Threads: 97
Haggie Wrote:Gaan Ad en co weer goed wegkomen met deze slechte keuze.. Buurs is er niet, maar we hebben een goede vervanger zie ik :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 67
Kunitsyn breakt Nalbandian! Hup Kuiper!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 118
kuiper Wrote:Ad Wim Wrote:kuiper Wrote:Wat was dat vorige week toch een waardeloze tennisser, vooral op gravel. Die Berdych.
Wat een belachelijke keuze was dat toch (vorige week natuurlijk).
Deze week is het een fantastische speler geworden, wellicht kan het toernooi nog wel winnen. :crazy: :crazy: Het zit wel diep he :lol:
Misschien moet je het nog een vierde keer zeggen als ie van Verdasco heeft gewonnen...
Nee het zit niet zo diep hoor, maar ik kraak niet gauw keuze's van anderen af en ook niet bij voorbaat spelers.
Canas was een keuze, maar pakt verkeerd uit. Ik heb Kunitsyn en wordt (door buurs) al bij voorbaat weer uitgelachen. Hij had Canas.
Berdych was vorige week ook een gok, maar pakte verkeerd uit. De meesten vonden het een belachelijke tennisser op gravel met geen schijn van kans. Hij laat nu zien dat hij het wel redelijk kan. Dan had vorige week ook gekund natuurlijk.
Hij wint van Hernandez.... hij had vorige week ook van Fognini kunnen winnen. Van beide kon en kan hij ook verliezen op gravel. Nu gaat hij van Verdasco verliezen ( [-o< ) en dan is hij met 45 punten niet echt rendabel.
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gaan Ad en co weer goed wegkomen met deze slechte keuze.. Buurs is er niet, maar we hebben een goede vervanger zie ik :razz:
:wink:
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gaan Ad en co weer goed wegkomen met deze slechte keuze.. Buurs is er niet, maar we hebben een goede vervanger zie ik :razz:
Adweek :!:
Haggie Wrote:Hup Tipsa!!!
(edit; ik had de verkeerde)
 , ik had op 0-30 (*3-2 Tipsa, \  / ) al klaar staan op jou quote
Robredo beslist de wedstrijd nu wel. Hij is nog niet in zijn topvorm van zijn eerdere gravelzeges.
Als hij niet beter gaat spelen, zal 'mijn' ( 8-[ ) Andreev de vloer met hem aanvegen.
Haggie Wrote:Robredo beslist de wedstrijd nu wel. Hij is nog niet in zijn topvorm van zijn eerdere gravelzeges.
Als hij niet beter gaat spelen, zal 'mijn' ( 8-[ ) Andreev de vloer met hem aanvegen.
En dat mag dus ook weer niet gebeuren.... als Andreev de QF haalt ben ik gedomineerd door Raging Bull doordat mijn wissel Ferrero -> Martin niet is doorgekomen.....
Threads: 99
Jammer Gaston...Toch even kunnen zien dat Tommy niet in vorm is.
Kom op Janko...Hou al me spelers in de race!
Nou, dat dacht ik in de eerste set ook, dat ie het beslist had...
En het zal niet makkelijk worden tegen Andreev nee, maar hij is de local favourite en oud-winnaar, dus komt wel goed.
Hup Tipsa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-40 Tipsa [-o<
Kunitsyn choket op *5-4. Zonde!
Break Tipsa! Nice! :-({|=
Ik zie ook in dat Stepanek - Tipsa niet heel erg belangrijk is, Monaco moet hoe dan ook de kwartfinale halen wil ik kans maken op goud, en Tipsa mag dan niet verder komen dan de 3R.... deze mag hij dus nog wel winnen, maar liever niet natuurlijk. Ik vind het altijd jammer als zulke laffe keuzes beloond worden.
_Tampie Wrote:Ik zie ook in dat Stepanek - Tipsa niet heel erg belangrijk is, Monaco moet hoe dan ook de kwartfinale halen wil ik kans maken op goud, en Tipsa mag dan niet verder komen dan de 3R.... deze mag hij dus nog wel winnen, maar liever niet natuurlijk. Ik vind het altijd jammer als zulke laffe keuzes beloond worden.
:-({|=
Prima Tommy en Tipsa!
Threads: 105
Wat is die Tipsa toch ook een vervelend kutventje, met z'n bril.
Edit: en ik ben nog niet uitgesproken of Steppie breekt terug. :razz:
Threads: 31
Heb je hem weer met zijn laffe keuzes. Als je ballen hebt neem je volgende week ook Nadal niet Tampie, dat is namelijk de lafste keuze van allemaal.
Wat een onzin, Nadal niet nemen in een TMS op gravel is zelfmoord.
Threads: 31
Ben ik met je eens OD, maar ga dan ook niet andermans keuzes als laf afdoen omdat je daar "zekere" punten hebt. Datzelfde geldt voor Nadal, dus zie mijn opmerking even in perspectief.
Ik zou Tipsa ook geen laffe keuze willen noemen trouwens, maar een domme keuze. De beloning is dan dat hij ook van Steppie wint, waar hij normaal gewoon moet verliezen natuurlijk.
Threads: 99
Kunitsyn en Nalbi maken er ook een potje van. Kunitsyn verkloot een *5-4 begreep ik, gaat vervolgens naar 5-7, breekt dan toch meteen weer in set twee om daarna zelf direct op love z'n service weer in te leveren.
Hup Steppie, sla die idioot van een Tipsa eraf!
Kunitsyn trouwens meteen weer 2 bp's...en de break.
Steppie op love naar 6-5*, kom op, breken!
WTF, Nalbi breekt wéér terug! Dat zijn iig 6 breaks in de laatste 7 games.  Stelletje wijven!
Steppie gaat deze set wel winnen OD. Tipsa kan het alleen in een tiebreak doen en die heb ik de laatste 2 weken nog niet gewonnen wanneer ik meekeek via het scoreboard.. :-#
Threads: 14
Overdune Wrote:WTF, Nalbi breekt wéér terug! Dat zijn iig 6 breaks in de laatste 7 games. Stelletje wijven!  Daar ben ik het niet mee eens. Er wordt nu getennist om de punten, dan kan de retourneerder net zo goed het punt pakken.
|