23-03-2009, 12:28 AM
Murray is er met zijn kop helemaal niet bij. Ik denk toch al wel een beetje aan 400 punten extra. [-o< :
![Big Grin Big Grin](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/biggrin.gif)
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2009
|
23-03-2009, 12:28 AM
Murray is er met zijn kop helemaal niet bij. Ik denk toch al wel een beetje aan 400 punten extra. [-o< :
![]()
23-03-2009, 12:29 AM
Haggie, verdomme! Leer nou eens dat je niet voorbarig moet zijn! Je bent Buurs toch niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-03-2009, 12:31 AM
Kijk, meteen al een (love) game voor Murray. Haggie :-$
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-03-2009, 12:32 AM
Ad Wim Wrote:Haggie, verdomme! Leer nou eens dat je niet voorbarig moet zijn! Je bent Buurs toch niet? Alle punten zijn meegenomen toch. Na de wedstrijd tegen Nalbi heeft Nadal zijn les wel geleerd, die gaat hier niet meer verliezen!
23-03-2009, 12:35 AM
Ad Wim Wrote:Kijk, meteen al een (love) game voor Murray. Haggie :-$ Gun Murray toch ook een game. Nadal heeft alles onder controle.
23-03-2009, 12:41 AM
Ietsje vooruitgang..ik ga pitten...
Feli mensen met Rafa
23-03-2009, 12:45 AM
kooltje Wrote:Ietsje vooruitgang..ik ga pitten... niet te voorbarig Buurs :wink:
23-03-2009, 01:09 AM
En hop, 61 62 =D>
Als we het over top 20 spelers hebben, Murray stond pas als een top 20 speler op de baan vandaag. Compleet gedeklasseerd. Wist zich totaal geen raad met de wind. En 1000 punten in de tas ![]()
23-03-2009, 01:13 AM
En uiteindelijk staan we allemaal boven Buurs
![]()
23-03-2009, 01:15 AM
Kun je nu wel zeggen dat je een dramateam had? Ben benieuwd hoe het nu met je motivatie voor volgende week zit
![]()
23-03-2009, 08:37 AM
Achteraf heb ik een verkeerde keuze gemaakt.
Maar jij hebt natuurlijk ongelofelijk gezwijnt!!!! Jij had 900 punten minder moeten hebben en dan had ik je weleens willen horen. Maar ik ben hier heel blij mee. Opnieuw een geweldig resultaat van de koning!!! Rafa gaat alle records verbreken ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
23-03-2009, 08:38 AM
hebt gezwijnt? :-k :8:
23-03-2009, 08:40 AM
dat klopt idd niet.... :8:
hebt gezwijnd moet het zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
23-03-2009, 09:12 AM
Gedurfde maar beloonde keus =D>
Hele week bovenaan en dan nog tweede :x ...Wel ingelopen op Kuiper en Buurs. Feli Roffa..weekwinst en tweede plaats algemeen =D>
23-03-2009, 09:13 AM
buurs Wrote:Achteraf heb ik een verkeerde keuze gemaakt.Vooraf heb je dus ook een verkeerde keuze gemaakt :lol:
23-03-2009, 10:58 AM
Ik denk dat jij je mond moet houden met al dat geluk.
Scheelt je 910 punten :eeeek:
23-03-2009, 11:02 AM
Kut Nalbi! Verhaal van deze week en misschien wel 't jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
23-03-2009, 11:11 AM
buurs Wrote:Ik denk dat jij je mond moet houden met al dat geluk.Weet je ook eens hoe het voelt \ ![]()
23-03-2009, 11:38 AM
Ik heb weleens een keer geluk dat een speler 35 punten meer pakt, maar 900 punten slaat natuurlijk nergens op.
En nog sta je dik achter ![]()
23-03-2009, 11:41 AM
centre court Wrote:Kut Nalbi! Verhaal van deze week en misschien wel 't jaar. voor jou is het federer die faalt. Alle mensen met Federer hebben aan zichzelf te danken. Alle mensen zonder echte topper ook. Alle mensen met Murray hebben een mooie keus gemaakt.
23-03-2009, 11:49 AM
Haggie Wrote:centre court Wrote:Kut Nalbi! Verhaal van deze week en misschien wel 't jaar. Ja das lekker makkelijk achteraf. Als Federer Murray zou hebben verslagen zou het "alle mensen met Federer hebben een mooie keus gemaakt", en "mensen met Murray hebben het aan zichzelf te danken" geweest zijn.
23-03-2009, 11:56 AM
mindlight Wrote:Haggie Wrote:centre court Wrote:Kut Nalbi! Verhaal van deze week en misschien wel 't jaar. Zo gaat het toch altijd. Mensen met Federer hadden ook gewoon een toernooizege nodig. Finale was ook te weinig. Maar goed, ik mag natuurlijk niet klagen, maar ik kan het gezeur van mensen met Federer gewoon niet aanhoren, omdat die nog steeds pissig zijn over het falen van hun topper zelf. Nadal heeft tegen Nalbi gemazzeld, maar daar buiten om, een prima/goed toernooi gespeeld. Federer speelt 1 slechte wedstrijd en verliest. Murray speelt een slechte wedstrijd en verliest. Djokovic speelt een slechte wedstrijd en verliest. De enige die deze week niet slecht heeft gespeeld is Roddick, maar die was gewoon net niet goed genoeg tegen Rafa.
23-03-2009, 12:00 PM
Haggie Wrote:mindlight Wrote:Haggie Wrote:centre court Wrote:Kut Nalbi! Verhaal van deze week en misschien wel 't jaar. Ben ik volledig met je eens, ik denk alleen dat de mensen met Fed best tevreden zouden zijn geweest met een finaleplaats, hoewel een winnende Nadal natuurlijk rendabeler is. Roddick was idd prima deze week, zat ook niet meer in. Murray was een goede, maar imo ook ietwat gelukkige pick, gezien zijn voorbereiding en griep. Had ook slecht uit kunnen pakken met een eerste ronde opgave, dan wel terugtrekking.
23-03-2009, 12:05 PM
mindlight Wrote:Haggie Wrote:mindlight Wrote:Haggie Wrote:centre court Wrote:Kut Nalbi! Verhaal van deze week en misschien wel 't jaar. achteraf wel gezien de stand, maar vooraf gingen ze voor de eindzege.
23-03-2009, 01:04 PM
Frustratie heeft niks met de halve finale nederlaag van federer te maken. Die is mentaal gewoon niet goed genoeg.
Frustratie zit 'm natuurlijk in de 1000 punten voor nadal terwijl dat er 180 hadden moeten zijn. Dat verschil is zo groot, dat is in 10 kleine weken nog niet in te halen. Ik heb ook gelijk na de wedstrijd gezegd dat hag en ad 't woord ''Buursweek'' niet meer hoeven te gebruiken hier. Die paar puntjes die hij af en toe sprokkelt met een nipte 1e ronde overwinning van een speler van hem tikt verhoudingsgewijs niet erg aan natuurlijk. Verder is nadal achteraf natuurlijk wel een goede keuze geweest. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
23-03-2009, 01:06 PM
90 punten zelfs
En vanaf nu nooit meer een Buursweek :cry: :8:
23-03-2009, 01:15 PM
centre court Wrote:Frustratie heeft niks met de halve finale nederlaag van federer te maken. Die is mentaal gewoon niet goed genoeg.Vergeet Rome vorig jaar niet. Dat was nog veel extremer dan nu met Nadal, en dat was de basis voor Buurs' comeback toen (wat ie uiteindelijk daarna zelf weer verklootte :lol: )
|
« Next Oldest | Next Newest »
|