The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2009
andre Wrote:Ik weet niet of het al ergens gemeld is, maar qualifiers in Queens krijgen te veel punten. Zij moeten 5 q-punten krijgen i.p.v. 12.

en spelers in queen's hebben na de 1e gewonnen partij pas 5 pnt ipv 10.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs en punten blijft toch altijd een leuke combinatie :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
andre Wrote:Ik weet niet of het al ergens gemeld is, maar qualifiers in Queens krijgen te veel punten. Zij moeten 5 q-punten krijgen i.p.v. 12.

en spelers in queen's hebben na de 1e gewonnen partij pas 5 pnt ipv 10.

Dat is volgens mij gewoon 10 hoor. zie atp sheet o.a.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
bij atp staat R32 = 5 pnt

onderaan de pagina:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/tennis/1/en/tournaments/profile/311.asp">http://www.atpworldtour.com/tennis/1/en ... le/311.asp</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lijkt me foutje, 5 punten is wel belachelijk weinig, en de draw sheet is vrijwel altijd leidend geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En toch ook wel weer erg eigenaardig dat je dit om 22:05 uur zegt. Is zeker ook weer toevallig net na de deadline?
Reply
Ad Wim Wrote:Lijkt me foutje, 5 punten is wel belachelijk weinig, en de draw sheet is vrijwel altijd leidend geweest.

Toch is het echt 5, zie ook
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/tennis/en/common/TrackIt.asp?file=/1/posting/2009/311/qs.pdf">http://www.atpworldtour.com/tennis/en/c ... 311/qs.pdf</a><!-- m -->
Reply
Dat zijn de quali-punten, ML, Buurs heeft het hier over 1e rondewinst...
Reply
Ad Wim Wrote:En toch ook wel weer erg eigenaardig dat je dit om 22:05 uur zegt. Is zeker ook weer toevallig net na de deadline?

pffff, ik was om half 10 thuis en toen team gemaakt.

ik kijk na 22 uur bij de concurrentie en zie veel 10 pnt....
ik vroeg me dat gewoon af.

die 5 pnt. zullen me een worst zijn.

ik vind het wel raar van de atp....

Reply
Ahhh mijn excuus, dan zit Buurs inderdaad verkeerd. Eerste ronde winst is per definitie hoger dan quali-punten, en er staan wel vaker fouten bij tournament profiles. ATP houdt uiteindelijk toch wel drawsheet aan, en 10 punten is in dit kader ook wel zo logisch.
Reply
O ja? Dat zullen we nog wel eens zien aan het eind van de week. Gelukkig heb ik tot nu toe op het gebied van puntentelling altijd gelijk gekregen en jij zat er altijd naast \Big Grin/
Reply
Uhhh Ad, zoals je weet ben ik gigabrak, maar tegen wie is dat "O ja" bericht?
Reply
Hahaha, verwijder je berichtje maar weer snel Undecided
Reply
mindlight Wrote:Uhhh Ad, zoals je weet ben ik gigabrak, maar tegen wie is dat "O ja" bericht?

wat denk je? :8:

Reply
Ahh vandaar dat ik er niets van begreep :lol:
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Uhhh Ad, zoals je weet ben ik gigabrak, maar tegen wie is dat "O ja" bericht?

wat denk je? :8:

Ja als jij sneaky berichten gaat verwijderen is er voor mij geen eer te behalen natuurlijk.
Reply
Tegen Buurs natuurlijk, die zei dat ik er "weer naast zat". Terwijl hij tot nu toe al zeker 3x fout heeft gezeten, en ik nog nooit. Zo moelijk is het namelijk ook niet :lol:
Reply
je kunt blijkbaar al niet meer van de atp-site uitgaan... :|

Reply
Nee precies, puntentellingen kunnen ingewikkeld zijn (zie ook de verkapte Nadal is een loser thread), maar in dit soort gevallen is het natuurlijk easy.
Reply
buurs Wrote:je kunt blijkbaar al niet meer van de atp-site uitgaan... :|

Volgens mij is het alleen maar in jouw voordeel, aangezien jij een safe team hebt.
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:je kunt blijkbaar al niet meer van de atp-site uitgaan... :|

Volgens mij is het alleen maar in jouw voordeel, aangezien jij een safe team hebt.

kun je nagaan hoe eerlijk ik ben :wink:

Reply
Jij eerlijk? Je post berichten over een blessure van Federer uit 2006 Undecided
Reply
Vreemd, de atp geeft idd verschillende punten af, maar de drawsheet kloppen over het algemeen altijd:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/tennis/en/common/TrackIt.asp?file=/1/posting/2009/311/mds.pdf">http://www.atpworldtour.com/tennis/en/c ... 11/mds.pdf</a><!-- m -->

De link die buurs post is ook atp en daar staat idd 5 :eeeek:

Steve G geeft ook 5, die zit er niet vaak naast:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://stevegtennis.com/rankpoints.txt">http://stevegtennis.com/rankpoints.txt</a><!-- m -->

Ik zou maar uitgaan van het Main Draw pdf-je. Kunnen de punten maandag nog worden gewijzigd als de ranking uitkomt?
Reply
Ja dat zat er dik in dat ik het een keer ging vergeten. Bovendien was het ook nog eens mijn beurt om de boel te organiseren. :oops: Het was de verjaardag van de koningin gisteren (de Engelse dan), dus een lang weekend. Dodelijk in combinatie met geen internet.. Sorry voor de overlast, ik hoop dat alles op tijd in de lucht was. Mss beter dat ik van de lijst van organisatoren gehaald word, want dit schiet niet op voor jullie. Het is dat Mindlight steeds zo aardig is geweest mij aan de organisatie te herinneren, anders was ik het al drie keer eerder vergeten.
Reply
Het is vast niet correct dat ik deze week maar lieft 470 euro budget heb? Smile
Reply
Spelers selecteren en het wijzigt Eli
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Thanks Boca.

Over de 2e ronde Queens nog.. ff bij Vliegen gekeken:
8-Jun-09 London - Queen's Club R32 10 14-Jun-10
Reply
Ja, dat is dus gewoon goed gegaan Smile
Laten we deze week maar niet de punten van de sheet in Eastbourne aanhouden, want dan gaan we weinig punten scoren Wink
Reply
Raemon Sluiter is nu al net zo rendabel als Rafael Nadal die 41 Grand Slam titels wint.
Reply
Het schema van FTM is aangepast na het uitvallen van Nadal, maar deze wijkt nu wel af van het schema zoals deze staat op de wimbledon-site. Bij FTM staat Acasuso op de plek van Blake, terwijl op de wimbledon-site daar Kiefer staat.
Ik mag er toch vanuit gaan dat de wimbledon-site klopt....

En Baghdatis is inmiddels vervangen door K. Beck (op de wimbledon-site).
Reply

Forum Jump: