inderdaad! Gonzo, Murray, Verdasco en Robredo als winnaar aub. Zie ze ook alle vier als lichte favoriet...
Reply
2,7 % plus wat buurs geluk erbij en je zit zo weer op 50% =;
Reply
Murray had tegen fucking Montanes toch aardig wat problemen Undecided

PHM is natuurlijk 2 stapjes beter op deze baan onder deze omstandigheden.

Jammer dat ik vanavond verjaardag heb Icon_evil

Reply
gezellig op maandagavond
Reply
En gelukkig ging PHM heel soepel tegen 'fucking' Starace en is PHM verder uberhaupt lekker in vorm dit seizoen :lol:
Reply
Ik weet niet hoeveel mp PHM in de 2e set heeft gemist...

Maar het had denk ik ook wel 6-4 7-6 kunnen zijn.

En Starace is natuurlijk laatste tijd in topvorm in tegenstelling tot Montanes.

Ik zeg 13-11 PHM in 3e set tb na 6 mp overleeft te hebben =P~ :8:

Reply
Starace in topvorm Undecided
Reply
je hapt wel

Reply
Het is lunchtijd
Reply
O, nu is het in een keer weer niet serieus, nu je er niet meer uitkomt cry
Reply
dit kon ik moeilijk serieus gaan noemen...

starace heeft nog bijna geen partij gewonnen dit jaar...

Reply
Mijn 2 belangrijkste potten zijn meteen om 19 en 21uur. :Big Grin

Gonzo en Kohlie! Notworthy

Het gaat sowieso een mooi tennisavondje worden! In elke wedstrijd heb ik een favoriet.

Karlovic met 30 aces zou mooi zijn Icon_twisted
Reply
Kohli moet gewoon in 2 winnen van lapentti natuurlijk. Zou mooi zijn als PHM 't murray een beetje moeilijk kan maken maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: