The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Querrey Undecided

Komt Kuiper voor de 2e keer goed weg met die Seppi :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:Om 12uur helemaal los...4 partijen met mijn spelers!
Alle vier eraf :cry: :cry: :cry: :cry:
Reply
Ad Wim Wrote:Kut is het wel ja, dat staat buiten kijf. Maar ik had hier eigenlijk ook niks van verwacht...

van querrey verwacht je niets en van fognini wel? :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is weer Stille-dag hoor, wat een mazzel zeg! 4 bp's missen en dan gebroken worden Undecided
Reply
nu kan de poll me ook gestolen worden. Hup Monaco!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Keurig Fabio =D>
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Kut is het wel ja, dat staat buiten kijf. Maar ik had hier eigenlijk ook niks van verwacht...

van querrey verwacht je niets en van fognini wel? :|
Is dat zo gek dan? Seppi is goed in vorm en Querrey kan niet veel op gravel.
En Simon is onwijs wisselvallig en niet in vorm, en Fognini is aardig bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stile dag? Voorlopig heb ik 0 uit 1 dus ik haal zelf geen punten, By the way Seppi had in de 3e of 4e game ook een 15-40 gemist maar dit is wel een meevaller voor me. Nu Fognini eruit en dan moeten Nadal, Haas, Monaco en Davydenko het later vandaag maar zorgen dat ik ook punten ga halen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nja Berdych was gisteren al zeer zwak tegen GGL, daar kon je niet veel van verwachten na vorige week. Met deze uitschakeling van Querrey kom je natuurlijk goed weg, ook al is het geen speler van je.

Ga jij ook zeggen dat ik geen geluk hebt als Nadal verliest/zich terugtrekt?
Reply
En uiteraard breakt simon ook meteen weer. die gast returneert beter dan ie serveert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Daar verwachtte ik ook niet veel van. Monaco zal er ook uit gaan. Die andere 3 is een must dat ze winnen anders gaat er wel somber uit zien. Nadal verliest niet en trekt zich ook niet terug, die pakt zijn 1000 punten weer deze week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daarmee geef je geen antwoord op mijn vraag, en derhalve trek ik maar de conclusie dat je het met me eens bent dat je mazzelt met Querrey.

Als Haas verliest is dat niet echt rampzalig natuurlijk, die is supervaak gekozen.
Reply
Nadal wil natuurlijk in Madrid iig de winst pakken. Zelfde zou voor ML, Stille en mij gelden als we moesten kiezen tussen Ahoy winnen of Rosmalen. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...
Reply
Daar mazzel ik zeker mee, dat ontken ik ook niet. Ik zeg ook in een eerdere post dat het een meevaller is. Maar Seppi had het natuurlijk al eerder kunnen beslissen in de 3e set. Het maakt allemaal niet uit, hij is out en daar gaat het om :Big Grin Seppi is een held, vorig jaar al paar keer flink mee gescoord (o.a 1/2e Hamburg dacht ik) en vorige week heeft ie ook niog een hoop goed gemaakt. Dat ie nu wint van de 18x gekozen Querrey is top !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
kooltje Wrote:Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...
Het is gravel, en dan is het altijd zijn baan. Dat heeft ie nou toch wel bewezen? Wind, hoogte, snelheid, hitte, kou, Nadal eindigt altijd als winnaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Gilles
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...
Het is gravel, en dan is het altijd zijn baan. Dat heeft ie nou toch wel bewezen? Wind, hoogte, snelheid, hitte, kou, Nadal eindigt altijd als winnaar.

Precies!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb je Fognini ook al niet? :eeeek:
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...
Het is gravel, en dan is het altijd zijn baan. Dat heeft ie nou toch wel bewezen? Wind, hoogte, snelheid, hitte, kou, Nadal eindigt altijd als winnaar.
Dit is te snel voor hem...
Dat betekent overigens dat hij nog steeds kan winnen...Denk aan Wimbledon.
Toch gaat hij eraf deze week...Hij blijft niet winnen.
Reply
1 zo'n heerlijk steentje in zijn schoen en het gehuil over de blaartjes kan weer beginnen Icon_twisted
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...
Het is gravel, en dan is het altijd zijn baan. Dat heeft ie nou toch wel bewezen? Wind, hoogte, snelheid, hitte, kou, Nadal eindigt altijd als winnaar.
Dit is te snel voor hem...
Dat betekent overigens dat hij nog steeds kan winnen...Denk aan Wimbledon.
Toch gaat hij eraf deze week...Hij blijft niet winnen.
Het midden van je post klopt, maar het eerste en laatste gedeelte slaat natuurlijk nergens op. Hij wint ook op HC en op gras, dus te snel is niet aan de orde.
En hij blijft dus wel winnen, zeker op gravel. Kijk naar de afgelopen 3 jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op RG gaat hij er pas af, daar heeft Federer alles op gezet. :-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Kut is het wel ja, dat staat buiten kijf. Maar ik had hier eigenlijk ook niks van verwacht...

van querrey verwacht je niets en van fognini wel? :|
Is dat zo gek dan? Seppi is goed in vorm en Querrey kan niet veel op gravel.
En Simon is onwijs wisselvallig en niet in vorm, en Fognini is aardig bezig.

Het leek me duidelijk dat dit heel snel gravel was, waar Simon en Querrey dus beter uit de voeten kunnen en ook veel gevaarlijker zijn.
Querrey kon het net niet helaas. Simon gaat daarentegen wel winnen, hoe kut dat ook is.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...
Het is gravel, en dan is het altijd zijn baan. Dat heeft ie nou toch wel bewezen? Wind, hoogte, snelheid, hitte, kou, Nadal eindigt altijd als winnaar.
Dit is te snel voor hem...
Dat betekent overigens dat hij nog steeds kan winnen...Denk aan Wimbledon.
Toch gaat hij eraf deze week...Hij blijft niet winnen.
Het midden van je post klopt, maar het eerste en laatste gedeelte slaat natuurlijk nergens op. Hij wint ook op HC en op gras, dus te snel is niet aan de orde.
En hij blijft dus wel winnen, zeker op gravel. Kijk naar de afgelopen 3 jaar.

Nadal verliest deze week van Djoko. Dan is hij weer helemaal scherp voor RG.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...
Het is gravel, en dan is het altijd zijn baan. Dat heeft ie nou toch wel bewezen? Wind, hoogte, snelheid, hitte, kou, Nadal eindigt altijd als winnaar.
Dit is te snel voor hem...
Dat betekent overigens dat hij nog steeds kan winnen...Denk aan Wimbledon.
Toch gaat hij eraf deze week...Hij blijft niet winnen.
Het midden van je post klopt, maar het eerste en laatste gedeelte slaat natuurlijk nergens op. Hij wint ook op HC en op gras, dus te snel is niet aan de orde.
En hij blijft dus wel winnen, zeker op gravel. Kijk naar de afgelopen 3 jaar.
Klopt...Maar dit is toch wel een aparte gravelbaan...
Topspin ballen worden weggeveegd door iemand in vorm...
Ik denk hooguit 180 punten voor hem...Melzer wint hij nog wel overigens...daar heb ik weinig hoop op.
Reply
Mooie pot van Djoko. Hernandez was niet goed, maar Djoko speelde weer prima. Niet al te moeilijke loting ook. Hij heeft alleen de pech dat ie dit keer bij Nadal in de helft zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Djoko. Dit wordt jou toernooi!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
jouW Wink
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...
Het is gravel, en dan is het altijd zijn baan. Dat heeft ie nou toch wel bewezen? Wind, hoogte, snelheid, hitte, kou, Nadal eindigt altijd als winnaar.
Dit is te snel voor hem...
Dat betekent overigens dat hij nog steeds kan winnen...Denk aan Wimbledon.
Toch gaat hij eraf deze week...Hij blijft niet winnen.
Het midden van je post klopt, maar het eerste en laatste gedeelte slaat natuurlijk nergens op. Hij wint ook op HC en op gras, dus te snel is niet aan de orde.
En hij blijft dus wel winnen, zeker op gravel. Kijk naar de afgelopen 3 jaar.
Klopt...Maar dit is toch wel een aparte gravelbaan...
Topspin ballen worden weggeveegd door iemand in vorm...
Ik denk hooguit 180 punten voor hem...Melzer wint hij nog wel overigens...daar heb ik weinig hoop op.
Dat over die spinballen is op HC ook zo, en daarop is ook dominant het laatste jaar en verliest ie zelden. En dit is ook gewoon gravel, en daarop heeft hij het beste voetenwerk van iedereen. Kun je leuk ballen weg willen rammen, voetenwerk is essentieel, dat zag je al aan Tsonga.

Nadal verliest deze week in mijn ogen alleen van een Djokovic in absolute topvorm, maar die is niet topfit, dus het lijkt me gewoon weer 1000 punten voor Rafa. Al moet ik eerlijk zijn dat ik er dit keer minder zeker van ben dan in eerdere weken, maar nog wel zeker genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: