The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dutch Pride oftewel double penetration
er zijn er in ieder geval weer 2 bij Smile een pool en een portugees
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:
sphera Wrote:Is het een Nederlander? Smile

Wat denk je zelf? :wink:

Ik wilde even checken of je niet bij mij in m'n vaarwater zat Tongue
Reply
sphera Wrote:
Mukkus Wrote:
sphera Wrote:Is het een Nederlander? Smile

Wat denk je zelf? :wink:

Ik wilde even checken of je niet bij mij in m'n vaarwater zat Tongue

Nee, wij hebben al een keeper! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Leuk he mannen dat nieuwe bloed! ;-)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mukkus Wrote:
sphera Wrote:
Mukkus Wrote:
sphera Wrote:Is het een Nederlander? Smile

Wat denk je zelf? :wink:

Ik wilde even checken of je niet bij mij in m'n vaarwater zat Tongue

Nee, wij hebben al een keeper! :wink:

Hahaha Tongue
Reply
Uh Randal, wij hebben er 3 Undecided
Reply
Texie Wrote:Uh Randal, wij hebben er 3 Undecided

Ja maar dat zijn prutsers Tongue
Reply
Leuk om alle berichten te lezen. De frustratie van vroeger zit nog wel diep he Muk? Wink. Ik denk er expres niet meer aan terug.
We hebben trouwens wel een geweldige stadionnaam eraan overgehouden.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:De frustratie van vroeger zit nog wel diep he Muk? Wink.

Hardstikkene diep. Als ik er tot aan mijn oksel inga, kan ik er nog niet bij.....
De goede ouwe tijd, met 'de Klop'. Heb Vietjes nog een bericht gestuurd via Hattrick, die zat met tranen in zijn ogen.....vanwege het eerbetoon aan Eddy Kloppenberg. Hierbij bedankt hij iedereen binnen het team van Lips en wenst ons veel succes. De legendarische, enigszins koppige, maar geniale middenvelder van FC CT moet in onze harten blijven voortleven....met af en toe een paardelul in zijn mond. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De naam Eddy Kloppenberg ken ik wel, maar wat was er aan de hand met hem? Ik had in die periode wsl een forumban ofzo Tongue
Reply
Dat speelde zich vooral hier op dit forum af. Acda en Kloppenburg stonden nogal recht tegenover elkaar m.b.t. Footstar en dat liep nogal hoog op. Achteraf gewoon gelul om niks....weet niet eens meer de aanleiding.

Eddy is helaas een te vroege Footstar-dood gestorven en als eerbetoon aan hem is het stadion vernoemd naar 'De Klop', zoals zijn bijnaam luidde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Eddy is natuurlijk een held !
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
sphera Wrote:De naam Eddy Kloppenberg ken ik wel, maar wat was er aan de hand met hem? Ik had in die periode wsl een forumban ofzo Tongue

Als je nu echt niets te doen hebt een dagje, moet je maar eens alles gaan lezen in het Footstar topic.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Hehehe......Net even snel wat pagina's doorlopen uit dat topic, maar het gaat pas echt mis op het moment dat min of meer uit verveling (denk ik) iedereen zijn eigen FS-speler een karakter begon te geven en op elkaar begon af te geven. Dat ging van kwaad tot erger. Helaas, zie ik nu. Zoals altijd begint het met een geintje, dat loopt uit de hand, het wordt serieuzer en ontaardt in een ordinaire digitale scheldpartij.....wel jammer. We hadden nu een leuk team bij elkaar kunnen hebben, eigenlijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Hehehe......Net even snel wat pagina's doorlopen uit dat topic, maar het gaat pas echt mis op het moment dat min of meer uit verveling (denk ik) iedereen zijn eigen FS-speler een karakter begon te geven en op elkaar begon af te geven. Dat ging van kwaad tot erger. Helaas, zie ik nu. Zoals altijd begint het met een geintje, dat loopt uit de hand, het wordt serieuzer en ontaardt in een ordinaire digitale scheldpartij.....wel jammer. We hadden nu een leuk team bij elkaar kunnen hebben, eigenlijk.

Sommige spelers vinden elkaar weer. Mooi om te zien dat de 2 keepers van FC CT beide in de top 10 van nederlandse keepers staan (en Levi zelfs 3e).
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ah oke! Tongue Ik zal na mn tentamenperiode mss eens kijken, al is het zonnetje buiten ook wel aantrekkelijk Tongue
Reply
Vanavond 3 nieuwe aankopen. D C, M C en een M R.
We kunnen foeballe, hebben 11 man op papier! Maar we blijven op zoek...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
MC = FC, maar kan ook als AMC Wink
The great old Ludwig von...
Reply
sphera Wrote:
Texie Wrote:Uh Randal, wij hebben er 3 Undecided

Ja maar dat zijn prutsers Tongue

Het is dat jij het zegt ](*,)
Reply
Gitter, pas de topictitel effe aan naar 'DP' ofzo.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Er zijn nu prachtige roze schoentjes te koop in mijn shop. Als iemand een bepaald soort schoen wil laat het dan even weten. Dan zet ik Srinivas even aan het werk Smile
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Vlakbij Emile Bundy's Shoestore, de DP Fanstore van Milad Acda voor shirtjes......ook keepersshirtjes.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
valse start?
Wij hebben net aan van een bot met 2-1 gewonnen......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Qua resultaat lijkt het wel een valse start, maar onze verdediging hield open huis. Gegokt dat het wel zou meevallen, maar het aantal tegengoals viel toch erg hoog uit. We moesten gokken omdat we nog maar 3 verdedigers hebben. Daarnaast is het moraal dramatisch en de adaptability van de buitenlanders nog niet echt hoog. Gelukkig spelen we eerst tegen de titelkandidaten en zodra alles een beetje op niveau is tegen de ploegen waartegen we ook echt de punten moeten pakken. Daarnaast 2 goals en veel kansen aan onze kant, wat er hoopvol uitziet.

2-1 tegen een bot? Wat was daar de reden van?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Qua resultaat lijkt het wel een valse start, maar onze verdediging hield open huis. Gegokt dat het wel zou meevallen, maar het aantal tegengoals viel toch erg hoog uit. We moesten gokken omdat we nog maar 3 verdedigers hebben. Daarnaast is het moraal dramatisch en de adaptability van de buitenlanders nog niet echt hoog. Gelukkig spelen we eerst tegen de titelkandidaten en zodra alles een beetje op niveau is tegen de ploegen waartegen we ook echt de punten moeten pakken. Daarnaast 2 goals en veel kansen aan onze kant, wat er hoopvol uitziet.

2-1 tegen een bot? Wat was daar de reden van?

Geen idee, moet nog kijken.
Wel ga ik een paar spelers omtoveren tot DML, DMC en DMR. 2 van die 3 speelden dus misschien dat dat er mee te maken heeft.....
Kwamen zelfs 1-0 achter.....
Als het goed is, heeft iedereen vermijd vermoeidheid uit staan, omdat we nu ook maar eens wat aan ervaring gaan doen.
Vanmiddag maar ff op mijn gemak kijken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Mukkus Wrote:Qua resultaat lijkt het wel een valse start, maar onze verdediging hield open huis. Gegokt dat het wel zou meevallen, maar het aantal tegengoals viel toch erg hoog uit. We moesten gokken omdat we nog maar 3 verdedigers hebben. Daarnaast is het moraal dramatisch en de adaptability van de buitenlanders nog niet echt hoog. Gelukkig spelen we eerst tegen de titelkandidaten en zodra alles een beetje op niveau is tegen de ploegen waartegen we ook echt de punten moeten pakken. Daarnaast 2 goals en veel kansen aan onze kant, wat er hoopvol uitziet.

2-1 tegen een bot? Wat was daar de reden van?

Geen idee, moet nog kijken.
Wel ga ik een paar spelers omtoveren tot DML, DMC en DMR. 2 van die 3 speelden dus misschien dat dat er mee te maken heeft.....
Kwamen zelfs 1-0 achter.....
Als het goed is, heeft iedereen vermijd vermoeidheid uit staan, omdat we nu ook maar eens wat aan ervaring gaan doen.
Vanmiddag maar ff op mijn gemak kijken.

Als je iets aan de ervaring wil gaan doen, dan is het misschien ook een goed idee om weer met wissels te gaan werken. Ik snap dat het dan wat lastiger is om bij te houden of iedereen ongeveer even veel speelt. Dan kan je die Ruardi ook wat meer op de bank gaan zetten.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Is er interesse in de huur van Jonas Boer? Als er straks kaarten en blessures komen is het misschien handig om een redelijke invaller te hebben. Ik weet dat ik tekort kom voor een basisplek maar als ik jullie tijdelijk uit de brand kan helpen sta ik daar zeker voor open.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
die interesse is er zeker Bumme uuu Jonas.
Sowieso leuk om je erbij te hebben, al had je 1 skillpoint...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:die interesse is er zeker Bumme uuu Jonas.
Sowieso leuk om je erbij te hebben, al had je 1 skillpoint...

Heb aan Mario aangegeven dat ik opensta voor verhuur aan jullie . Zou op de korte termijn jullie goed kunnen uitkomen en volgens mij zitten wij wel goed in de spelers. Als ook jullie vervolgens voldoende spelers hebben kan ik weer terugkeren.
Dat jij mij, net als Mario, voor de breedte zal gebruiken vind ik geen probleem.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Volgens mij heeft Mukkus er al eerder contact over gehad, dit gedeelte ligt bij hem, maar hij heeft t nu erg druk. Volgens mij was het "graag, zsm" Smile
Maar wacht even op reactie van Mukkie
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: