The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Klasse Davy! Iig de keuze Chardy of Serra geen schade opgeleverd. NU Monaco er morgen nog uit en het is een prima week.

Idd Ad, hoewel er nog veel mogelijkheden liggen die morgen verkeerd kunnen vallen. Denk aan Robredo, Ljubicic, en in mijn geval Davy en Wawrinka.

Ljubicic zal idd verkeerd vallen ja. De rest niet :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ohh jawel, die mooie punten zaten er ook zeker wel bij, maar ook een (groot) aantal echte UE, die niet met de snelheid/kwaliteit van de rally te maken hadden. Van Serra's kant is dat voor te stellen, maar Davy moet er niet zoveel maken natuurlijk.
En die ambiance was idd erg triest.
Reply
We hebben er iig weer 45 punten bij. De volgende ronde is natuurlijk ook te doen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat hoop ik maar. Ben er geruster op als Haas vanavond wint, maar die kans acht ik niet groot. Roddick zal wel big serves tevoorschijn gaan toveren.
Verder is Davy maar een pain in the ass (ondanks dat hij in mijn team staat), want wat nou als hij van Haas/Roddick wint. Dan moet hij tegen Blake of Federer, en dat zijn gasten waar hij 100 keer tegen kan spelen, maar nooit van zal winnen.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Klasse Davy! Iig de keuze Chardy of Serra geen schade opgeleverd. NU Monaco er morgen nog uit en het is een prima week.

Idd Ad, hoewel er nog veel mogelijkheden liggen die morgen verkeerd kunnen vallen. Denk aan Robredo, Ljubicic, en in mijn geval Davy en Wawrinka.
Dat is waar, maar volgens mij sta ik redelijk hoog tov de andere mensen met Nadal. Volgens mij blijft alleen Monsterachtig me sowieso voor, na een snelle blik. Robredo en Ljubicic zijn erg belangrijk, maar in principe alleen maar leuk meegenomen als Nadal het toernooi wint. Het wordt geen topweek, maar een medaille zou leuk meegenomen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Dat hoop ik maar. Ben er geruster op als Haas vanavond wint, maar die kans acht ik niet groot. Roddick zal wel big serves tevoorschijn gaan toveren.
Verder is Davy maar een pain in the ass (ondanks dat hij in mijn team staat), want wat nou als hij van Haas/Roddick wint. Dan moet hij tegen Blake of Federer, en dat zijn gasten waar hij 100 keer tegen kan spelen, maar nooit van zal winnen.
Ik acht de kans zeker wel groot dat Haas van Roddick wint. We hebben het hier over Roddick in Europa op gravel hè!
Haas is ook niet alles, maar ik zie hem zeker als de favoriet.

En Davy gaat natuurlijk echt wel van Blake winnen, maar Federer gaat ook van Blake winnen, en ik denk idd ook niet dat Davy van Federer gaat winnen. En ik vond 180 punten dus wat te weinig. Dan liever een hoop quali's, en dat is gebleken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja maar toch pak je bij winst van Ljubo en Robredo 180 punten op een aantal mensen, dat is niet verkeerd natuurlijk.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat hoop ik maar. Ben er geruster op als Haas vanavond wint, maar die kans acht ik niet groot. Roddick zal wel big serves tevoorschijn gaan toveren.
Verder is Davy maar een pain in the ass (ondanks dat hij in mijn team staat), want wat nou als hij van Haas/Roddick wint. Dan moet hij tegen Blake of Federer, en dat zijn gasten waar hij 100 keer tegen kan spelen, maar nooit van zal winnen.
Ik acht de kans zeker wel groot dat Haas van Roddick wint. We hebben het hier over Roddick in Europa op gravel hè!
Haas is ook niet alles, maar ik zie hem zeker als de favoriet.

En Davy gaat natuurlijk echt wel van Blake winnen, maar Federer gaat ook van Blake winnen, en ik denk idd ook niet dat Davy van Federer gaat winnen. En ik vond 180 punten dus wat te weinig. Dan liever een hoop quali's, en dat is gebleken.

Davy die van Blake gaat winnen? :roll: Een grotere angstgegner heeft Davy niet....
Over Haas hoop ik van harte dat je gelijk hebt.
Reply
Op Europees gravel, daar durf ik wel wat op te zetten. Helaas gaat het waarsch niet gebeuren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vorige week was het ook Europees gravel, en lukte het Davy ook niet...
Reply
Mocht die partij er toch komen, knal ik 50 euro op Blake, die odds zullen vast mooi zijn.
Reply
Ik heb 20 euro op Haas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag? :lol:
Dan ga ik kijken of ik ook nog in kan zetten, brb
Reply
Nee dus, heb nog een leuke hoeveelheid staan op unibet, maar daar is de bet al gesloten. Als Safina nou even opschiet kan ik wellicht met livewedden nog wat doen.
Reply
Mooi, die pot is klaar. Hup Tommy!

Helaas geen livewedden bij deze partij. Succes Ad, ik ga zo pitten, zie het morgenochtend wel.
Reply
mindlight Wrote:Vandaag? :lol:
Dan ga ik kijken of ik ook nog in kan zetten, brb
Waarom lag je daarom?

Ik had eerder deze week ook 20 euro op Fish tegen Tipsa voor 2.35. Nu dezelfde quote voor Haas. Ik vind Haas echt licht favoriet in die pot, dus die quote moet ik natuurlijk aannemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Vandaag? :lol:
Dan ga ik kijken of ik ook nog in kan zetten, brb
Waarom lag je daarom?

Ik had eerder deze week ook 20 euro op Fish tegen Tipsa voor 2.35. Nu dezelfde quote voor Haas. Ik vind Haas echt licht favoriet in die pot, dus die quote moet ik natuurlijk aannemen.

Lag? Heb je gedronken? :-"
En eigenlijk meer omdat we het steeds over Haas-Blake hadden, en niet over vandaag.

Ik heb er nu 14 euro op staan, tegen 2.50
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Vandaag? :lol:
Dan ga ik kijken of ik ook nog in kan zetten, brb
Waarom lag je daarom?

Ik had eerder deze week ook 20 euro op Fish tegen Tipsa voor 2.35. Nu dezelfde quote voor Haas. Ik vind Haas echt licht favoriet in die pot, dus die quote moet ik natuurlijk aannemen.

:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pff, ja, wel wat gedronken, maar ook met 3 dingen tegelijk bezig. Gelukkig is het geen dt-fout...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha ok, zeker bij jou opvallend zo'n fout (en zie dat als compliment!)
We gaan beginnen, hop Haas!
Reply
Ad Wim Wrote:Pff, ja, wel wat gedronken, maar ook met 3 dingen tegelijk bezig. Gelukkig is het geen dt-fout...

Ik zie liever iemand een dt-fout maken dan een msn/sms-fout. Dat is voor kleine kinderen. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, dank je. En het is gelukkig een begrijpelijke fout die er tussendoor slipt door woorden te verwisselen en dus geen echte stijlfout.
En maar goed dat ik hem hier maak en niet op m'n werk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Pff, ja, wel wat gedronken, maar ook met 3 dingen tegelijk bezig. Gelukkig is het geen dt-fout...

Ik zie liever iemand een dt-fout maken dan een msn/sms-fout. Dat is voor kleine kinderen. :wink:
Tja, dat was het dus al helemaal niet, want daar heb ik een hekel aan.

Ik zie hier ook zovaak 'is' langs komen ipv 'eens'. Maar goed, als spellingspolitie optreden heb ik dus al een tijdje opgegeven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies

Direct de break voor Haas, keurig!
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Pff, ja, wel wat gedronken, maar ook met 3 dingen tegelijk bezig. Gelukkig is het geen dt-fout...

Ik zie liever iemand een dt-fout maken dan een msn/sms-fout. Dat is voor kleine kinderen. :wink:
Tja, dat was het dus al helemaal niet, want daar heb ik een hekel aan.

Ik zie hier ook zovaak 'is' langs komen ipv 'eens'. Maar goed, als spellingspolitie optreden heb ik dus al een tijdje opgegeven...

Ja ik ook, hoewel ik de jouW vandaag niet kon laten, aangezien ik dat zelf vaak fout doe. En als Ad een foutje maakt ben ik natuurlijk de eerste Wink
Reply
Haas loopt lekker te kloten trouwens, net als Roddick.
Reply
Dat snap ik, en dat roep ik ook over mezelf af. Ik weet ook gewoon dat ik een taalpurist ben, en heel zelden een fout maak, zeker geen stijlfout, zelfs als ik met kwart aandacht een post schrijf.
Als je mij 'jou team' of 'het gebeurd' zie schrijven, dan ga ik me pas schamen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Persoonlijk vind ik jou team minder erg dan het gebeurd, maar dat is wellicht niet helemaal objectief. Daarbij zie ik mezelf ook als purist. Wink
Reply
ALs purist maak je natuurlijk allereerst die fouten niet, en neem je ten tweede de verbetering ter hand Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is iedereen aan het kloten daar joh...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: