18-03-2009, 12:58 AM
isner heeft inmiddels ook safin al 2x gebroken. :crazy:
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2009
|
18-03-2009, 12:58 AM
isner heeft inmiddels ook safin al 2x gebroken. :crazy:
18-03-2009, 01:56 AM
90 puntjes voor Isner, dat moet het koopje van de eeuw zijn.
18-03-2009, 02:36 AM
Ondertussen walst Querrey over Wawje heen, 5-1*. Heerlijk!
Edit: hup, en 6-2. Sam verliest welgeteld één puntje op z'n service en wint de helft van zijn return punten. =D>
18-03-2009, 03:15 AM
5-5 tweede set nu, alles volkomen in evenwicht en niemand in de problemen geweest. Kom op Sam, maak het af in de tb!
Edit: of eerder natuurlijk, 30-30 nu. [-o< Edit2: deuce nu, terwijl Wawje in 4 servicegames daarvoor maar 5 puntjes afstond. Edit3: bp Querrey voor *6-5.. [-o< Edit4: deuce..en toch de game voor Wawrinka.
18-03-2009, 03:31 AM
Godsamme, Querrey TOTAAL nog niet in de problemen geweest in de partij en dan verliest hij op het eerste het beste bp tegen ineens z'n service en daarmee de set.
18-03-2009, 04:11 AM
Pff, Sam werkt even een 15-30 weg op *4-5..ik heb hier totaal geen goed gevoel bij.
Edit: deuce nu, kom op nou Sam! Edit2: voor de tweede keer voordeel nu...en 5-5. Come on!
18-03-2009, 04:20 AM
Querrey redt het iig tot de tb dit keer. Come on Sam! [-o<
Edit: Sam-Waw 3-4** Edit2: maar dan **5-4, doe het Sam!! Edit3: via 5-5 alsnog mp Querrey..gemist Edit4: **6-7, mp Wawje - 2 aces en 8-7**, mp Querrey [-o< Edit5: **8-9, mp #2 Wawrinka..en dat is natuurlijk wel raak. WAT EEN TYFUSZOOI!! :letitallout:
18-03-2009, 08:30 AM
Jaaaaaaaa lekkere uitslagen!!
Nadal =D> Ferrer =D> Querrey eruit op deze manier ook fijn :wink: Roddick kan ik mee leven, alleen Isner is jammer! Potro moet nog maar één keer winnen! Vanavond Gonzo - Fedex =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
18-03-2009, 08:37 AM
pff lelijk dat chardy niet doordrukt tegen ferrer. isner is onbegrijpelijk, van rukkers verlies ie nog in challengers en nu pakt ie rochus, monfils en safin. zonder ook maar 1 tb nodig te hebben gehad!
18-03-2009, 08:45 AM
Haggie Wrote:Jaaaaaaaa lekkere uitslagen!! Dat moet Roger toch gaan winnen. [-o< Het is 11-1 in de hth. Daarentegen staat mijn Roddick wel achter met 2-4 tegen Ferrer in hth. Deze 2 moeten echt nog even een stukje verder, met Kohlschreiber als verrassing tegen een sterke Verdasco.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
18-03-2009, 08:52 AM
Jahoor, kutzooi heb ik weer!
Vanavond moet ik weg. Denk ik nog; Och, die zullen toch wel laat op de avond beginnen, maar nee hoor... Kohlie - Verdasco om 19uur Gonzo - Fedex tegen 21uur #-o Wel mooi dat alle wedstrijden gespeeld worden : ! Ik kan Roddick - Ferrer wel kijken rond 0:00uur met een beetje mazzel! Nadal - Nalbandian is rond de klok van 6uur.. (interressant =P~ )
18-03-2009, 09:12 AM
Verdomme Querrey ](*,)
Roddick en Potro is prima... Haas heeft voldaan door van SChuettler te winnen...helaas geen stunt. Jammer dat Ferrer verder komt...Had er zomaar uit kunnen vliegen wat ik zag. Gonzo en Verdasco winnen zou geweldig zijn!
18-03-2009, 09:12 AM
Kijk, dit is beter wakker worden. Prima Ferrer en Nadal =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-03-2009, 10:06 AM
Geweldige directe confrontaties vanavond!
Verdasco - Kohlschreiber...Moet Verdasco winnen als hij het zelfde niveau kan halen... Roddick - Ferrer...Hth voor Ferrer...Toch denk ik 50-50 of is dat omdat ik Roddick heb?! Gonzalez - Federer....9% kans dat Gonzalez wint...Al is de kans wel iets groter gezien het spel van de heren dit toernooi. Murray - Robredo...Tja Robredo...Zal hij zo goed zijn geworden dat hij op HC van Murray wint? nee toch... Potro - Isner...Dit moet Potro winnen..ontzettend belangrijk, toch moeilijk in te schatten die Isner. De eerst genoemde heb ik....Moeten er toch minimaal 3 van winnen, lijkt mij ook realistisch. 4 zou mooi zijn. 5 is onrealistisch. Wawrinka- Djoko totaal niet interessant. Wawrinka gekozen dus doe maar Djoko. Nadal - Nalbandian...Voer je huzarenstukje maar op Nalbi... Ljubo - Andreev...Ljubo lijkt me kansloos...Mooie keus van de managers met hem dus mag verrassen.
18-03-2009, 10:09 AM
Djoko is ook gekozen hoor Kooltje, vaker nog dan Wawje. (5x tov 2x)
18-03-2009, 10:17 AM
mindlight Wrote:Djoko is ook gekozen hoor Kooltje, vaker nog dan Wawje. (5x tov 2x)Helemaal gemist...Al de hele week overheen gelezen...Kom op Wawie
18-03-2009, 10:52 AM
kooltje Wrote:Geweldige directe confrontaties vanavond! Kohlschreiber-Verdasco... Zwaar hoofd in. Kohli bakt er tot zover niks van tegen pannekoeken en Nando schijnt geweldig te zijn. Roddick - Ferrer... Kraker dit. Zeer belangrijk dat Roddick dit wint maar Ferrer is een lastige tegenstander voor 'm. Federer-Gonzalez... De belangrijkste! Normaal gesproken Fedex in 2. Robredo-Murray... Redelijk kansloos vermoed ik al is Robredo wel een stuk vaster dan PHM. Potro - Isner... Potro slecht in vorm, Isner in bloedvorm, ik zie die lange nog wel een rondje pakken helaas. Wawrinka- Djoko... Wawje is weer redelijk bezig maar Djoko zal niet heel veel moeite met hem hebben. Nalbandian-Nadal... Ãâ°Ã©n van de weinige gasten die van Nadal kan winnen deze week, maar de kans is groter dat t 1-6 1-6 wordt. Andreev-Ljubo... 2 koekebakkers, laten we hopen dat Andreev dit wint. Eerstgenoemde moeten winnen. Daarvan heb ik de eerste 3. Ik heb trouwens ook al de hele week over het hoofd gezien dat Djoko 5x gekozen is.
18-03-2009, 11:01 AM
kooltje Wrote:Geweldige directe confrontaties vanavond! 1. Kohlschreiber zal Verdasco meer weerstand gaan bieden, dit lijkt me geen walk over bij voorbaat. Ik denk een close game. 2. Het spel van Roddick ligt Ferrer goed, dat zal nu niet anders zijn. Gaat spanning worden. Op basis van Hth toch 60-40 Ferrer. 3. Die 9% is gebasseerd op? Hth of jou persoonlijke gevoel? Federer speelt tot nu toe degelijk, vanavond zijn 1e test. Berdych had hem op de AO in een best of drie ook te pakken gehad, waarom zou Gonzo het niet kunnen? 4. Robredo is wel de man in vorm natuurlijk. Hij lijkt zijn vorm vanaf het gravel mee te hebben genomen, maar ik verwacht ook weinig hier! 5. Potro is niet best, Isner in vorm. Close potje opnieuw hier. 6. Wawrinka moet winnen, maar Djoko gaat winnen! 7. Angstgegner voor Nadal, toch verwacht ik een 6-4 6-4! 8. Ljubo lijkt me helemaal niet kansloos hoor Kool. Andreev was tegen Tsonga niet meer dan degelijk hoor, Tsonga was onthutsend slecht! van Nadal verwacht ik sowieso een overwinning, lijkt me duidelijk. Gonzo/Kohlie/Ferrer, 1 a 2 overwinningen. 3 in mijn dromen [-o<
18-03-2009, 12:38 PM
Potro moet dit toch wel winnen.
Hij kan zijn niveau steeds net genoeg opkrikken om van zulke gasten te winnen.
18-03-2009, 12:48 PM
Ja hth naar boven afgerond...
Heel veel mooie wedstrijden in ieder geval...
18-03-2009, 12:56 PM
kut melzer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-03-2009, 01:53 PM
Volgende week maar Nadal of Federer Buurs? :-"
18-03-2009, 02:09 PM
Haha die Buurs...Denkt slim te zijn... :lol:
18-03-2009, 02:16 PM
Haggie Wrote:Volgende week maar Nadal of Federer Buurs? :-" [-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-03-2009, 02:18 PM
Ik hoop 700 punten in te lopen op hem deze week
18-03-2009, 07:55 PM
gelukkig heb ik het ATP scoreboard op mijn telefoon en is er televisie voor het voetbal in de kroeg, dus ik kom de avond wel door!
Succes kohl en gonzo!!!!!!
18-03-2009, 08:12 PM
Kom op beginnen...dacht de eerste set te kunnen zien :|
18-03-2009, 08:26 PM
Verdasco meteen terug gebroken..kom op Fernando!!!
18-03-2009, 08:28 PM
Link doet het onder Gonzalez Federer
Kohl heeft het heet
18-03-2009, 08:31 PM
Ik hoop dat Gasquet zit te kijken, Kohllie geeft in vergelijking met Gasquet een tactische masterclass.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|