16-03-2009, 11:47 PM
Licht gekleurd wellicht
Maar idd Verdasco speelt tot nu toe ijzersterk.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2009
|
16-03-2009, 11:47 PM
Licht gekleurd wellicht
16-03-2009, 11:48 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Dramatische returngame weer, Verdasco doet niets fout, daar niet van, maar Gasquet maakt het hem alles behalve lastig.Op zich wel, maar Verdasco serveert ook gewoon echt goed en slaat gewoon elke tweede bal weg. Wat kun je daartegen doen? Zorgen dat die tweede bal niet recht in zijn racket komt, en zelf eens wat bewegen na het slaan van de return.
16-03-2009, 11:49 PM
mindlight Wrote:Licht gekleurd wellichtAls ik zeg dat Verdasco zo geweldig speelt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-03-2009, 11:50 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Licht gekleurd wellichtAls ik zeg dat Verdasco zo geweldig speelt? Ohh ik dacht dat je Gasquet bedoelde, die staat tenslotte in je LTM 2009 team :-$ En ik vind Verdasco ook goed spelen, zoals ik al eerder aangaf, maar net als Gonzalez krijgt hij daar alle gelegenheid toe.
16-03-2009, 11:51 PM
Allemachtig Gasquet, dan krijg je een keer een tweede service, ga je hem zo ongeveer wegvolleren.... :crazy:
16-03-2009, 11:53 PM
Maar kijk dan naar dit punt. Gasquet retourneert ongeveer op z'n voeten, maar Verdasco slaat hem uit stand nog heel diep en op volle snelheid. En dan slaat Gasquet een fantastisch lage, harde bal maar volleert Verdasco hem zo weg. Blake heeft geen een zo'n bal geslagen. Het is echt niet te vergelijken, Verdasco is echt buitencategorie op het moment.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-03-2009, 11:55 PM
Toch blijft Gasquet bij..nog niet gespeeld dit...
16-03-2009, 11:57 PM
Ad Wim Wrote:Maar kijk dan naar dit punt. Gasquet retourneert ongeveer op z'n voeten, maar Verdasco slaat hem uit stand nog heel diep en op volle snelheid. En dan slaat Gasquet een fantastisch lage, harde bal maar volleert Verdasco hem zo weg. Blake heeft geen een zo'n bal geslagen. Het is echt niet te vergelijken, Verdasco is echt buitencategorie op het moment. Dat zal tegen Federer moeten blijken. Voorlopig blijft Gasquet iig goed bij, en speelt hij steeds beter.
16-03-2009, 11:58 PM
Ok nu dan mijn voorbeeld, backhand Gasquet, toch zijn sterkste punt, maar die gaat recht door het midden, nog voor de servicelijn. Zo geef je Verdasco dus de kans een forehandwinner te slaan.
17-03-2009, 12:00 AM
Gasquet speelt niet top nee, maar Verdasco is echt fenomenaal. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld een Potro, zoveel klassen beter. Ook bijna elke bal binnen een meter van de baseline. Hopelijk houdt hij dit vast en blijft hij fit. En prachtige aanvulling voor het tennis.
17-03-2009, 12:01 AM
Dat ben ik dan dus wel volledig met je eens, deze Verdasco is fantastisch om naar te kijken.
17-03-2009, 12:03 AM
Geniaal punt van Gasquet
Gevolgd door een UE ](*,)
17-03-2009, 12:04 AM
Gasquet komt er nu wel beter in, loopt zelfs om zijn forehand heen. Deze set zal wel vergeven zijn, maar het belooft wel iets voor de volgende set(s).
Schakel net in, maar heb al 'n paar fraaie punten gezien.
Nondeju, Nando.
Geweldig Verdasco!!!
17-03-2009, 12:05 AM
Maar dan weer twee van die forhands van Verdasco :eeeek:
17-03-2009, 12:05 AM
Die tweede service van Gasquet is wel leuk om te bekijken, als het darten zou zijn waarbij het raken van bullseye het doel zou zijn zou Gasquet alles winnen. Die tweede service is steeds exact in het midden van het servicevak
17-03-2009, 12:07 AM
mindlight Wrote:Die tweede service van Gasquet is wel leuk om te bekijken, als het darten zou zijn waarbij het raken van bullseye het doel zou zijn zou Gasquet alles winnen. Die tweede service is steeds exact in het midden van het servicevakJe weet dat ik je waardeer, maar je begint nu toch een beetje als Buurs te klinken. Na zo'n set van Verdasco kun je het echt niet hebben over het al dan niet matige optreden van Gasquet...
17-03-2009, 12:08 AM
Dat heb ik het in die post ook niet, ik heb het over een dramatische tweede service die hij keer op keer laat zien. Let er maar op de komende games, dan zal je het beamen. Op je eerste zin ga ik maar niet in. Daarbij speelde Gonzalez ook de sterren van de hemel en wees jij ook alleen maar naar Blake.
17-03-2009, 12:11 AM
Gonzo was echt lang niet zo goed als Verdasco nu en Gasquet is echt niet zo slecht als Blake net.
17-03-2009, 12:11 AM
Ad Wim Wrote:Gonzo was echt lang niet zo goed als Verdasco nu en Gasquet is echt niet zo slecht als Blake net. Dat klopt.
17-03-2009, 12:13 AM
Zo slapen..Dan kan ik vroeg opstaan om Tsonga te zien verliezen...
17-03-2009, 12:17 AM
Mooi, Verdasco is weer op aarde en Gasquet toont meer lef.
17-03-2009, 12:18 AM
En de break, klasse! =D>
17-03-2009, 12:19 AM
Precies, en zowaar een break voor Gasquet, dit kan wellicht toch nog leuk worden (het is al leuk, maar voor mij als manager bedoel ik).
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Haha, zeg jij :lol:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Gasquet begint zo mogelijk nog ongeinspireerder dan Blake eindigdeNou, hier is echt helemaal niks aan te doen. Federer moet een topdag hebben, anders gaat ie er hard af als Verdasco zo speelt :eeeek: Jij overdrijft het gewoon zo verschrikkelijk. Je hoort mij nergens zeggen dat hij niet goed speelt, maar jij maakt meteen opmerkingen dat Federer het lastig gaat krijgen tegen hem, terwijl het nog lang niet zover is! Nu breakt Gasquet Verdasco zelfs. Ik vind je opmerkingen gewoon veels te voorbarig. Ik kan zelf zien dat Verdasco lekker tennist, maar overdrijven is ook een kunst.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Ik heb Verdasco maar altijd leuk om te zien als Gasquet initiatief neemt
17-03-2009, 12:20 AM
De commentatoren van Sport1 denken dat het goede spel van Verdasco te maken heeft met de mooie vrouwen op de tribune
"Maybe he is trying to impress her"
17-03-2009, 12:20 AM
Ik vind het geen overdrijven, ik heb dit seizoen zelden iemand een set lang zo ongelofelijk goed zien spelen...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|