The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
Mist-Musse-Haggie-Juan Zueco 7-6-5-5

2-2-1-1 Zverev-Mayer
1-1-1-2 Greul-Rochus



BV: 0-34-33-31 (ondertussen op 34)

Einde verhaal voor mij!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Centre Court (4) - Andre (7) - Kooltje - Elikian : 0-4-5-5
2-1-2-2 Safin - Petzschner
2-2-1-1 Zverev - Mayer
1-2-2-2 Kim - Schuettler
1-2-2-2 Istomin - Monfils
2-1-1-1 Greul - Rochus
1-2-2-2 Kukushkin - Karol Beck
BV: X-32-33-36

Centre Court kan nog gelijk komen met Kooltje en mij, maar verliest dan op de BV, en is dus uitgeschakeld. Kooltje en ik blijven hem sowieso voor.

Kooltje en ik hebben dezelfe scores, en blijven dus gelijk. BV zal de beslissing brengen en staat op 34 na Dent en Baghdatis. Johanssson moet dus 1 game halen en dan blijf ik Kooltje iig voor.

Andre passeert of mij of Kooltje als zowel Safin als Mayer winnen. Anders zijn Kooltje en ik door.
Reply
L. Hewitt 3
J. Johansson 2
Daarmee blijf ik Kooltje voor.

Als Safin en Mayer winnen is het: (1) Andre en (2) Elikian.
Anders (1) Elikian en (2) Kooltje
Reply
Ad Wim (3) - Raging Bull (5) - Kuiper - Kraai: 9 - 10 - 10 - 7
2-2-1-1 Zverev - Mayer
2-1-1-2 Safin - Petzschner
BV: 30 - 34 - 35 - 36

Ik lig er zo goed als uit door al die lange driesetters in de BV. RB is sowieso door en Kuiper ook, tenzij Petzschner en Mayer beiden winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ik het goed bekijk staat nog geen KF-spot vast.
Wel zijn Cruijff, Kuiper, Raging Bull, Elikian en Mist zeker van de KF.
De overige plaatsen gaan tussen Buurs/Scholten, Kooltje/André en Musse/Juan Zueco.

Bekijk even je eigen poule om te voorkomen dat ik iemand onterecht naar huis stuur.
Reply
hup zverev!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De kwartfinales worden:
Cruijff-Kooltje
Kuiper-Musse
Elikian-Raging Bull
Mist-Buurs
Reply
De verschillen:

Cruijff-Kooltje
1-2 Johansson-Gasquet
BV1: 10-7

Kuiper-Musse
1-2 Korolev-Ginepri
BV1: 7-6

Elikian-Raging Bull
1-2 Chiudinelli-Safin
2-1 Troicki-Belucci
1-2 Korolev-Ginepri
1-2 Johansson-Gasquet
BV1: 7-8

Mist-Buurs
1-2 Chiudinelli-Safin
1-2 Troicki-Belucci
1-2 Zverev-Isner
1-2 Korolev-Ginepri
2-1 Johansson-Gasquet
BV1: 11-7
BV2: 11-8
Reply
Buurs kiest voor Belucci! :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Goed bezig, Andre =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Buurs kiest voor Belucci! :roll:

Wat denk jij :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Buurs kiest voor Belucci! :roll:

Wat denk jij :wink:

?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup, en nu Taylor stunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Buurs kiest voor Belucci! :roll:

Wat denk jij :wink:

?

ik zie die pot als 50-50.

dan ga ik natuurlijk voor de speler die jij hebt.

win/verlies situatie :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
jammer, dat ik vanaf 16 uur cursus heb.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Cruijff-Kooltje
1-2 Johansson-Gasquet
BV1: 10-7

Kuiper-Musse
1-2 Korolev-Ginepri
BV1: 7-6

Elikian-Raging Bull
1-2 Chiudinelli-Safin
1-2 Belucci-Troicki
1-2 Korolev-Ginepri
1-2 Johansson-Gasquet
BV1: 7-8

Mist-Buurs
1-2 Chiudinelli-Safin
1-2 Troicki-Belucci
1-2 Zverev-Isner
1-2 Korolev-Ginepri
1-2 Gasquet-Johansson
BV1: 11-7
BV2: 11-8
Reply
Nu je er toch bent, Eli, vind je dat we iets moeten doen aan de puntentelling van de poll? Als je bijvoorbeeld kijkt naar Buurs' ranking, heeft ie die vrijwel alleen maar te danken aan de grote toernooien. Als je dan bijvoorbeeld kijkt naar CC, Musse of mijzelf, dan winnen wij vrijwel evenveel toernooien, maar staan toch niet in de buurt van Buurs omdat de puntentelling zo scheef is.

Dat GSs meer waar zijn, kan ik nog wel inkomen, dat zijn ook gewoon echt veel partijen, maar dat een TMS 2x zoveel waard is als bijvoorbeeld de huidige week, dat vind ik wel krom, zeker omdat het grofweg om het zelfde aantal partijen gaat. Voor sommigen telt een halve finaleplaats in de huidige week niet eens meer mee omdat het niet meer binnen de best 18 valt, dat is wel een beetje gek toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Johansson geeft de wedstrijd alsnog uit handen Sad Zonde..
Reply
Ik ben dat niet met je eens Ad. Dit is gewoon een totale flutweek, waarin echt niemand is geinteresseerd. Weken als Rotterdam bv zijn in het huidige systeem al meer punten waard dan een Masters toernooi. Maar dat is dan ook wel een goeie week. Deze klote week is gewoon de helft van de punten van een Masters. Ik vind dat gewoon nog veel zelfs als ik eerlijk ben.
Reply
TJa, dat is maar hoe je het bekijkt en dat is natuurlijk ook persoonlijk. Ik vind die hele Asian Swing maar weinig aan, omdat het daar nauwelijks leeft. Shanghai kijk ik ook totaal niet naar uit.

Mijns inziens gaat het om het aantal te voorspellen wedstrijden, dat heb ik al eerder aangegeven. En daarin staat deze week wel vrijwel gelijk aan een TMS. En ik vind het, in lijn hiervan, ook nog steeds heel krom dat een GS-finale, over slechts 7 partijen, een verschil kan maken van 800 punten. Zelfde geldt voor een TMS-finale, daar zijn het zelfs maar 3 partijen die een flink verschil kunnen maken, dat lijkt me niet preferabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja, dan is het hier nog redelijk opgelost door de QF erbij te nemen bij de GS. Voor tennissers is het zelfs 1 pot die over 800 punten gaat...
Ik heb niets tegen de huidige puntentelling eigenlijk, en het is inderdaad wel zaak bij de grote toernooien te presteren (wat ik dus systematisch niet doe).
Reply
We zijn het er toch ongeveer allemaal over eens dat het nieuwe puntensysteem bij de ATP ook niet al te eerlijk is? Komt nog bij dat de tennissers zelf de tegenstand ook groter is op de GSs, dus dat ik het in die zin niet heel gek vind dat daar de punten hoger zijn. Voor ons maakt het niks uit of een eerste ronde in Bangkok voorspellen of een eerste ronde op Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee dat is waar. Ik zie wel in dat jij ergens een punt hebt hoor Ad. Tis een beetje wat je belangrijker vind: zoals ATP met belangrijke en niet-belangrijke toernooien voor je ranking. Of het tellen van "aantal te voorspellen partijen." (en tussenvormen daarvan ja). Ik neig heel sterk naar het eerste, jij veel meer naar het tweede.
Reply
Om eerlijk te zijn vind ik de puntentelling prima zo.
De belangrijkheid van een toernooi vind ik (veel) meer doorslaggevend dan het aantal partijen.
Reply
Oke, dan ben ik dus de enige en hou ik erover op. Wellicht is de huidige afspiegeling in de stand ook wel toeval en trekt het zich volgend jaar recht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap ook ergens wel je bezorgdheid Ad, dus ik heb ff gekeken, los van de inhoud van toernooien:
Buurs: 7 titels, en nog 2 finales
Mist, 3 titels, en nog 7 finales
Ad W: 6 titels, en nog 1 finale
Centre: 4 titels, en nog 3 finale
Mitch: 3 titels, en nog 1 finale
Raging: 3 titels, en nog 2 finales (maar speelde vorig jaar einde nog niet, dus heeft nog wat masters toernooien die er nog bij komen)
Musse: zie Raging, ook 3 titels en 2 finales. (maar net als RB, nog veel toernooien die komen)
Andre: 1 titel, nog 3 finales

Dus imho, los van hoe zwaar toernooien zijn. Al zouden ze allemaal even zwaar tellen, dan klopt de ranglijst nog steeds denk ik.
Reply
Ik had ook al een beetje gekeken en de volgorde klopt op zich ook wel, maar ik heb dus maar 1 titel en 1 finale minder dan Buurs, maar wel meer dan 3000 punten minder. En hetzelfde geldt voor anderen. En dat ligt dus compleet aan de puntentoekenning van de grote toernooien. Maar goed, als men liever dit onderscheid behoudt, dan vind ik dat op zich prima hoor. Wel erg belangrijk om op tijd te pieken dan, daar moet ik wat meer op gaan letten :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Cruijff-Kooltje
1-2 Johansson-Gasquet
BV1: 10-7

Kuiper-Musse
1-2 Korolev-Ginepri
BV1: 7-6

Elikian-Raging Bull
1-2 Chiudinelli-Safin
1-2 Belucci-Troicki
1-2 Korolev-Ginepri
1-2 Johansson-Gasquet
BV1: 7-8

Mist-Buurs
1-2 Chiudinelli-Safin
1-2 Troicki-Belucci
1-2 Zverev-Isner
1-2 Korolev-Ginepri
1-2 Gasquet-Johansson
BV1: 11-7
BV2: 11-8
BV1 = Games Bopanna tegen Gonzalez, dat waren er 14. Feli Raging!

Dus de SF:
Kooltje - Kuiper
Raging Bull (5) - Mist (2)
Reply
Nog gefeliciteerd, Mist =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
OMG, wat weer een gezeik van Ad zeg #-o

Als ik niet op 1 had gestaan, was er niks aan de hand geweest....

Bij FTM wordt toch op precies dezelfde manier gewerkt.
Je kan beter in een GS-week of TMS-week een goed team hebben staan, dan in zo'n week als deze....

En dat jij altijd alleen in die kleine poepweken een redelijk team hebt staan of goed pollt, dat ligt toch echt aan jezelf....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: