The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2009
Licht gekleurd wellicht Wink

Maar idd Verdasco speelt tot nu toe ijzersterk.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dramatische returngame weer, Verdasco doet niets fout, daar niet van, maar Gasquet maakt het hem alles behalve lastig.
Op zich wel, maar Verdasco serveert ook gewoon echt goed en slaat gewoon elke tweede bal weg. Wat kun je daartegen doen?

Zorgen dat die tweede bal niet recht in zijn racket komt, en zelf eens wat bewegen na het slaan van de return.
Reply
mindlight Wrote:Licht gekleurd wellicht Wink
Als ik zeg dat Verdasco zo geweldig speelt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Licht gekleurd wellicht Wink
Als ik zeg dat Verdasco zo geweldig speelt?

Ohh ik dacht dat je Gasquet bedoelde, die staat tenslotte in je LTM 2009 team :-$
En ik vind Verdasco ook goed spelen, zoals ik al eerder aangaf, maar net als Gonzalez krijgt hij daar alle gelegenheid toe.
Reply
Allemachtig Gasquet, dan krijg je een keer een tweede service, ga je hem zo ongeveer wegvolleren.... :crazy:
Reply
Maar kijk dan naar dit punt. Gasquet retourneert ongeveer op z'n voeten, maar Verdasco slaat hem uit stand nog heel diep en op volle snelheid. En dan slaat Gasquet een fantastisch lage, harde bal maar volleert Verdasco hem zo weg. Blake heeft geen een zo'n bal geslagen. Het is echt niet te vergelijken, Verdasco is echt buitencategorie op het moment.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch blijft Gasquet bij..nog niet gespeeld dit...
Reply
Ad Wim Wrote:Maar kijk dan naar dit punt. Gasquet retourneert ongeveer op z'n voeten, maar Verdasco slaat hem uit stand nog heel diep en op volle snelheid. En dan slaat Gasquet een fantastisch lage, harde bal maar volleert Verdasco hem zo weg. Blake heeft geen een zo'n bal geslagen. Het is echt niet te vergelijken, Verdasco is echt buitencategorie op het moment.

Dat zal tegen Federer moeten blijken. Voorlopig blijft Gasquet iig goed bij, en speelt hij steeds beter.
Reply
Ok nu dan mijn voorbeeld, backhand Gasquet, toch zijn sterkste punt, maar die gaat recht door het midden, nog voor de servicelijn. Zo geef je Verdasco dus de kans een forehandwinner te slaan.
Reply
Gasquet speelt niet top nee, maar Verdasco is echt fenomenaal. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld een Potro, zoveel klassen beter. Ook bijna elke bal binnen een meter van de baseline. Hopelijk houdt hij dit vast en blijft hij fit. En prachtige aanvulling voor het tennis.
Reply
Dat ben ik dan dus wel volledig met je eens, deze Verdasco is fantastisch om naar te kijken.
Reply
Geniaal punt van Gasquet Notworthy

Gevolgd door een UE ](*,)
Reply
Gasquet komt er nu wel beter in, loopt zelfs om zijn forehand heen. Deze set zal wel vergeven zijn, maar het belooft wel iets voor de volgende set(s).
Reply
Schakel net in, maar heb al 'n paar fraaie punten gezien.
Reply
Nondeju, Nando. Notworthy
Reply
Geweldig Verdasco!!!
Reply
Maar dan weer twee van die forhands van Verdasco :eeeek: Notworthy
Reply
Die tweede service van Gasquet is wel leuk om te bekijken, als het darten zou zijn waarbij het raken van bullseye het doel zou zijn zou Gasquet alles winnen. Die tweede service is steeds exact in het midden van het servicevak Undecided
Reply
mindlight Wrote:Die tweede service van Gasquet is wel leuk om te bekijken, als het darten zou zijn waarbij het raken van bullseye het doel zou zijn zou Gasquet alles winnen. Die tweede service is steeds exact in het midden van het servicevak Undecided
Je weet dat ik je waardeer, maar je begint nu toch een beetje als Buurs te klinken. Na zo'n set van Verdasco kun je het echt niet hebben over het al dan niet matige optreden van Gasquet...
Reply
Dat heb ik het in die post ook niet, ik heb het over een dramatische tweede service die hij keer op keer laat zien. Let er maar op de komende games, dan zal je het beamen. Op je eerste zin ga ik maar niet in. Daarbij speelde Gonzalez ook de sterren van de hemel en wees jij ook alleen maar naar Blake.
Reply
Gonzo was echt lang niet zo goed als Verdasco nu en Gasquet is echt niet zo slecht als Blake net.
Reply
Ad Wim Wrote:Gonzo was echt lang niet zo goed als Verdasco nu en Gasquet is echt niet zo slecht als Blake net.

Dat klopt.
Reply
Zo slapen..Dan kan ik vroeg opstaan om Tsonga te zien verliezen...
Reply
Mooi, Verdasco is weer op aarde en Gasquet toont meer lef.
Reply
En de break, klasse! =D>
Reply
Precies, en zowaar een break voor Gasquet, dit kan wellicht toch nog leuk worden (het is al leuk, maar voor mij als manager bedoel ik).
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Gasquet begint zo mogelijk nog ongeinspireerder dan Blake eindigde Undecided
Nou, hier is echt helemaal niks aan te doen. Federer moet een topdag hebben, anders gaat ie er hard af als Verdasco zo speelt :eeeek:

Wat een overdrijven, man man! We zijn net fucking 3 games onderweg.. :roll:
Haha, zeg jij :lol:

En bij mij is het iig niet gekleurd...

Jij overdrijft het gewoon zo verschrikkelijk. Je hoort mij nergens zeggen dat hij niet goed speelt, maar jij maakt meteen opmerkingen dat Federer het lastig gaat krijgen tegen hem, terwijl het nog lang niet zover is!

Nu breakt Gasquet Verdasco zelfs. Ik vind je opmerkingen gewoon veels te voorbarig. Ik kan zelf zien dat Verdasco lekker tennist, maar overdrijven is ook een kunst.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb Verdasco maar altijd leuk om te zien als Gasquet initiatief neemt
Reply
De commentatoren van Sport1 denken dat het goede spel van Verdasco te maken heeft met de mooie vrouwen op de tribune Undecided
"Maybe he is trying to impress her"
Reply
Ik vind het geen overdrijven, ik heb dit seizoen zelden iemand een set lang zo ongelofelijk goed zien spelen...
Reply

Forum Jump: