The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennispoll 2009
centre court Wrote:
Mitch Wrote:Mist (2) - Centre Court (6) - Juan Zueco - Raging Bull: 20-16-19-19
BV: 12-12-11-12

Mist, Juan en Raging Bull hebben gewoon hetzelfde gepolld. Daarmee is Mist door. Ik heb onderstaande verschillen met mijn kemphanen. Mijn antwoorden:

2 Andreev - Lu
2 Simon - Hewitt
2 Nieminen - Schuettler
1 Mathieu - Baghdatis
2 Robredo - Hernych

Is Raging Bull niet door op basis van BV?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt, Raging Bull had z'n voorspellingen aangepast, die had ik mee genomen.
Hij heeft daarna nog een keer Dent - Almagro aangepast en weer op een 1 gezet (hij had eerst 1, toen 2, nu weer 1). Die had ik dus nog niet meegenomen.

Pollen Juan 14.13 uur, 2e wijziging Ragin Bull 14.18 uur.
M.a.w. hij heeft gewoon de voorspelling van Juan Zueco gekopieerd zodat hij zeker was van de kwartfinale.
Lekker sportief dus. [-X
Reply
Ouch, we hebben een tweede Buurs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D>

daarom niet op deze manier.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Komt ie ook achteraf mee aan. Lekker makkelijk Buurs, kom dan zelf eens met een goed voorstel...
Reply
pm of 1 ronde pollen.

Reply
Ja, en nu nog vooraf =D>
Reply
Ja, dat is dus achteraf :crazy:

En je bent zelf net zo laf door te wachten tot het laatst met pollen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
anders past haggie zijn poll aan.

het komt van beide kanten natuurlijk.

Reply
Ja hoor Buurs, zoals de waard is....
Reply
Net alsof Haggie dat zou doen. Gewoon pollen wat je denkt, zeker als je voor staat. Dan heb je het in eigen hand...
Reply
natuurlijk zou ik mijn poll niet aanpassen! Ik had mijn verrassingen gekozen, het was niet slim om een fransman hiervoor te kiezen maar goed!

Nadat buurs gepolld had ik minimaal vijf minuten om te wijzigen als hij minder dan drie verschillen had gedaan, dan zou ik het verdacht vinden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mitch Wrote:Pollen Juan 14.13 uur, 2e wijziging Ragin Bull 14.18 uur.
M.a.w. hij heeft gewoon de voorspelling van Juan Zueco gekopieerd zodat hij zeker was van de kwartfinale.
Lekker sportief dus. [-X

Dergelijk wangedrag verdient puntenaftrek. [Image: pukey.gif]
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ben blij dat ik voorstond (in mijn poule), daardoor kon ik gewoon pollen wat ik denk.
Ik denk als ik achter stond dan had ik wel op anderen gelet. Dan had ik net als Mitch gewacht tot de anderen voorspeld hadden en had ik genoeg verschillen aangebracht.
Reply
Het is duidelijk dat deze aanpak niet ideaal is, ik heb eerlijk gezegd vooraf niet stilgestaan bij de mogelijkheid van pollen met voorkennis. Ik was groot voorstander van deze opzet, maar het blijkt dat ik naief ben geweest en dit moeten we zo maar niet meer doen.
Reply
Ik stond voor Sad
Reply
Ad Wim (1) - Mindlight (8) - Omyaca - Musse: 39-32-38-36
Ad Wim (1e) en Omyaca (2e) door naar de kwartfinale.

Buurs (3) - Kuiper (5) - Haggie - Chiel-Montagne - Cruijff: 38-37-32-30-38
2-2-2-1-2 Delic - Cilic
1-1-1-2-1 Gonzalez - Kunitsyn
BV: 13-14-12-15-12
Cruijff (1e) en Buurs (2e) door naar de kwartfinale.

Mitch (4) - Andre (7) - Kooltje - Elikian - Scholten!: 34-35-31-31-37
Scholten (1e) en Andre (2e) door naar de kwartfinale.

Mist (2) - Centre Court (6) - Juan Zueco - Raging Bull: 39-34-38-38
BV: 12-12-11-12
Mist (1e) en Raging Bull (2e) door naar de kwartfinale.

Kwartfinales tennispoll:
Ad Wim (1) - Andre (7)
Cruijff - Raging Bull
Scholten! - Omyaca
Mist (2) - Buurs (3)
Reply
andre Wrote:Ben blij dat ik voorstond (in mijn poule), daardoor kon ik gewoon pollen wat ik denk.
Ik denk als ik achter stond dan had ik wel op anderen gelet. Dan had ik net als Mitch gewacht tot de anderen voorspeld hadden en had ik genoeg verschillen aangebracht.
Dat was me nog bijna gelukt ook :wink:
Youzhny had moeten winnen van Berdych of Santoro van Kiefer....
Heb natuurlijk nu wel mazzel gehad dat ik als enige Lopez en Mathieu goed had in de poll. Bij een voorsprong had ik daar waarschijnlijk niet op gegokt. Zeker gezien de 1e ronde verdien ik het ook niet echt om door te gaan.
Reply
Stepanek moet het doen voor mij...Moet kunnen Steppi!
Reply
Voor mij ook, Johan, ik heb er alle vertrouwen in!
Reply
Ad Wim (1) - Andre (7)
Stepanek - Gonzalez
BV: 7-6

Cruijff - Raging Bull
Stepanek - Gonzalez
BV: 9-8

Scholten! - Omyaca
Robredo - Dent
BV: 7-8

Mist (2) - Buurs (3)
Geen verschillen.
BV: 6-7
Reply
Dapper van Omyaca. Feli ook meteen. He's back!
Reply
Hmm bij de ATP challenge had ik wel Dent door, maar was daar juist sterk aan gaan twijfelen de afgelopen dagen..
Reply
succes andré en rb!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Yeah.. :-({|=
Reply
Ad Wim (1) - Andre (7): 14-13
Ad Wim (1) door naar de halve finale.

Cruijff - Raging Bull: 14-13
Cruijff door naar de halve finale.

Scholten! - Omyaca: 13-14
Omyaca door naar de halve finale.

Mist (2) - Buurs (3): 13-13
BV: 6-7
Buurs (3) door naar de halve finale.

Halve finales tennispoll:
Ad Wim (1) - Cruijff
Omyaca - Buurs (3)
Reply
Feli Ad Wim!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Buurs wint in Miami de zijn op-een-na-grootste scalp uit zijn carriere, na de US Open vorig jaar. Hij stijgt daarmee naar de 2e plek, vlak achter Ad Wim ( interesting Wink) ). Hij staat nu nog 1020 punten achter, maar Ad verdedigt de komende 2 weken 1080 punten punten meer dan Buurs. Dat kan dus nog wel eens heel close worden dan. Zeker aangezien Mist daar nog vlak achter staat, en hij verdedigt nog eens 250 punten minder dan Buurs. Wil Mist weer nummer 1 worden, dan moet dat echter wel voor Rome gebeuren. Voor Ad en Buurs gaat het in Rome en Hamburg gelijk, maar op Roland Garros zien we hele donkere wolken boven Ad zijn leiderschap.

Verliezend finalist in Miami was Cruijff, die daarmee een reuzensprong maakt van 15 naar 9. 600 punten voor deze week zijn zijn topscore, maar later in het jaar verdedigt hij wel nog 2 kleine titels.
Omyaca maakte zijn rentree deze week en haalt meteen weer de SF. Blijft een man om rekening mee te houden. HIj schiet er vooralsnog niks mee op, hij blijft 9e. Hij haalt Mindlight in, maar moet Cruiff voor laten gaan. Grote verliezer van de week is Haggie, die van 11 naar 16 duikelt.
Reply
Loting Casablanca / Houston: 17 deelnemers
Quote:< 17 man: 4 poules van max 4, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
21-23 man: 6 poules van min 3. max 4, waarbij de beste 2, en de 4 beste overigen doorgaan naar de 2e ronde (wo)
> 23 man: 8 poules van min 3, waarij bde eerste 2 doorgaan naar de 2e ronde. (wo)

Ad Wim (1) - Kuiper (5) - Chiel-Montagne - Musse
Mist (3) - Centre Court (7) - Mindlight - Raging Bull
Mitch (4) - Andre (6) - Elikian - Scholten!
Buurs (2) - Cruijff (8) - Juan Zueco - Haggie - Kooltje

Vervolg
Win P1 - No 2 P4
Win P2 - No 2 P3
Win P3 - No 2 P2
Win P4 - No 2 P1
Reply
Leuk stukje, Eli =D>

Vooral die laatste zin van de 1e alinea =P~

Reply

Forum Jump: