The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2009
Ok...Dus derde of vierde is wel degelijk van belang :Big Grin
Reply
Je moet mij idd in de gaten houden ja Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
OSmile
Reply
Haggie Wrote:er zit 29 x 10euro in de pot, dus 290euro:

Ik dacht dat het was ofzoiets...

nummer 1: 130euro
nummer 2: 80euro
nummer 3: 40euro
medaille winnaar: 40euro

Ik dacht het was:

nr 1: 250 euro
nr 2: 20 euro

medaille winnaar: 20 euro

Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Xtragaap4de
Reply
Dit is de laatst overeengekomen Prijzenpot op 12 januari 2009:

Nummer 1 algemeen klassement: €130,-
Nummer 2 algemeen klassement: €80,-
Nummer 3 algemeen klassement: €35,-

Nummer 1 medailleklassement (ongeacht positie in algemeen klassement): €35,-
Reply
Precies, en die 35 werd 40 door het geld van Tampie als ik het goed heb.
Reply
Hetgeen ik er had staan dus :razz:
Reply
cruijff Wrote:Dit is de laatst overeengekomen Prijzenpot op 12 januari 2009:

Nummer 1 algemeen klassement: €130,-
Nummer 2 algemeen klassement: €80,-
Nummer 3 algemeen klassement: €35,-

Nummer 1 medailleklassement (ongeacht positie in algemeen klassement): €35,-
Klopt inderdaad. De €10,- van Tampie ging in zijn geheel naar het medailleklassement, dus dat wordt €45,-.
Ik meld mij in ieder geval eind november weer om de prijzen uit te keren.
Reply
Juist Omyaca, helemaal vergeten, maar dat was inderdaad de afspraak. Volgend jaar verwacht ik jou wel weer in de top-5 trouwens Smile
Reply
Hij maakt de verwachtingen niet waar idd :wink:
Reply
Hoezo de strijd voor plaats 3 is spannend!! :o :eeeek: Notworthy

3. Mindlight .....39033
4. Arco ...........39032
5. Haggie..........39031
Reply
ik haak af...excuus
Reply
Als Djoko morgen wint komt Stille op 1200 punten van Buurs. Alles of niets volgende week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vermoed dat Stille zich meer zorgen zal maken om het vasthouden van plek 2, dan het pakken van de eerste plaats.
Reply
:roll:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hehe niet rot bedoeld hoor, maar ik schatte dat zomaar in. Ik kan me anders gezegd niet voorstellen dat jij volgende week met een giga-gok team gaat spelen.
Reply
Tuurlijk moet Stille volg week alles of niets spelen !!!
Reply
De winnaar van de Masters wordt Djokovic of Murray. Dan is het natuurlijk heel simpel voor Buurs. Die gaat de boel dichtspijkeren, 1200 punten is dan een mega gat. Ik zal eens kijken wat er uit de hoge hoed wordt getoverd. Ik heb helaas vanaf vrijdagavond geen mogelijkheid om op internet dingen uit te zoeken over blessures, Ik ben maar weer eens naar Wenen
Reply
Valt op zich mee, Buurs heeft wel vaker bewezen bizarre keuzes te kunnen maken bij die TMC, ik zou die alles-of-niets poging wel aandurven.
Reply
Stille Wrote:De winnaar van de Masters wordt Djokovic of Murray. Dan is het natuurlijk heel simpel voor Buurs. Die gaat de boel dichtspijkeren, 1200 punten is dan een mega gat. Ik zal eens kijken wat er uit de hoge hoed wordt getoverd. Ik heb helaas vanaf vrijdagavond geen mogelijkheid om op internet dingen uit te zoeken over blessures, Ik ben maar weer eens naar Wenen
Dan neem jij Fedex die ongeslagen wint en de andere halve finalist. Fedex die ongeslagen wint verdient extra punten en we hebben een nieuwe leider
Reply
waarschijnlijk kun je 2 dure spelers kiezen + verdasco oid. Als jij denkt dat Buurs voor Murray en Djoko gaat neem jij toch Fedex, Davy en Potro ofzo?
Reply
Ja precies, je moet zo'n gok wagen, bij Haggie pakte het goed uit vorig jaar.
Reply
En zo zeker zijn die toppers niet. Djoko nu al 2 volledige weken achter elkaar bezig, Murray vrij easy eraf tegen Step, Potro blessee, Federer geen topvorm. Een Davy of Nadal(waar je niet direct aan denkt) kan zomaar alles winnen hier. Ik vind dat Stille moet gokken. Of je nou 2e of 3e wordt maakt ook geen moer uit. Het moet Buurs sowieso een paar dagen warm onder de voeten worden.
Reply
Ik ga natuurlijk voor federer en murray

djoko laat mij altijd in de steek.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:En zo zeker zijn die toppers niet. Djoko nu al 2 volledige weken achter elkaar bezig, Murray vrij easy eraf tegen Step, Potro blessee, Federer geen topvorm. Een Davy of Nadal(waar je niet direct aan denkt) kan zomaar alles winnen hier. Ik vind dat Stille moet gokken. Of je nou 2e of 3e wordt maakt ook geen moer uit. Het moet Buurs sowieso een paar dagen warm onder de voeten worden.

scheelt wel weer een paar tientjes :wink:

Reply
Haggie Wrote:
Stille Wrote:De winnaar van de Masters wordt Djokovic of Murray. Dan is het natuurlijk heel simpel voor Buurs. Die gaat de boel dichtspijkeren, 1200 punten is dan een mega gat. Ik zal eens kijken wat er uit de hoge hoed wordt getoverd. Ik heb helaas vanaf vrijdagavond geen mogelijkheid om op internet dingen uit te zoeken over blessures, Ik ben maar weer eens naar Wenen
Dan neem jij Fedex die ongeslagen wint en de andere halve finalist. Fedex die ongeslagen wint verdient extra punten en we hebben een nieuwe leider

extra punten voor de ongeslagen winnaar? :lol:

vertel!

Reply
En dan gasten nemen als Potro, Verdasco. nee dat niet het moet anders want die gasten pakken geen punten vrees ik. Ik zie het allemaal wel, ik hoop wel dat vrijdag de pouleindeling er is. Daarna dus geen internet meer, maar ik verklap wel dat ik niet mega risico's ga nemen om vervolgns geen punten te halen en 5e te worden. Dan kan ik me welvoor mijn kop slaan. Sorry boys
Reply
In dat geval, feli Buurs.
Reply
Ik denk dat je jezelf veel harder voor de kop gaat slaan als Potro en/of Verdasco de poule doorkomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply

Forum Jump: