10-08-2008, 05:59 PM
Mickey zuipt Fokke en Sukke drie keer onder de tafel :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Amateurvoetbal 2007/2008
|
10-08-2008, 05:59 PM
Mickey zuipt Fokke en Sukke drie keer onder de tafel :razz:
10-08-2008, 08:48 PM
6 september pas...
10-08-2008, 10:30 PM
Club failliet gegaan dus moeten onderaan beginnen...vijfde klasse :x
23-09-2008, 11:44 AM
zaterdag de eerste wedstrijd namens Oranje Wit O
![]() ![]()
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
23-09-2008, 12:16 PM
Wij doen het wel aardig
3 gespeeld, 25 voor en 2 tegen. Wat een niveau zo in het 5e ![]()
23-09-2008, 12:19 PM
wij verloren zaterdag de eerste wedstrijd thuis met 1-2, maar Bumme mag in ieder geval een erg mooi doelpunt op zijn conto bijschrijven
The great old Ludwig von...
23-09-2008, 12:29 PM
Ekslem Wrote:Wij doen het wel aardig Heb je wel alle drie partijen gewonnen dan.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
23-09-2008, 12:30 PM
gittermaster Wrote:wij verloren zaterdag de eerste wedstrijd thuis met 1-2, maar Bumme mag in ieder geval een erg mooi doelpunt op zijn conto bijschrijven Ik ook, strak in de kruis, buiten de zestien, in het kleurloze Almelo. Heerlijk!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
23-09-2008, 12:34 PM
Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Wij doen het wel aardig twee keer 1-0 verloren
23-09-2008, 12:43 PM
5 voor 25 tegen, dat was de bekercompetitie...
3 gespeeld, 3 puntjes... ![]() Zaterdag eerste competitiepot, uit in Kattuk.
11-10-2008, 06:14 PM
6 gespeeld 18 punten :razz:
Vandaag wel voor het eerst 3e helft verloren, stelletje zuipers daar in Woensel
11-10-2008, 08:50 PM
Donderdagavond een prachtige 4-0 in de plaatselijke bedrijfscompetitie futsal.
Met een schitterende 1-0 van Mukkus. Vrije trap, buitenkantje links, via het muurtje en de keeper in de kruising. De meest geavanceerde flipperkast was er niks bij!
Oh, my god, we bought Kenny!
12-10-2008, 05:15 PM
Gisteren, Vret Mien Gras was goed voor 5 goals en twee assists.
Ik heb vandaag helaas nog geen telefoontje van FC Twente gekregen, zullen vanavond wel bellen.
12-10-2008, 08:33 PM
7-4 verloren. 20 minuten meegedaan omdat dr 2 naar het ziekenhuis werden afgevoerd.
nog snel naar huis gereden om om te kleden ook :| T blijft net krofbal
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
12-10-2008, 08:52 PM
Vret Mien Gras Wrote:Gisteren, Vret Mien Gras was goed voor 5 goals en twee assists. 2-5 verloren?
13-10-2008, 11:02 AM
Gescoord ! En 1-4 verloren... :wink:
13-10-2008, 12:17 PM
Mukkus Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Gisteren, Vret Mien Gras was goed voor 5 goals en twee assists. :lol:
20-03-2009, 11:03 PM
Morgen een dagje de bak in.... voor een potje voetbal hehe. Kwartfinale beker uit tegen Jonker Boys (dat zijn de gedetineerden van de Pompeklinkiek). Wedstrijd is al 2 x uitgesteld omdat deze lieverdjes straf hadden
![]()
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
21-03-2009, 12:03 AM
harry_bierdop Wrote:Morgen een dagje de bak in.... voor een potje voetbal hehe. Kwartfinale beker uit tegen Jonker Boys (dat zijn de gedetineerden van de Pompeklinkiek). Wedstrijd is al 2 x uitgesteld omdat deze lieverdjes straf hadden Is best leuk hoor, spelen daar... Die lui die mogen voetballen vallen best mee, ze moeten zich echt wel gedragen willen ze daar het veld op mogen... Al aantal keer gespeeld daar en je kan je toch lelijk verkijken op de kwaliteiten van dat team... Overigens een keer een van ons team die een van hen neerhalen, hij stond boos op en schreeuwde; Dit is je doodvonnis! Om daarna breed te glimlachen en een handje te geven : ![]()
21-03-2009, 09:57 AM
BIERTEAM.NET Wrote:harry_bierdop Wrote:Morgen een dagje de bak in.... voor een potje voetbal hehe. Kwartfinale beker uit tegen Jonker Boys (dat zijn de gedetineerden van de Pompeklinkiek). Wedstrijd is al 2 x uitgesteld omdat deze lieverdjes straf hadden Ik ben een keer of wat op bezoek geweest in de van Mesdagkliniek in Groningen om daar te 'zaalvoetballen' (lees: op de binnenplaants, in de open lucht op een kunstgrasveld) en dat is de eerste keer toch wel een beetje intimiderend, gezien de lelijke dingen die de heren daar gedaan hebben. Maar ook hier waren er genoeg opzichters om de zaak onder controle te houden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
21-03-2009, 10:55 AM
Aantal jaar terug oefenpotje tegen bewakers van gevangenis Vught (Waar Holleeder heeft gezeten). Paspoort mee anders kwam je niet binnen
![]() Vanmiddag gaan we weer voor de dubbele cijfers. Eerste wedstrijd met 14-0 van die knakkers gewonnen #-o
21-03-2009, 11:03 PM
Ekslem Wrote:Aantal jaar terug oefenpotje tegen bewakers van gevangenis Vught (Waar Holleeder heeft gezeten). Paspoort mee anders kwam je niet binnen haha en dat is nog maar tegen de bewakers :wink: . Wij vanmiddag gewonnen na pingels : ![]() ![]() En dan de wedstrijd zelf: je speelt voornamelijk tegen die Tbs'ers, er speelden 3 bewakers mee en dat was het. Maar mooiste vind ik nog alles er om heen, het veld (waar overigens menig eredivisieclub nog een puntje aan kan zuigen) ligt echt midden op het terrein en die gasten die daar zitten lopen daar dus ook gewoon rond (volgens mij doen ze niks anders als de hele dag rondjes lopen en een beetje door het hek naar buiten kijken) en zitten op bankjes naast het veld de wedstrijd te kijken. Nou ben ik echt wel heel wat gewend maar wat daar zo beetje rond loopt te schuumen :eeeek: , bij 3/4 kan je zo al zien dat ze echt een steekje los hebben man man man. Die gasten in het veld kunnen (lees: moeten) zich wel beheersen maar toch merk je het bij die gasten ook wel hoor. Als je ze ziet (die ogen, die agressie) in de 1e 3 seconden na een fel duel o.i.d. dan merk je echt wel dat die gasten toch wel flinke gedragsstoornissen hebben. Ene moment zie je echt dat ze hun uiterste best doen om zich te beheersen en het andere moment lopen ze alleen maar met je te dollen en te ouwehoeren. Bierteam: Ook tegen die kale spits gespeeld toen? Nondeju wat een beest zeg, letterlijk een beest. Ik denk dat als die je te pakken neemt dat ie echt je kop eraf rukt maar voetballen kan ie wel zeg pfff. Na de wedstrijd nog ff mee staan lullen, gast was R'dammer, met van Persie opgegroeid en daarna nog in de jeugd van NAC gezeten en tot 2e elftal van Sparta gekomen. Daarna was het mis gegaan ![]()
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
24-03-2009, 01:21 PM
16 gespeeld 48 punten...dat zijn cijfers! de schaal kan omhoog in almere
24-03-2009, 02:23 PM
kooltje Wrote:16 gespeeld 48 punten...dat zijn cijfers! de schaal kan omhoog in almere Nou van harte hoor, knap in de 6e klasse! Volgend jaar weer failliet en dan weer kampioen worden! :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
24-03-2009, 02:30 PM
harry_bierdop Wrote:Ekslem Wrote:Aantal jaar terug oefenpotje tegen bewakers van gevangenis Vught (Waar Holleeder heeft gezeten). Paspoort mee anders kwam je niet binnen en wat was de uitslag? :| als je thuis speelt moet je wel zorgen dat je de aftrap hebt. dan sta je iig met 1-0 voor als ze met z'n alle zijn gevlucht. :razz:
24-03-2009, 02:37 PM
2e zin: wij wonnen na het nemen van pingels (wedstrijd was 2-2).
Lol, die jongens mogen geen uitwedstrijden spelen dus ze zijn wel in het voordeel want ze spelen altijd thuis. Als je bij hun in de comp. zit moet je gewoon 2 x naar hun toe, mag je wel 1 x je eigen scheids meenemen. Nu hadden we KNVB scheids omdat het kwartfinale beker was.
Simr ('90+2)
24-03-2009, 02:46 PM
Wat me wel geinig lijkt, is 90 minuten naar je medespelers roepen: "Hij staat vrij, hij staat vrij!" en wijzen naar zo'n gedetineerde. :8:
24-03-2009, 04:54 PM
Bumme Wrote:Haha...zaterdag is vijfde het laagste...dus volgend jaar vierde...kooltje Wrote:16 gespeeld 48 punten...dat zijn cijfers! de schaal kan omhoog in almere
24-03-2009, 05:09 PM
kooltje Wrote:Bumme Wrote:Haha...zaterdag is vijfde het laagste...dus volgend jaar vierde...kooltje Wrote:16 gespeeld 48 punten...dat zijn cijfers! de schaal kan omhoog in almere En volgens mij kwamen jullie uit de 3e klasse. Heb nog wel eens tegen de zaterdag 1 gespeeld, Staats was toen nog jullie trainer. Zondag 1 gaat toch ook dik kampioen worden dit jaar?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
24-03-2009, 05:37 PM
harry_bierdop Wrote:2e zin: wij wonnen na het nemen van pingels (wedstrijd was 2-2). De teams uit de van Mesdagkliniek mogen niet hoger spelen dan 4e klasse ofzo, omdat de KNVB het anders niet eerlijk vindt dat ze alle wedstrijden thuis spelen. En dan de standaardopmerkingen maken: - Volgende keer bij ons! - Ik herkende je niet zonder balkje voor je ogen. - Hallo, ik ben Harry B. - Hoeveel moorden stellen jullie eigenlijk op?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|