Posts: 4.636
Threads: 103
Joined: Jun 2004
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat ik nog niet heb betaald voor CL-manager, terwijl ik dat volgens mij meteen met inschrijven heb gedaan (je moet toch ook meteen je rekeningnummer opgeven als je je inschrijft?)
Hebben meer mensen dit?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Posts: 382
Threads: 11
Joined: Aug 2004
Ja, ik kreeg gisteren precies hetzelfde mailtje... Erg vaag inderdaad.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Posts: 4.636
Threads: 103
Joined: Jun 2004
Ah, ben ik iig niet de enige.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Posts: 9.860
Threads: 312
Joined: Jun 2004
SD, 6 september Wrote:Beste *** (op veler verzoek geen namen meer hier!),
Je hebt je een onlangs ingeschreven voor Champions Manager.
Het inschrijfgeld van 5.00 EUR is inmiddels bij ons binnen.
We willen je hartelijk danken voor je deelname, en wensen je veel succes met Champions Manager
Sportieve groeten,
Het Champions Manager team.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.championsmanager.com/">http://www.championsmanager.com/</a><!-- m -->
Bij mij wel afgeschreven en bevestigd.. bij jullie wel al afgeschreven?
Posts: 382
Threads: 11
Joined: Aug 2004
Nope. Ik snap het al niet, ik heb alles goed doorgegeven volgens mij. Maar ik heb SD gemaidl hierover, dus ik ben benieuwd..
A.S.V. Apeldoornse Boys
Posts: 4.636
Threads: 103
Joined: Jun 2004
RR Wrote:Nope. Ik snap het al niet, ik heb alles goed doorgegeven volgens mij. Maar ik heb SD gemaidl hierover, dus ik ben benieuwd..
Hier precies hetzelfde, ook gemaild.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
yep het hetzelfde probleem. Snap er geen hout van.
BETAALSTATUS: Je betaling is in behandeling.
Posts: 69
Threads: 5
Joined: Nov 2004
ik heb hetzelfde probleem. van mijn rekening is nog niks afgehouden. foutje van SD...
Posts: 28
Threads: 0
Joined: Dec 2004
dit had ik vorig jaar ook met een bankrekening van de abn.. toen heb ik het van een girorekening van de postbank laten afschrijven dit ging gelijk goed... ook dit jaar weer
Posts: 1.311
Threads: 15
Joined: Jun 2004
hier hetzelfde probleem...ik heb overigens een rekening bij de Postbank...dat lijkt er dus dit keer niks mee te maken te hebben...
iemand al antwoord gehad?
Posts: 4.636
Threads: 103
Joined: Jun 2004
Nog niets gehoord zoals gewoonlijk.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Posts: 9.860
Threads: 312
Joined: Jun 2004
Ik wil mn geld terug! Of jullie moeten allemaal uit t spel zodat ik makkelijk meer dan die 5 euro kan winnen door in de top30 te eindigen!
Posts: 1.516
Threads: 27
Joined: Sep 2004
Peter Wrote:Ik wil mn geld terug! Of jullie moeten allemaal uit t spel zodat ik makkelijk meer dan die 5 euro kan winnen door in de top30 te eindigen!
Mensen die jonger dan 18 zijn (of zich zo gedragen) worden uitgesloten van prijzen, forumkleuter. :wink:
Whoopie kreeg dit vandaag binnen.
Beste ...............
Je hebt je 14 dagen geleden ingeschreven voor Champions Manager.
Het inschrijfgeld is nog niet bij ons binnen.
Als je alsnog wilt betalen, klik dan op de link die staat op jouw overzichtspagina bij de betaalstatus. Betaal je niet, dan kun je straks je team niet meer aanpassen en zal jouw team uit het spel verdwijnen.
Het kan natuurlijk zijn dat dit mailtje je betaling net heeft gekruist - beschouw dan dit mailtje als niet verstuurd.
Sportieve groeten,
Het Champions Manager team.
Lekker klikken op een link die er niet is :roll:
Posts: 1.359
Threads: 46
Joined: Jul 2005
Inderdaad...heb ik ook..
Economists do it with models...
Posts: 9.860
Threads: 312
Joined: Jun 2004
Dus ik ben echt de enige die betaalt heeft?
Posts: 692
Threads: 3
Joined: Sep 2004
nope, mijn (giro)rekening hebben ze ook gevonden
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Posts: 28
Threads: 0
Joined: Dec 2004
Quote:dit had ik vorig jaar ook met een bankrekening van de abn.. toen heb ik het van een girorekening van de postbank laten afschrijven dit ging gelijk goed... ook dit jaar weer
volgens mij betekent dat toch dat ik betaald heb..... ook andere mensen uit een subleague bij mij hebben gewoon betaald
Posts: 1.516
Threads: 27
Joined: Sep 2004
Peter Wrote:Dus ik ben echt de enige die betaalt heeft?
Ook ik heb betaald, kleuter, dus je zult niet hoger eindigen dan plaats 2... :wink:
De link is er eindelijk. Heb maar voor de zekerheid nog een keer opgedrukt , hopelijk gaat het nu wel goed.
Posts: 352
Threads: 10
Joined: Aug 2004
Hier ook al een mailtje gehad. Is inderdaad niet afgeschreven. Ik snap alleen niet hoe je nu opnieuw kunt betalen. Bij mijn overzichtspagina staat "betaling in behandeling" en verder kan ik er niks mee
wat een puinhoop weer daar bij SD.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
hmm nu staat de link er weer. Heb al eerder opgedrukt, maar er staat nog steeds Betaling in behandeling :roll:
Posts: 1.311
Threads: 15
Joined: Jun 2004
inmiddels als meerdere mailtjes gestuurd naar SD...nog geen reactie gehad...en het geld is nog steeds niet afgeschreven...
Posts: 352
Threads: 10
Joined: Aug 2004
Tja idem hiero.
En laat ik nu ook nog in de top vd ranglijst staan.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Posts: 9.860
Threads: 312
Joined: Jun 2004
Wil SD aub al deze wanbetalers uit het spel verwijderen zodat ik nog wat plekkie kan stijgen?! Nu ze hoog staan gaan ze mekkeren, als ze laag hadden gestaan hadden ze niks laten horen en gedacht oef kom ik goed weg. :razz: :wink:
Posts: 1.311
Threads: 15
Joined: Jun 2004
kuiperinho Wrote:it's me, maar aangezien de link voor betalen niet werkt ben ik bang dat ik eruit geknikkerd ga worden. Maar toch nog even de hoogste weekscore meegepikt dankzij Eto'o.
Ik heb nog maar weer eens contact gezocht, ditmaal een direct mailtje naar de grote baas van Sportdreams
Quote:Hallo Gerald,
Ik stuur dit mailtje direct naar jou omdat ik op de andere adressen (info, payment, champions) geen antwoord heb gekregen op de vorige 3 mailtjes die ik de afgelopen weken heb gestuurd.
Het gaat om problemen omtrent de betaling van Championsmanager. Ik heb bij inschrijving aangegeven dat de ââ¬5,- door middel van automatische incasso mag worden afgeschreven. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. De betaalstatus is op dit moment: Er is iets misgegaan met je betaling, klik op de link hieronder om het nog eens te proberen. Als ik de link volg krijg ik echter de melding: (key=Uw betaling wordt reeds behandeld, u hoeft zelf geen actie te ondernemen.)
Wat moet ik nu doen om alsnog te betalen? Laten jullie de automatische incasso alsnog uitvoeren? Ik weet dat er meerdere deelnemers zijn met ditzelfde probleem. Jullie lopen dus een hoop inschrijfkosten mis als dit niet wordt opgelost. Daarom informeer ik je even over dit probleem.
Succes ermee en ik hoor wel wat er gaat gebeuren.
Greetz,
Jorn Zijlmans (Devlin)
Zijn reactie:
Quote:hoi Jorn - goed weer eens van je te horen. alleen jammer dat de aanleiding een vervelende is...
ik heb gevraagd aan Gudron Kristens om het voor je op te lossen. zie CC.
cheers,
Gerald
en vervolgens de reactie van Gundron, het wordt dus opgelost
Quote:Jorn,
Bedankt voor je mailtje. Ik heb het nagevraagd bij de technische dienst en zij kwamen met het volgende: er zijn bij onze betaalpartner enkele betalingen geweigerd omdat ze dubbel vanuit ons betaalsysteem zijn aangeboden. De betalingen worden nu opnieuw verwerkt en je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Gudron Kristens
Marketing
Posts: 9.217
Threads: 35
Joined: Jun 2004
=D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Posts: 1.516
Threads: 27
Joined: Sep 2004
Eindelijk iemand die zelf actie onderneemt ipv te mekkeren op dit forum.
Posts: 352
Threads: 10
Joined: Aug 2004
Devlin Wrote:kuiperinho Wrote:it's me, maar aangezien de link voor betalen niet werkt ben ik bang dat ik eruit geknikkerd ga worden. Maar toch nog even de hoogste weekscore meegepikt dankzij Eto'o.
Ik heb nog maar weer eens contact gezocht, ditmaal een direct mailtje naar de grote baas van Sportdreams
Quote:Hallo Gerald,
Ik stuur dit mailtje direct naar jou omdat ik op de andere adressen (info, payment, champions) geen antwoord heb gekregen op de vorige 3 mailtjes die ik de afgelopen weken heb gestuurd.
Het gaat om problemen omtrent de betaling van Championsmanager. Ik heb bij inschrijving aangegeven dat de ââ¬5,- door middel van automatische incasso mag worden afgeschreven. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. De betaalstatus is op dit moment: Er is iets misgegaan met je betaling, klik op de link hieronder om het nog eens te proberen. Als ik de link volg krijg ik echter de melding: (key=Uw betaling wordt reeds behandeld, u hoeft zelf geen actie te ondernemen.)
Wat moet ik nu doen om alsnog te betalen? Laten jullie de automatische incasso alsnog uitvoeren? Ik weet dat er meerdere deelnemers zijn met ditzelfde probleem. Jullie lopen dus een hoop inschrijfkosten mis als dit niet wordt opgelost. Daarom informeer ik je even over dit probleem.
Succes ermee en ik hoor wel wat er gaat gebeuren.
Greetz,
Jorn Zijlmans (Devlin)
Zijn reactie:
Quote:hoi Jorn - goed weer eens van je te horen. alleen jammer dat de aanleiding een vervelende is...
ik heb gevraagd aan Gudron Kristens om het voor je op te lossen. zie CC.
cheers,
Gerald
en vervolgens de reactie van Gundron, het wordt dus opgelost
Quote:Jorn,
Bedankt voor je mailtje. Ik heb het nagevraagd bij de technische dienst en zij kwamen met het volgende: er zijn bij onze betaalpartner enkele betalingen geweigerd omdat ze dubbel vanuit ons betaalsysteem zijn aangeboden. De betalingen worden nu opnieuw verwerkt en je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Gudron Kristens
Marketing
Klasse Devlin, had zelf ook al gemaild. Maar had inderdaad weinig hoop op een reactie. Laten we hopen dat dit helpt, want tis toch zuur als je voor de prijzen speelt :wink:
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
|