The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Barclays ATP World Tour Finals 2009
buurs Wrote:Ik vind wel dat aan het begin van het jaar dit had moeten vaststaan.

En nu wordt er wellicht beslist, hoe ik nog kan worden ingehaald...

Ik denk dat we daarom het budget van een TMS/GS moeten aanhouden, dus 22000.

Dat is natuurlijk onzin, zoals de ' :wink: ' ook aangeeft.
Je begint nu toch niet bang te worden he!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:6 kan niet. 5 is max, maar dan mis je top-3 spelers, zo gaat het toch elk jaar bij de masters?
WEl met afzeggingen...
Die er nogmaals zeker komen...
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Ik vind wel dat aan het begin van het jaar dit had moeten vaststaan.

En nu wordt er wellicht beslist, hoe ik nog kan worden ingehaald...

Ik denk dat we daarom het budget van een TMS/GS moeten aanhouden, dus 22000.

Dat is natuurlijk onzin, zoals de ' :wink: ' ook aangeeft.
Je begint nu toch niet bang te worden he!

Gezien mijn ervaringen van de afgelopen jaren, ben ik idd bang voor de afloop... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jezus, wat een discussie op de vroege ochtend zeg. Ik ga even terugzoeken hoe we het vorig jaar gedaan hebben, en het dan in lijn daarvan doen. 10K is zeker te weinig, en 25K lijkt mij te veel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vorig jaar deden we 8.000 tegenover een normaal TMS budget van 12.500

Als we die lijn aanhouden zou het (8.000/12.500)*22.000= 14.080, ofwel 14.000 worden Smile
Reply
Lijkt me een mooi bedrag.
14:00 deadline (graag nog even iemand controleren of deadline van mij klopt)
Reply
Nja, ik zou zelf toch voor 15.000 gaan (we hebben gedurende het jaar de vaste verhoging eraf gehaald).
Reply
Volgens mij was het TMS-budget vorig jaar 11.000. En we hebben alles verdubbeld mbt vorig jaar, dus ik ga dan voor 16K voor de TMC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar haal je die 11.000 vandaan dan? (het komt mij wel logischer voor), maar in het bestand wat Omyaca destijds gemaakt had staat 8.000
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij was het TMS-budget vorig jaar 11.000. En we hebben alles verdubbeld mbt vorig jaar, dus ik ga dan voor 16K voor de TMC.

dan wordt het budget toch 19K?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We doen toch de laatste TMSs ook constant 22K budget? Dat is 11x2 en zonder de vaste ophoging die we eerder deden.

Ik hou altijd dit schema aan:
[Image: f_naamloosm_3fdd118.png]
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Volgens mij was het TMS-budget vorig jaar 11.000. En we hebben alles verdubbeld mbt vorig jaar, dus ik ga dan voor 16K voor de TMC.

Nee.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:

Nee.

11 x 2 - 3

Reply
Hoe kom je nu weer aan die -3? Het is gewoon 8 x 2.
Reply
Ad Wim Wrote:We doen toch de laatste TMSs ook constant 22K budget? Dat is 11x2 en zonder de vaste ophoging die we eerder deden.

Maar jij wilde vergelijken met vorig jaar, en daar staat 8.000 in het excel bestand. En nu verdubbelen lijkt mij wat teveel van het goede, 22.000 is wel wat veel.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:

Nee.

11 x 2 - 3

of 14 x 2 - 9
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:We doen toch de laatste TMSs ook constant 22K budget? Dat is 11x2 en zonder de vaste ophoging die we eerder deden.

Maar jij wilde vergelijken met vorig jaar, en daar staat 8.000 in het excel bestand. En nu verdubbelen lijkt mij wat teveel van het goede, 22.000 is wel wat veel.
Ik snap je niet. Welk excel-bestand ten eerste?

En ik wil idd verdubbelen met vorig jaar, en dan kom je toch op 16K wat ik voorste?
Reply
Zoals eerder genoemd, het Excel bestand van Omyaca. En 16.000 lijkt mij prima.
Reply
Ad Wim Wrote:Hoe kom je nu weer aan die -3? Het is gewoon 8 x 2.

Quote:

ik dacht dat het budget vorig jaar 11K was...

Ik ben niet scherp vandaag.

Reply
Ik heb last van dezelfde kwaal Buurs, snap nu pas wat Ad bedoelt. 11.000 van Ad was normale TMS en niet de eind-masters Smile
Reply
mindlight Wrote:Zoals eerder genoemd, het Excel bestand van Omyaca. En 16.000 lijkt mij prima.
Dat is dus een toepassing van dat tabelletje dat ik hierboven plaatste. Maar wel goed om te zien dat er 8,000 toernooispecifiek budget was toen, wat dat heb ik nergens anders kunnen vinden. Dat keer twee, zoals we doen sinds de nieuwe puntentelling maakt dus 16,000 en dat lijkt me dus een goed budget.
Reply
16K lijkt me gezien de omstandigheden die hier geschetst worden inderdaad de juiste keuze, 14:00 ook uitstekend.

Andere vraag; medailles bij de World Tour Finals; hier is de kans vrij groot dat mensen gelijk eindigen, bij bijvoorbeeld 6 mensen met een 1e plek wordt gewoon 6x goud uitgedeeld, en geen zilver en brons?
Reply
Exact Smile
Reply
Precies. Speaking of which (en alvast sorry dat ik dat niet zelf uitzoek, maar heb dat destijds niet meer goed gevolgd en er is vast wel iemand die dat uit zn hoofd weet), heeft iedereen ooit die bronzen medaille gekregen toen er een stuk of 10 man gelijk op de derde plaats eindigden?
Reply
Volgens mij niet, maar die zit bij mij zeker in het achterhoofd (mocht aan het einde van het jaar blijken dat er een gelijke stand is).
Reply
Dat dacht ik al, maar waarom eigenlijk niet? Die mensen (inclusief mezelf natuurlijk) hebben dar toch gewoon recht op volgens de regels?
Reply
Ik weet niet waarom dat toen besloten is (was toen op vakantie en kreeg niet alles mee). Wmb kennen we het alsnog toe, maar zeker omdat het over brons gaat zie ik anderzijds de noodzaak er niet zo van in.
Reply
Tja, mijn klassement, zowel algemeen als medaille, is natuurlijk kansloos (mss juist daarom wel, ik heb maar twee medailles Wink ), maar vind het toch leuk om em te hebben. Buiten dat vind ik het gewoon een principe kwestie, medaille is medaille, of er nu een iemand of twintig mensen op de derde plaats eindigen.
Reply
Prima, als jij nou even uitzoekt wie het waren, voeg ik die medailles wel even toe Wink
Reply
Top, ik zal eens kijken. :razz:
Reply

Forum Jump: