The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2009
mindlight Wrote:Mooi, Pennetta is klaar met Haynes, nu tijd voor echt tennis!

Allez Richard!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:

Allez Richard!!!!!!

Precies \Big Grin/
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nogmaals, Gonzo speelt best prima, maar hij krijgt wel alle ruimte en mogelijkheid van Blake. Als hij dat krijgt, kan Gonzo natuurlijk als een van de besten tennissen. Maar als hij onder druk staat, is het een stuk minder. En dat doet Blake dus helemaal niet, ik vind het echt een trieste vertoning...

Dan blijft dus overeind dat Gonzo prima staat te spelen, maar het is Blake die verzuimt hier een wedstrijd van te maken.
Dat eerste ontken ik ook nergens, maar het wordt hem dus wel erg makkelijk gemaakt en dan vind ik dat je het dus met een korrel zout moet nemen.

Nu krijgt Blake een bp en mist ie een makkelijke volley :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:

Allez Richard!!!!!!

Precies \Big Grin/
Inderdaad!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nogmaals, Gonzo speelt best prima, maar hij krijgt wel alle ruimte en mogelijkheid van Blake. Als hij dat krijgt, kan Gonzo natuurlijk als een van de besten tennissen. Maar als hij onder druk staat, is het een stuk minder. En dat doet Blake dus helemaal niet, ik vind het echt een trieste vertoning...

Dan blijft dus overeind dat Gonzo prima staat te spelen, maar het is Blake die verzuimt hier een wedstrijd van te maken.
Dat eerste ontken ik ook nergens, maar het wordt hem dus wel erg makkelijk gemaakt en dan vind ik dat je het dus met een korrel zout moet nemen.

Nu krijgt Blake een bp en mist ie een makkelijke volley :lol:

Dan zijn we het wel redelijk eens, behalve dat ik het wel gewoon prima vind van Gonzo, blijft goed en geconcentreerd spelen en walst over Blake heen.
Reply
Whahahaha, nog 6-1 ook Undecided
Reply
Klasse Gonzo, mooie overwinning! :Big Grin
Reply
Sport1 zendt Gasquet uit, mooi zo!
Reply
wie werkt m ff bij :wink: ?
Reply
Doe ik!
Reply
ziet er goed uit tot zover Icon_twisted
Reply
Ja je hebt een mooi team Hag, netjes! =D>

Whehe, het Engelse commentaar op Sport1 begint alweer over de mentale gesteldheid van Gasquet. Logenstraf ze Richard!
Reply
:eeeek: jezus als Verdasco zo blijft spelen als het eerste punt ga ik zo naar bed
Reply
Lekker Andy en Fernando!!
Nu jij Verdasco...gewoon een gevecht van maken!
Reply
Die Verdasco gaat gewoon lekker verder waar ie gebleven was :eeeek:
Reply
Direct de break voor Verdasco, kan Fernando geen klein zonnesteekje oplopen ofzo?
Reply
JAAA Heerlijk begin!!
Reply
Gasquet begint zo mogelijk nog ongeinspireerder dan Blake eindigde Undecided
Reply
WTF is dit joh?! :eeeek:
Reply
mindlight Wrote:Gasquet begint zo mogelijk nog ongeinspireerder dan Blake eindigde Undecided
Nou, hier is echt helemaal niks aan te doen. Federer moet een topdag hebben, anders gaat ie er hard af als Verdasco zo speelt :eeeek:
Reply
Hij loopt nergens op, staat nog buiten het camerazicht buiten de baan, tsja dan vraag je erom, ik vond Blake er nog meer voor doen dan Gasquet tot nu toe.
Reply
Onzin man, die Verdasco slaat al 10 winners of zo, vanuit alle plekken. En Gasquet slaat ook heel wat winners nu, wat een tennis!
Reply
Maar nu gelukkig een paar goede punten voor Gasquet! =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Onzin man, die Verdasco slaat al 10 winners of zo, vanuit alle plekken. En Gasquet slaat ook heel wat winners nu, wat een tennis!

Ja die vorige game waren dat winners omdat Gasquet geen stap zette na zijn return. Stond helemaal vast aan de grond. Gelukkig speelt Gasquet nu beter en is het niveau inderdaad goed te noemen.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Gasquet begint zo mogelijk nog ongeinspireerder dan Blake eindigde Undecided
Nou, hier is echt helemaal niks aan te doen. Federer moet een topdag hebben, anders gaat ie er hard af als Verdasco zo speelt :eeeek:

Wat een overdrijven, man man! We zijn net fucking 3 games onderweg.. :roll:
Reply
Hopelijk is Stadium 1 te horen op deze baan en raakt Verdasco afgeleid van het gekreun en geschreeuw van Ivanovic Wink
Reply
Tja, die forehand van Gasquet blijft helaas dramatisch. ALs die nou eens ging lopen, zou ie weer naar boven kunnen kijken...
Reply
Dramatische returngame weer, Verdasco doet niets fout, daar niet van, maar Gasquet maakt het hem alles behalve lastig.
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:

Wat een overdrijven, man man! We zijn net fucking 3 games onderweg.. :roll:
Haha, zeg jij :lol:

En bij mij is het iig niet gekleurd...
Reply
mindlight Wrote:Dramatische returngame weer, Verdasco doet niets fout, daar niet van, maar Gasquet maakt het hem alles behalve lastig.
Op zich wel, maar Verdasco serveert ook gewoon echt goed en slaat gewoon elke tweede bal weg. Alles is vol druk en vol risico, en alles valt goed. Wat kun je daartegen doen?
Reply

Forum Jump: